game~skater Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 ik luister tegenwoordig veel Eminem, moet ik nou ook naakt over straat gaan rennen terwijl ik ''HAHAHAHAHAHAHAAA!!!!'' ga roepen? nee toch? ik vind muziek een slap excuus om iemand in elkaar te slaan. muziek daarin tegen laat me wel na denken. en soms krijgt het me agressief, maar dan nog. ga ik dan iemand slaan? nee... want ik kan wel na denken. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 ik luister tegenwoordig veel Eminem, moet ik nou ook naakt over straat gaan rennen terwijl ik ''HAHAHAHAHAHAHAAA!!!!'' ga roepen? nee toch?ik vind muziek een slap excuus om iemand in elkaar te slaan. muziek daarin tegen laat me wel na denken. en soms krijgt het me agressief, maar dan nog. ga ik dan iemand slaan? nee... want ik kan wel na denken. Jij hoeft niet na te denken je wordt gewoon gefascineerd door de muziek. Net als die emo shit ze gaan zich ook zo raar gedragen omdat het muziek ook is. Mss kennen hier paar mensen het nummer van DHC: 180cc. Nu wilt iedereen opeens een 180er motorrunner hebben. Het is trouwens wel een goede pokoe Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 ik luister tegenwoordig veel Eminem, moet ik nou ook naakt over straat gaan rennen terwijl ik ''HAHAHAHAHAHAHAAA!!!!'' ga roepen? nee toch?ik vind muziek een slap excuus om iemand in elkaar te slaan. muziek daarin tegen laat me wel na denken. en soms krijgt het me agressief, maar dan nog. ga ik dan iemand slaan? nee... want ik kan wel na denken. Jij hoeft niet na te denken je wordt gewoon gefascineerd door de muziek. Net als die emo shit ze gaan zich ook zo raar gedragen omdat het muziek ook is. Mss kennen hier paar mensen het nummer van DHC: 180cc. Nu wilt iedereen opeens een 180er motorrunner hebben. Het is trouwens wel een goede pokoe ik luister ook rap en dat soort muziek en ik krijg ook niet de nuiging om iemand in elkaar te rammne. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 ik luister tegenwoordig veel Eminem, moet ik nou ook naakt over straat gaan rennen terwijl ik ''HAHAHAHAHAHAHAAA!!!!'' ga roepen? nee toch?ik vind muziek een slap excuus om iemand in elkaar te slaan. muziek daarin tegen laat me wel na denken. en soms krijgt het me agressief, maar dan nog. ga ik dan iemand slaan? nee... want ik kan wel na denken. Jij hoeft niet na te denken je wordt gewoon gefascineerd door de muziek. Net als die emo shit ze gaan zich ook zo raar gedragen omdat het muziek ook is. Mss kennen hier paar mensen het nummer van DHC: 180cc. Nu wilt iedereen opeens een 180er motorrunner hebben. Het is trouwens wel een goede pokoe ik luister ook rap en dat soort muziek en ik krijg ook niet de nuiging om iemand in elkaar te rammne. als je ook andere muziek luistert niet nee, als je er erg veel naar luistert en ALLEEN maar rap. Het is trouwens ook zo dat de regering en de popo de jongeren aggresief maakt Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Emo's snijden zichzelf, zij houden hun muziek hun eigen probleem. Rap fans worden volgens jou aggresief van hun muziek en maken het daarmee ook een anders probleem. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Emo's snijden zichzelf, zij houden hun muziek hun eigen probleem. Rap fans worden volgens jou aggresief van hun muziek en maken het daarmee ook een anders probleem. wat dus niet waar is want dat is een slap exuse Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Emo's snijden zichzelf, zij houden hun muziek hun eigen probleem. Rap fans worden volgens jou aggresief van hun muziek en maken het daarmee ook een anders probleem. Hoeft niet nee maar er lopen gekken over de wereld rond... wel denk ik zelf is dat de politie en regering de jongeren aggresief maakt Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Hoeft niet nee maar er lopen gekken over de wereld rond... wel denk ik zelf is dat de politie en regering de jongeren aggresief maakt Ik word toch ook niet agressief van de regering en de politie? Dan hoeven zij dat toch ook niet te worden? Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Hoeft niet nee maar er lopen gekken over de wereld rond... wel denk ik zelf is dat de politie en regering de jongeren aggresief maakt Ik word toch ook niet agressief van de regering en de politie? Dan hoeven zij dat toch ook niet te worden? Mss omdat je nergens met vrienden hang ofzo, hier in den haag hoefkade mag je niet eens 'hangen' of je krijgt een boete van 35 euro. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Tuurlijk slap excuus je hangt ergens en je krijgt een boete en dan wordt je agressief gemaakt, volgens mij moet jij eens op anti agressie training. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Mss omdat je nergens met vrienden hang ofzo, hier in den haag hoefkade mag je niet eens 'hangen' of je krijgt een boete van 35 euro. Hebben ze ook niet voor niets gedaan. Ik "hang" vaak genoeg in Spijkenisse, niemand die me terug fluit. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Mss omdat je nergens met vrienden hang ofzo, hier in den haag hoefkade mag je niet eens 'hangen' of je krijgt een boete van 35 euro. Hebben ze ook niet voor niets gedaan. Ik "hang" vaak genoeg in Spijkenisse, niemand die me terug fluit. hier rijd er om de minuut politie langs, we doen echt niks met elkaar voetballen ofzo en komt die politie aan of ze sturen ons weg of je krijgt een boete -_- En de regering mevrouwtje wilders, ( ja die enge man met die blonde pruik) gaat ons zitten afkraken daarom worden wij marokkanen vooral boos op de nederlandse regering ja en vooral PVV Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Kan je misschien ABN praten want je eerste zin snap ik echt niet zoals jij het typt. En dat valt wel mee hoor dat Marokkanen worden afgekraakt door de PVV. En wat versta jij dan onder afkraken? Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Kan je misschien ABN praten want je eerste zin snap ik echt niet zoals jij het typt. En dat valt wel mee hoor dat Marokkanen worden afgekraakt door de PVV. En wat versta jij dan onder afkraken? Hij is makkelijk te lezen -_- Ten eerste ons geloof, wij worden het land uitgezet en antillianen niet als ze wat verkeerds doen ( in ieder geval dat heeft ie niet gezegt dat die het land dan uitmoeten) En ik weet nog wel meer redenen. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Makkelijk te lezen? Wij doen echt niks met elkaar voetballen ofzo, kan aan mij liggen maar ik snap er niks van wat je er mee bedoeld. En met je geloof is onzin je kan toch ook een ongelovige marokkaan zijn of zie ik dat verkeerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.