j0uk3 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Er likepen hier net 5 marrokaanse jongens langs ongeveer 16 jaar oud... En mijn boot ligt voor mijn huis... Dus HAHA! ze gooien wat troep in mijn boot... dat pik ik niet dus ik ga naar buiten zeg er wat van. Hoor je hun zo moet je klappen hebbben? en dan pakt iemand een mes omg Ik zo Nee, stumper... Dus ze worden boos ik doe deur dicht. komt er een politie aan lopen (veraf) die jongens zien dat en lopen weg. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Het gaat de verkeerde kant op, dat sowieso. Als Marokko dadelijk een inval doet hoeven we geneens moeite te doen om ons te verzetten . Ik hoop dat Wilders de grootste partij krijgt. Hij kan plannen als ''alle buitenlanders eruit'' natuurlijk niet ten uitvoer brengen. Maar alle buitenlanders eruit schoppen die een strafblad hebben, daar zie ik zeker wel iets in. Geen medeleiden mee, gewoon eruit. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. En als Wilders nou vermoord word, isd at een groot teken van onmacht. Maarja, buitenlanders zijn algemene relschoppers, kijk maar toen de regering hoofddoekjes wilde verbannen uit scholen. Prachtidee! Alsof je wilt dat er een lerares in een boerka je les komt geven . Wat ook raaar is dat j e bijvoorbeeld op school inde les wel een boerka ( ) om mag, en geen petje op, dat is oook een soort van discriminatie Maar ik denk als Wilders ( ) vermoord wordt door een allochtoon dat de oorlog hier uitbreekt Hoop dat dat de Nederlandse regering dan de ogen opent... Maar natuurlijk kun j e niet alle buitenlanders eruit schoppen, dat zou ook niet erg menselijk zijn.. Maar wel de relschoppers. Gozer, dat is niet raar. Je vergelijkt nu iets wat je aantrekt vanwege je geloof met iets wat je aantrekt omdat je dat zelf wilt, omdat je dat mooi vind. Niet dat ik zelf een pet op heb op school maar gaat om het idee Maar ze willen ook dan Burka's verbieden (weet niet of die regel al geldt) net zoals een pet. @Hierboven, waaruit is discriminatie ook alweer uit ontstaan ? Op die manier juist Bewerkt: 18 juli 2009 door Nick_Kerkwijk Reageren
Yanick95 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 AMSTERDAM - Steeds meer Marokkaanse Nederlanders worden in Spanje op doorreis naar Marokko overvallen. ‘Dit jaar zijn al tussen de dertig en veertig incidenten gemeld’, zegt Farid Azarkan, directeur van het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN). ‘Veel meer dan in andere jaren.’ Hij leest voor uit e-mails die SMN ontving van slachtoffers. ‘Vier personen rijden in een moderne auto. Ze zijn doodmoe, zetten de auto langs de weg, gaan slapen. De volgende ochtend staat de achterklep open. Alle spullen weg, inclusief de papieren.’ Allerlei trucs worden toegepast: de nepagent die auto’s staande houdt, de gestrande automobilist die – huilend – om hulp smeekt en toeslaat zodra je uit de auto stapt. De nepmonteur die hulp biedt. Het verbranden van autobanden langs de weg waardoor de automobilist uitstapt en wordt beroofd. Het SMN heeft minister Verhagen (Buitenlandse Zaken) gevraagd zijn Spaanse collega aan te spreken op de praktijken en om een waarschuwingscampagne te starten. De ANWB ziet ook dat Marokkaanse Nederlanders vaker worden overvallen. ‘Zij zijn nu ook doelwit’, reageert woordvoerder Ad Vonk van de ANWB. Hij zegt dat de eerste generatie migranten in oude auto’s reed, die niet bepaald met waardevolle spullen waren volgeladen. Daar was weinig te halen. Vonk: ‘De tweede en derde generatie is welvarender, heeft duurdere auto’s, gaat ook langdurig op vakantie, heeft cadeaus bij zich voor familie en wellicht spullen voor de woning in Marokko.’ Bendes weten wanneer en op welke routes ze die stroom Europese Marokkanen kunnen verwachten. Vonk: ‘In migrantenkringen wordt wel geadviseerd een andere route te nemen, bijvoorbeeld via Granada. Dat heeft geen zin. Ook daar vallen ze op met hun mooie auto’s en Europees kenteken.’ Volgens Vonk is gerichte voorlichting nodig. ‘Informatie verstrekken over normale preventie.’ Azarkan zegt dat de alertheid toeneemt. ‘Auto’s worden uitgerust met een alarm en een ingebouwd kluisje.’ Besmuikt: ‘Het is wellicht ook een teken van integratie.’ bron Dit probleem bestaat al jaren, het is niet iets nieuws onder de zon. Sterk wordt aangeraden om in een groep van 3 auto's te reizen, zodat je sterk staat tegenover de criminelen. Hoe vinden jullie die? Hadden jullie niet verwacht, hè? Reageren
j0uk3 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Het is maar goed ook, hebben ze verdient grapje.... Nee maar de marrokaanse JONGEREN die zijn het probleem Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Maar het is wel zo dat er ook goede Marrokanen zijn in Nederland. Alleen ben ik er nog nooit een tegengekomen. Wie stemt er Trouwens op Geert Wilders? Ik denk van wel. mn ouders.ik mag nie stemmen Reageren
Yanick95 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Het is maar goed ook,hebben ze verdient grapje.... Nee maar de marrokaanse JONGEREN die zijn het probleem Nou doe je het weer, hè? Weer een heel volk over één kam scheren. Damn, dit is echt een eindeloze discussie. Begrijp dan nou eens dat je dat niet kunt doen! Je kunt dat nóóit zeggen. Van geen enkel volk kun je iedereen aanspreken op z'n 'slechte' gedrag, gewoonweg omdat er miljoenen Marokkanen zijn. Een deel verpest het voor de rest, die dan wel normaal leeft, leert, naar buiten gaat, vrienden heeft. Ik snap wel dat er wel overlast is in de grotere steden (Amsterdam, Rotterdam, Den Haag ook wel), maar dat kun je niet alle Marokkanen kwalijk nemen, klaar. Zo simpel is het. btw, geen leuk grapje. En nogmaals: Ik ben gewoon 100% Nederlands, maar ik wil gewoon mijn mening naar buiten brengen want ik ben de racisme spuugzat geworden. Wilders heeft precies dezelfde praktijken als Hitler. Hitler gaf de Joden de schuld van de slechte economie in Duitsland, van alle problemen. Hij beschuldigde ze de betere banen te hebben en dergelijk. Nou, ik zie weinig verschil in de uitspraken van Wilders. Misschien zijn ze minder direct, maar het komt allemaal op hetzelfde neer: ''De Islam is een groot probleem voor Nederland''. Als Wilders aan de macht komt hier in Nederland, emigreer ik. Ik wil niet weten hoe het leven dan zou zijn, als dit nog maar het begin is... Bewerkt: 18 juli 2009 door Yanick95 Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Feit blijft dat een groot deel van alle misdaden door allochtonen wordt gepleegd. En zoals ik al vaker heb gezegd: Nederland volgt Wilders niet zomaar, daar moet een reden voor zijn. Mensen zien dus kennelijk om zich heen bevestiging van wat Wilders zegt. