Jump to content

Buitenlanders in Nederland

Recommended Posts

Geplaatst:

Naar aanleiding van de discussie in het topic Kanker en andere krachttermen, wil ik hier een topic voor openen. Zo besparen we .Levi. en Jowx wat werk xD.

Ik wil reageren wat Mocro zei in het andere topic, dat hij de Nederlanders haat die zijn soort zouden discrimineren enzo. Dit is complete onzin, want buitenlanders vinden verdacht snel dat je ze discrimineerd. Hier word ik echt woest om. Dat de buitenlanders mij op school ''Kaaskop'' noemen, dat is dan zeker geen discriminatie. En zodra ik iets terug zeg, heb ik een blauw oog, of straf van de leraren wegens het ''discrimineren'' van een medemens. Vrijheid van meningsuiting heeft niks te maken met discrimineren. Iemand expres pijn willen doen noem ik namelijk geen mening. Dus, kijk eerst een effe lekker naar wat je zelf doet, voordat je ons Nederlanders gaat lastigvallen met subjectieve zooi??

• Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

30

• FerryN

26

• Yanick95

23

• Mocrosahbi

22

Geplaatst:

Lees mijn post goed door daar A.U.B ik zei niet alle Nlers.

Alleen de racisten en mensen die mijn geloof of akomst afkraken.

Geplaatst:
Naar aanleiding van de discussie in het topic Kanker en andere krachttermen, wil ik hier een topic voor openen. Zo besparen we .Levi. en Jowx wat werk xD.

Ik wil reageren wat Mocro zei in het andere topic, dat hij de Nederlanders haat die zijn soort zouden discrimineren enzo. Dit is complete onzin, want buitenlanders vinden verdacht snel dat je ze discrimineerd. Hier word ik echt woest om. Dat de buitenlanders mij op school ''Kaaskop'' noemen, dat is dan zeker geen discriminatie. En zodra ik iets terug zeg, heb ik een blauw oog, of straf van de leraren wegens het ''discrimineren'' van een medemens. Vrijheid van meningsuiting heeft niks te maken met discrimineren. Iemand expres pijn willen doen noem ik namelijk geen mening. Dus, kijk eerst een effe lekker naar wat je zelf doet, voordat je ons Nederlanders gaat lastigvallen met subjectieve zooi??

Stel eens voor, hij is niet zo'n uitdager en praatjesmaker, mag hij dan niet normaal zijn mening geven?

Ik ken ook Marokkanen, top gozers, echt waar, ik ken er zelfs eentje, die ging voor school, om 5 uur werken, kwam dan naar school om half 9, en na school ging hij weer werken, natuurlijk niet iedere dag, maar dit kwam voor.

Die jongen had met weinig mensen problemen, was geen uitdager of praatjesmaker, hij deed ook niet zo maf zijn petje op, of hij droeg vrij weinig wat de meeste Marokkanen wel dragen(Air Maxxies 95'ers, Nike petjes, Nike jassen met twee kleuren etc.), hij creëerde zo ook zijn eigen stijl, wat niet veel mensen droegen hetzelfde maar het stond ook nog eens.

Heel veel konden met hem opschieten, en hij volgde zijn geloof, hij was geen extremist of dergelijke, maar het meeste deed hij wel.

Hij gedraagde zich ook niet als de meeste andere Marokkanen, met wallah dit, en dergelijke,

En hij had volgens mij nog niet eens een strafblad.

Beter gezegd, als ik zou kunnen wedden, en dat ik zou moeten wedden of iemand het gaat maken zonder mikmak zoals drugs of andere criminelen dingen, was hij een van de eerste mensen waar ik aan zou moeten denken daarvoor.

En zo ken ik ook bv. een Turk, dus dat ze allemaal slecht zijn is ZWAAR overdreven.

Geplaatst:
... Laat ons lekker wij zijn ook jongeren ;) De regering heeft het er zelf naar gemaakt dat wij aggresief worden.

Dat zegt genoeg...

Geplaatst:
... Laat ons lekker wij zijn ook jongeren ;) De regering heeft het er zelf naar gemaakt dat wij aggresief worden.

Dat zegt genoeg...

Het probleem is dat sommige/meeste buitenlanders te snel op de tenen getrapt zijn, zoals de uitspraken van Wilders.

