Jump to content

Buitenlanders in Nederland

Recommended Posts

Geplaatst:
Makkelijk te lezen? Wij doen echt niks met elkaar voetballen ofzo, kan aan mij liggen maar ik snap er niks van wat je er mee bedoeld. En met je geloof is onzin je kan toch ook een ongelovige marokkaan zijn of zie ik dat verkeerd?

Ok dat typte ik fout, maar heb het vooral dat hij m,n geloof afkraakt terwijl de dingen die hij lult onzin is.

En tja heel Nl gelooft het wat hij zegt...

• Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

30

• FerryN

26

• Yanick95

23

• Mocrosahbi

22

Geplaatst: (bewerkt)

Nu zit jij ook onzin te 'lullen' dat heel Nederland gelooft wat hij zegt, nu doe je hetzelfde zoals je zei dat andere nederlanders alle marokanen generaliseren. Er zijn genoeg nederlanders die niet geloven in wat Geert Wilders zegt inclusief ik dus dat slaat nergens op wat je zegt.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Geplaatst:
Emo's snijden zichzelf, zij houden hun muziek hun eigen probleem. Rap fans worden volgens jou aggresief van hun muziek en maken het daarmee ook een anders probleem.

Niet allemaal.

Geplaatst:
Emo's snijden zichzelf, zij houden hun muziek hun eigen probleem. Rap fans worden volgens jou aggresief van hun muziek en maken het daarmee ook een anders probleem.

Niet allemaal.

Oké Niet iedere Emo snijd zichzelf.

Maar ze willen wel aandacht, Op een vage/stomme manier.

En volgens mij luisteren de meeste Emo's naar Tokio hotel :kots:

Maar wat heeft dit met buitetlanders te maken?

ONN:

Ik zag net dat marrokaanse jongeren niet meer in de AH mogen werken.

Ik vind het wel goed.

Ik ha=eb heel vaak marrokaanse jongeren zien werken in supermarkt... maar ze waren niet behulpzaam etc.

Geplaatst:
hier rijd er om de minuut politie langs, we doen echt niks met elkaar voetballen ofzo en komt die politie aan of ze sturen ons weg of je krijgt een boete -_-

En de regering mevrouwtje wilders, ( ja die enge man met die blonde pruik) gaat ons zitten afkraken daarom worden wij marokkanen vooral boos op de nederlandse regering ja en vooral PVV

Waarom denk je dat de PVV zoveel aanhang krijgen? Omdat Nederland denkt dat ze gelijk hebben. Dat moet ergens vandaan komen..

Geplaatst:

Wanneer kappen mensen het nou met vooroordelen van emo's met dat ze zichzelf zouden snijden?

Maargoed, muziek ligt het probleem niet bij waarschijnlijk, ik luister ook old skool rap van bv. 'Crips N Bloodz', die hebben het over ganggeweld, maar ik doe zowel aan geweld en gangs niks, dus dat is een slap excuus lijkt me.

Maar dat de regering en de politie er voor zorgen, klein beetje, maar het begin is denk ik toch wel bij de mensen zelf begonnen, als ze gelijk normaal deden, was er waarschijnlijk een stuk minder racisme geweest.

Geplaatst:

Ik lees ook vaak dat mensen het raar vinden als een allochtoon problemen veroorzaakt, en als een NL'er dat doet, dat het van de allochtoon erger is. Hier ben ik het trouwens mee eens, je bent hier verdomme te gast en dan heb je je te gedragen.

Er zijn dacht ik te lezen +- 3 miljoen allochtonen in Nederland?

Maar als de regering zo doorgaat hebben de marokkanen trouwens gelijk met ' Nederland is binnen 10 jaar van ons' .

Maar zoals de meeste mensen, waaronder ik, meemaken dat er veel Marokkanen bijv. op school zitten, dat er meestal maar 1 of 2 zijn die gewoon normaal doen en werken, terwijl de rest in het Marokkaans je uitscheld en je nawijst/kijkt.

Waar gaat het heen :7

Geplaatst:

Het gaat de verkeerde kant op, dat sowieso. Als Marokko dadelijk een inval doet hoeven we geneens moeite te doen om ons te verzetten :schater: . Ik hoop dat Wilders de grootste partij krijgt. Hij kan plannen als ''alle buitenlanders eruit'' natuurlijk niet ten uitvoer brengen. Maar alle buitenlanders eruit schoppen die een strafblad hebben, daar zie ik zeker wel iets in. Geen medeleiden mee, gewoon eruit. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. En als Wilders nou vermoord word, isd at een groot teken van onmacht. Maarja, buitenlanders zijn algemene relschoppers, kijk maar toen de regering hoofddoekjes wilde verbannen uit scholen. Prachtidee! Alsof je wilt dat er een lerares in een boerka je les komt geven :duh: .

Geplaatst:

Maar het is wel zo dat er ook goede Marrokanen zijn in Nederland. Alleen ben ik er nog nooit een tegengekomen.

Wie stemt er Trouwens op Geert Wilders? Ik denk van wel. :Y

Geplaatst:
Wanneer kappen mensen het nou met vooroordelen van emo's met dat ze zichzelf zouden snijden?

Geen vooroordeel hard feit. Niet iedere emo doet het, maar dat was onbelangrijk gezien het doel dat ik wou bereiken: aangeven dat de muziek geen excuus mag zijn om agressief te worden.

Geplaatst:

@ Hierboven. LoL ik wou net zeggen wat een combinatie Emo's en Marokkanen in een topic. My Head Spins :schater:

Geplaatst:
Het gaat de verkeerde kant op, dat sowieso. Als Marokko dadelijk een inval doet hoeven we geneens moeite te doen om ons te verzetten :schater: . Ik hoop dat Wilders de grootste partij krijgt. Hij kan plannen als ''alle buitenlanders eruit'' natuurlijk niet ten uitvoer brengen. Maar alle buitenlanders eruit schoppen die een strafblad hebben, daar zie ik zeker wel iets in. Geen medeleiden mee, gewoon eruit. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. En als Wilders nou vermoord word, isd at een groot teken van onmacht. Maarja, buitenlanders zijn algemene relschoppers, kijk maar toen de regering hoofddoekjes wilde verbannen uit scholen. Prachtidee! Alsof je wilt dat er een lerares in een boerka je les komt geven :duh: .

Wat ook raaar is dat j e bijvoorbeeld op school inde les wel een boerka ( :puh: ) om mag, en geen petje op, dat is oook een soort van discriminatie :-(

Maar ik denk als Wilders ( _O_ ) vermoord wordt door een allochtoon dat de oorlog hier uitbreekt :7 Hoop dat dat de Nederlandse regering dan de ogen opent...

Maar natuurlijk kun j e niet alle buitenlanders eruit schoppen, dat zou ook niet erg menselijk zijn.. :N Maar wel de relschoppers.

Geplaatst:

Wat ook raaar is dat j e bijvoorbeeld op school inde les wel een boerka ( :puh: ) om mag, en geen petje op, dat is oook een soort van discriminatie :-(

Maar ik denk als Wilders ( _O_ ) vermoord wordt door een allochtoon dat de oorlog hier uitbreekt :7 Hoop dat dat de Nederlandse regering dan de ogen opent...

Maar natuurlijk kun j e niet alle buitenlanders eruit schoppen, dat zou ook niet erg menselijk zijn.. :N Maar wel de relschoppers.

Gozer, dat is niet raar. Je vergelijkt nu iets wat je aantrekt vanwege je geloof met iets wat je aantrekt omdat je dat zelf wilt, omdat je dat mooi vind. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...