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Berg onzin. Als dit het begin is?? Jullie hebben het hier hartstikke goed! Veel beter dan die zandbak van dat Marokko! Dus lul ALSJEBLIEFT NIET over zulke factoren. Je boft dat je hier woont. Er zou in jou plaats zo een andere Marokkaan willen komen die niet zeurt maar gewoon doet. Wilders vergelijken met Hitler?? Hitler wilde het hele Joods volk uitmoorden. Wilders wilt alle foute buitenlanders er gewoon uitschoppen. Dat is toch heel wat anders. Wat nou racisme man. Al die jongeren uit die Marokkaanse samenleving fucken heel Nederland op. En zij die normaal leven worden hier de dupe van. Dit is niet gelijk racisme. Maar gewoon de waarheid. Kijk die maar aan of ga terug naar die zandbak van je. Het zijn echt niet alleen de grote steden hoor. In het dorp waar ik woon hebben we ook zat overlast. In de hele omgeving eigenlijk wel. Ik kan s'avonds niet eens meer normaal over straat lopen zonder een Marokkaan te zien zwaaien met een mes die me iets aan wilt doen. Reageren
Yanick95 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Berg onzin. Als dit het begin is?? Jullie hebben het hier hartstikke goed! Veel beter dan die zandbak van dat Marokko! Dus lul ALSJEBLIEFT NIET over zulke factoren. Je boft dat je hier woont. Er zou in jou plaats zo een andere Marokkaan willen komen die niet zeurt maar gewoon doet. Wilders vergelijken met Hitler?? Hitler wilde het hele Joods volk uitmoorden. Wilders wilt alle foute buitenlanders er gewoon uitschoppen. Dat is toch heel wat anders. Wat nou racisme man. Al die jongeren uit die Marokkaanse samenleving fucken heel Nederland op. En zij die normaal leven worden hier de dupe van. Dit is niet gelijk racisme. Maar gewoon de waarheid. Kijk die maar aan of ga terug naar die zandbak van je. Het zijn echt niet alleen de grote steden hoor. In het dorp waar ik woon hebben we ook zat overlast. In de hele omgeving eigenlijk wel. Ik kan s'avonds niet eens meer normaal over straat lopen zonder een Marokkaan te zien zwaaien met een mes die me iets aan wilt doen. Ten allereerste ben ik Nederlands, geen Marokkaan, en dat zijn mijn ouders ook. Of denk je dat alleen Marokkanen voor zichzelf opkomen en de rest van de Nederlanders het allemaal met Wilders eens is? Wilders vergelijk ik inderdaad met Hitler, want kijk dit bijvoorbeeld: Op 8 augustus 2007 pleitte Wilders in een ingezonden brief in de Volkskrant voor een verbod op de Koran.[130] Hij noemde de Koran een fascistisch boek en "het islamitische Mein Kampf" en het zou volgens hem verboden moeten worden vanwege de oproep tot geweld tegen joden en niet-moslims. Wilders wil de Islam verbieden, dat zegt toch genoeg? Hitler wou de Jodendom ook verbieden... Overeenkomst nummer 1 en zeker niet de enige, maar dit is een goed voorbeeld... En nou weer, hè? Denk nou eens na met die idiote uitspraken van je. Het zijn ze niet allemaal!!! Jij zegt: ''Al die jongeren uit die Marokkaanse samenleving fucken heel Nederland op'' Fout, jongen. Ik woon in Schoonhoven, en hier heb ik in de 8 jaar dat ik hier gewoon nog geen enkel overlast gehad van Marokkanen, en ja ze zijn hier ook wel veel. Bewerkt: 18 juli 2009 door Yanick95 Reageren
.NightFlower Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Feit blijft dat een groot deel van alle misdaden door allochtonen wordt gepleegd. En zoals ik al vaker heb gezegd: Nederland volgt Wilders niet zomaar, daar moet een reden voor zijn. Mensen zien dus kennelijk om zich heen bevestiging van wat Wilders zegt. Hij beantwoordt aan problemen die mensen zien. Maar het wegnemen van burgerrechten, zoals uitzetten van mensen die gewoon Europeaan zijn, is geen oplossing. Criminaliteit hard aanpakken, voor alle criminelen. Wilders noemt het een goede zaak dat veel moslims overwegen Nederland te verlaten, want ''hoe minder islam in Nederland hoe beter immers''. Zulke uitspraken laten weinig ruimte over voor de 'goede moslims' die hier wel iets serieus willen bereiken. Het is Wilders die