preshantram Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik heb een base gemaakt van mta race, ik heb hem geconveret. en onder OnGameModeInit. gezet Er precies onder. maar hij doet het niet Reageren
mosweg Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik zet mijn objecten meestal in mijn Gamemode, dat werkt bij mij altijd. als dat niet werkt dan weet ik het ook niet, (ik hen er nooit echt problemen mee) Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik zet mijn objecten meestal in mijn Gamemode, dat werkt bij mij altijd.als dat niet werkt dan weet ik het ook niet, (ik hen er nooit echt problemen mee) uhm, hoogst waarschijnlijk heeft hij zijn objecten in zijn gm geplaatst sa-mp laat niet meer dan 250 objecten toe, want dan kan je server crashen. Als je meer dan 250 objecten hebt, ga dan naar forum sa-mp en zoek naar een goede objecten streamer. Ik heb xStreamer, daarmee kan je meer dan 4.000.000 objecten in je server hebben! succes, JoshTheBoss Reageren
preshantram Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 ik heb idd wel meer dan 250 objecten maar waar download ik streamer kun je misch volledige link geven anders zoek ik wel ff Reageren
Crusher!! Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) ik zal je wel ff YSI doen. die werkt nog snel met 16mil objects.. dan moet je wel je objects converteren naar Y_less (YSI) BRB FF INPAKKE:P Bewerkt: 15 juli 2009 door Crusher!! Reageren
Crusher!! Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Hier kan je YSI downloaden vanaf mijn server >HIER< Bewerkt: 27 september 2009 door Crusher!! Reageren
David22 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 en onder OnGameModeInit. gezetEr precies onder. LOL Waarschijnlijk heb je 'm er onder gezet, en er niet in Zo heb jij het zeker? OnGameModeInit() { // code } AddObject(...) Maar het moet zo: OnGameModeInit() { // code AddObject(...) } Reageren
Crusher!! Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Intern IP ... haha heel grappig was een vergissinkje.... nu werkt ie MASTERLIJK EGT xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.