Wilders wilt het Islam verbieden in Nederland, en gelijk iedere Moslim in rep en roer, maar waar maken jullie druk om?

Alsof hij dat in 100 jaar voor elkaar krijgt, geen zorgen om maken dus, gewoon laten gaan.

Tuurlijk, het idee alleen is klote, maar hoe meer energie jullie erin steken, zoals haatfilmpjes, etc. maakt Wilders juist sterker, want tja, Appa en Sjaak met knuppels in Amsterdam Oost, en bivakmutsen, tja, dat hoort niet he, dus soms maken de buitenlanders zichzelf juist zwart.

Geplaatst:

Dat zegt genoeg...

Het probleem is dat sommige/meeste buitenlanders te snel op de tenen getrapt zijn, zoals de uitspraken van Wilders.

Wilders wilt het Islam verbieden in Nederland, en gelijk iedere Moslim in rep en roer, maar waar maken jullie druk om?

Alsof hij dat in 100 jaar voor elkaar krijgt, geen zorgen om maken dus, gewoon laten gaan.

Tuurlijk, het idee alleen is klote, maar hoe meer energie jullie erin steken, zoals haatfilmpjes, etc. maakt Wilders juist sterker, want tja, Appa en Sjaak met knuppels in Amsterdam Oost, en bivakmutsen, tja, dat hoort niet he, dus soms maken de buitenlanders zichzelf juist zwart.

Kijk voor deze man heb ik respect voor, hij vertelt de waarheid. Tja bivakmuts enzo is wel overdreven ja :puh: Heb zelf wel de mocro kleding zeg maar. En jij begrijpt waarom ik dat zei over nlers ;)

Geplaatst:

Wilders scheert alle buitenlanders gewoon over één kam. Dat zie ik als een vorm van discriminatie, want dat slaat natuurlijk negens op. Overal zitten wel rotte appels tussen ook bij de Nederlanders. Wilders is bang voor de Islamisering van Nederland (hoe hij er bij komt?) daarom wil hij oa de Koran verbieden. In ieder geloof zit een extremistische kant het is maar hoe de mens deze intepeteerd. Mensen die in overtreding zijn van de wet moeten gewoon goed aangepakt worden, maar dat heeft niets te maken met zijn of haar afkomst, maar met gedrag. Er zijn wat dat betreft ook genoeg Nederlanders die het aardig bont weten te maken hoor. Ik heb zelf nog nooit last gehad van buitenlanders, misschien is het ook wel een beetje stoerdoenerij met jongens onder elkaar? :puh: Ach ja er zijn ook zat Nederlandse hangjongere die er een bende van maken, er hangen er iig genoeg hier waar ik woon.

Geplaatst:
En als buitenlanders jou kaaskop noemen is ook verkeerd, idd weten ze dat je op wilders stemt ofzo?

Ik heb vreselijk henkel aan wilderstemmers btw, hij zegt allemaal dingen die onzin zijn, volgensmij is ie elke da stoned vandaar dat zijn haar overeind staat :schater:

Ik zeg alleen kaaskop tegen Nlers die mij niet mogen aka racisten, islam haters, ik snap niet waarom jullie moslims niet mogen met het geloof is niks mis mee :S

Onzin? Vertel mij even waar hij onzin praatte.

Geplaatst:
En als buitenlanders jou kaaskop noemen is ook verkeerd, idd weten ze dat je op wilders stemt ofzo?

Ik heb vreselijk henkel aan wilderstemmers btw, hij zegt allemaal dingen die onzin zijn, volgensmij is ie elke da stoned vandaar dat zijn haar overeind staat :schater:

Ik zeg alleen kaaskop tegen Nlers die mij niet mogen aka racisten, islam haters, ik snap niet waarom jullie moslims niet mogen met het geloof is niks mis mee :S

Onzin? Vertel mij even waar hij onzin praatte.

Dat ie onze profeet barbaar noemde, dat er heftige dingen in de koran staan, en dat ie ons uit wilt zetten wat droog is hoe wilt ie dat doen. Allemaal bullshit...