doorgaat en er een haast ideologische slag van maakt. Hij schrijft wangedrag toe aan islamitische wortels. Iets dat vroeger gewoon een vorm van racisme zou zijn... Namelijk het beoordelen van mensen op vooroordelen die zijn gebaseerd op afkomst en niet op het individu. In plaats van criminelen als gare individuen te zien (waar wij bij autochtone criminelen minder moeite mee hebben), is crimineel gedrag plots het gevolg van religie of andere culturele achtergronden. Bovendien wordt die man alleen positief ontvangen, omdat het een populist is. Hij is tegen Europa waarmee hij meedrijft op het sentiment van de burgers die alleen maar gevaar zien, en niet snappen dat alleen door samenwerken problemen kunt oplossen als de kredietcrisis. Reageren
Yanick95 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Feit blijft dat een groot deel van alle misdaden door allochtonen wordt gepleegd. En zoals ik al vaker heb gezegd: Nederland volgt Wilders niet zomaar, daar moet een reden voor zijn. Mensen zien dus kennelijk om zich heen bevestiging van wat Wilders zegt. Hij beantwoordt aan problemen die mensen zien. Maar het wegnemen van burgerrechten, zoals uitzetten van mensen die gewoon Europeaan zijn, is geen oplossing. Criminaliteit hard aanpakken, voor alle criminelen. Wilders noemt het een goede zaak dat veel moslims overwegen Nederland te verlaten, want ''hoe minder islam in Nederland hoe beter immers''. Zulke uitspraken laten weinig ruimte over voor de 'goede moslims' die hier wel iets serieus willen bereiken. Het is Wilders die doorgaat en er een haast ideologische slag van maakt. Hij schrijft wangedrag toe aan islamitische wortels. Iets dat vroeger gewoon een vorm van racisme zou zijn... Namelijk het beoordelen van mensen op vooroordelen die zijn gebaseerd op afkomst en niet op het individu. In plaats van criminelen als gare individuen te zien (waar wij bij autochtone criminelen minder moeite mee hebben), is crimineel gedrag plots het gevolg van religie of andere culturele achtergronden. Bovendien wordt die man alleen positief ontvangen, omdat het een populist is. Hij is tegen Europa waarmee hij meedrijft op het sentiment van de burgers die alleen maar gevaar zien, en niet snappen dat alleen door samenwerken problemen kunt oplossen als de kredietcrisis. Kijk jij bent geweldig Reageren
Nissan Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Wilders wil de Islam verbieden, dat zegt toch genoeg? Hitler wou de Jodendom ook verbieden... Overeenkomst nummer 1 en zeker niet de enige, maar dit is een goed voorbeeld...En nou weer, hè? Denk nou eens na met die idiote uitspraken van je. Het zijn ze niet allemaal!!! Jij zegt: ''Al die jongeren uit die Marokkaanse samenleving fucken heel Nederland op'' Ben jij nou zo blind of hoe zit het?? Neem dan gelijk alle zinnen erbij die ermee te doen hebben. Er staat: ''Wat nou racisme man. Al die jongeren uit die Marokkaanse samenleving fucken heel Nederland op. En zij die normaal leven worden hier de dupe van. Dit is niet gelijk racisme. Maar gewoon de waarheid. Kijk die maar aan of ga terug naar die zandbak van je.'' Hier staat toch duidelijk dat ook de mensen (MAROKKANEN DUS OOK) die normaal leven hier ook de dupe van worden. Als je niet normaal kunt lezen, ga dan even Zondagschool doen ofzo. Ten allereerste ben ik Nederlands, geen Marokkaan, en dat zijn mijn ouders ook. Of denk je dat alleen Marokkanen voor zichzelf opkomen en de rest van de Nederlanders het allemaal met Wilders eens is? Waar haal je deze onzin nou weer vandaan. Het is een feit dat de PVV