Geplaatst:

ALARM, ALARM, VOOROORDEEL, VOOROORDEEL!!

ik snap niet waarom jullie moslims niet mogen met het geloof is niks mis mee :S

Wie zegt hier de Islam niet te mogen? Wie zegt hier dat alle Moslims slecht zijn?? Helemaal niemand. Je staat hier een beetje tegen de muur te lullen hoor, ik weet niet of je het nou eens doorhebt. Niemand heeft hier gezegd dat alle Moslims slecht zijn en dat de Islam een pot nat is. Dat verzin jij gewoon.

Dit is een vrij land waar je mag stemmen op wie je wilt. Dat plan om alle buitenlanders Europa uit te zetten is inderdaad onzin. Maar sommige dingen zijn best te realiseren. Neem nou zijn plannen voor de Economie. Dat zijn dingen waar Balkellende nog wel een puntje aan kan zuigen.

Ik zeg alleen kaaskop tegen Nlers die mij niet mogen aka racisten, islam haters.

Die zullen echt niet zomaar kut tegen jou doen. Meestal lok je het zelf uit, ook al weet je dat zelf niet. Door bijvoorbeeld lekker luidruchtig met kanker te gaan schelden enzo.

Geplaatst:

Wie zecht dat wij moslims niet mogen?

Geplaatst:
ALARM, ALARM, VOOROORDEEL, VOOROORDEEL!!

Wie zegt hier de Islam niet te mogen? Wie zegt hier dat alle Moslims slecht zijn?? Helemaal niemand. Je staat hier een beetje tegen de muur te lullen hoor, ik weet niet of je het nou eens doorhebt. Niemand heeft hier gezegd dat alle Moslims slecht zijn en dat de Islam een pot nat is. Dat verzin jij gewoon.

Dit is een vrij land waar je mag stemmen op wie je wilt. Dat plan om alle buitenlanders Europa uit te zetten is inderdaad onzin. Maar sommige dingen zijn best te realiseren. Neem nou zijn plannen voor de Economie. Dat zijn dingen waar Balkellende nog wel een puntje aan kan zuigen.

Ik zeg alleen kaaskop tegen Nlers die mij niet mogen aka racisten, islam haters.

Die zullen echt niet zomaar kut tegen jou doen. Meestal lok je het zelf uit, ook al weet je dat zelf niet. Door bijvoorbeeld lekker luidruchtig met kanker te gaan schelden enzo.

Zeg ik dat ik er veel mee scheld?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat staat in het ''Kanker en andere krachttermen'' topic. En niet nu snel even je post editten :duh: .

@claud: Hijzelf ;).

Bewerkt: door Cuban Gangster
Geplaatst:
Dat staat in het ''Kanker en andere krachttermen'' topic. En niet nu snel even je post editten :duh: .

@claud: Hijzelf ;).

Je moet je niet zo aanstellen, er sterven mensen eraan ja, ook familieleden van mij en wss die van jou. maar ik zeg het niet spotten weten jullie wel wat spotten is?

Geplaatst:

Typisch geval de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. :7

Wat betekend dat nou weer?

Heb je dat niet geleerd bij je inburgeringscursus?

Het betekend dat jij iemand veroordeelt voor iets waar jij jezelf ook schuldig aan maakt.

Jij zegt dat wij niet mogen discrimineren, terwijl je zelf ook discrimineert. ...De pot verwijdt de ketel dat hij zwart ziet.

Ik ben ook van mening dat Nederland vol is. Het is natuurlijk niet netjes om helemaal geen buitenlander meer binnen te laten, de kans is klein, maar er kan toch een 'goede' Marokkaan of Turk bij zitten. Daarom ben ik voor een soort van Zero-Tolerance beleid. Marokkanen en andere buitenlanders mogen best in Nederland komen, maar zodra ze 1 keer een zwaardere overtreding of misdaad begaan, worden ze zonder pardon in een rubberbootje de zee op gezet of in het bagageruim van een vliegtuig terug gebracht naar hun eigen land.

Al die marokkanen lijken naar Nederland te komen om de boel hier te verkloten. Als je wilt kloten, doe je dat in de zandbak en daar hebben ze er in marokko genoeg van.... Dus bij deze een oproep aan alle marokkanen in marokko: Als je toch niet van plan bent om iets van je leven te maken, bespaar jezelf de moeite (en ons geld) en blijf lekker daar. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...