vooraan staat met de opniepeilingen. Dat betekent echt niet dat iedereen het met Wilders eens is hoor. Ikzelf ben het ook alleen maar eens met de veranderingen die hij wil brengen in de wetgeving van het veroordelen van buitenlanders. Want als ze een strafblad hebben, hebben ze het er zelf naar gemaakt en kan je ze dus zo het land uit schoppen. Bespaard ons weer geld en dan zullen Nederlanders de Marokkanen ook niet gelijk allemaal over één kam scheren . Op 8 augustus 2007 pleitte Wilders in een ingezonden brief in de Volkskrant voor een verbod op de Koran.[130] Hij noemde de Koran een fascistisch boek en "het islamitische Mein Kampf" en het zou volgens hem verboden moeten worden vanwege de oproep tot geweld tegen joden en niet-moslims. Hier is dus niemand het mee eens he . Bewerkt: 18 juli 2009 door Cuban Gangster Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Het gaat de verkeerde kant op, dat sowieso. Als Marokko dadelijk een inval doet hoeven we geneens moeite te doen om ons te verzetten . Ik hoop dat Wilders de grootste partij krijgt. Hij kan plannen als ''alle buitenlanders eruit'' natuurlijk niet ten uitvoer brengen. Maar alle buitenlanders eruit schoppen die een strafblad hebben, daar zie ik zeker wel iets in. Geen medeleiden mee, gewoon eruit. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. En als Wilders nou vermoord word, isd at een groot teken van onmacht. Maarja, buitenlanders zijn algemene relschoppers, kijk maar toen de regering hoofddoekjes wilde verbannen uit scholen. Prachtidee! Alsof je wilt dat er een lerares in een boerka je les komt geven . Wat ook raaar is dat j e bijvoorbeeld op school inde les wel een boerka ( ) om mag, en geen petje op, dat is oook een soort van discriminatie Maar ik denk als Wilders ( ) vermoord wordt door een allochtoon dat de oorlog hier uitbreekt Hoop dat dat de Nederlandse regering dan de ogen opent... Maar natuurlijk kun j e niet alle buitenlanders eruit schoppen, dat zou ook niet erg menselijk zijn.. Maar wel de relschoppers. Gozer, dat is niet raar. Je vergelijkt nu iets wat je aantrekt vanwege je geloof met iets wat je aantrekt omdat je dat zelf wilt, omdat je dat mooi vind. Ja, maar een pet mag je volgens mij niet op omdat je dan je gezicht niet goed kan zien (leraar dan), maar bij een boerka kun je helemaal niks zien. Lekker makkelijk afkijken dus. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ja, maar een pet mag je volgens mij niet op omdat je dan je gezicht niet goed kan zien (leraar dan), maar bij een boerka kun je helemaal niks zien. Lekker makkelijk afkijken dus. En als 3 mensen er een aanhebben, en eentje pleurt er een steen naar de leraar, word het raden wie het was . Reageren
Yanick95 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Ben jij nou zo blind of hoe zit het?? Neem dan gelijk alle zinnen erbij die ermee te doen hebben. Er staat: ''Wat nou racisme man. Al die jongeren uit die Marokkaanse samenleving fucken heel Nederland op. En zij die normaal leven worden hier de dupe van. Dit is niet gelijk racisme. Maar gewoon de waarheid. Kijk die maar aan of ga terug naar die zandbak van je.'' [/b]Hier staat toch duidelijk dat ook de mensen (MAROKKANEN DUS OOK) die normaal leven hier ook de dupe van worden. Als je niet normaal kunt lezen, ga dan even Zondagschool doen ofzo. Hahaha, je spreekt jezelf tegen. _O- Als al die Marokkanen Nederland fucken, hoe kunnen er dan normale tussenzitten? Oei, oei. Snel even editten? Bewerkt: 18 juli 2009 door Yanick95 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.