MegaPilot Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Oké, van alles wat ze je leren moet je dus geen zak geloven? Als we aan alles wat hier gezegt wordt gaan twijfelen, zijn we volgend jaar nog bezig.. Reageren
FerryN Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Oké, van alles wat ze je leren moet je dus geen zak geloven? Als we aan alles wat hier gezegt wordt gaan twijfelen, zijn we volgend jaar nog bezig.. Nou, ik zeg niet dat je van alles wat ze je leren geen zak moet geloven, maar dat ze je het op school leren, betekend nog niet dat het altijd even hard klopt. Als je Nederlandse leraar een (lichte) hekel of irritatie heeft aan getinte/buitenlanders, kan ie zeggen dat de term 'zwarten' normaal is, maar dat hoeft het niet te zijn. Daarnaast blijft dit een kwestie van mening, niet van feiten. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Maargoed, wat jullie dus van mij eisen is dat ik iedere zwarte in Nederland bezoek en dan verder ga met deze discussie. Dat is idioot, ik neem een standpunt in en verdedig die, gedeeltelijk op basis van mijn eigen ervaringen. En als je dan vindt dat ik maar net zo lang research moet gaan doen totdat ik uiteindelijk jullie mening deel dan heb je maar gewoon ouderwets pech. En natuurlijk zijn er genoeg aardige zwarten, wat ik probeer duidelijk te maken is dat een groot deel (misschien wel het grootste deel) van deze zwarten niet aardig zijn en daar concentreer ik mij op. Ik vind de rest ook erg laks omdat ze mijns inziens geen serieuze pogingen hebben ondernomen om de zwarten die wel asociaal zijn aan te pakken. En wat wij jou proberen duidelijk te maken is dat een groot deel (misschien wel het grootste deel) van de buitenlanders (niet alleen zwarten, maar ook van andere afkomst) juist wél aardig zijn, en jij alleen ervaring hebt met de rotte appels. Natuurlijk valt het jou op straat op dat die allochtone jongen iets naar je roept. Maar vallen de andere allochtonen die rustig rondlopen en een normaal leven leiden jou ook op? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 En wat wij jou proberen duidelijk te maken is dat een groot deel (misschien wel het grootste deel) van de buitenlanders (niet alleen zwarten, maar ook van andere afkomst) juist wél aardig zijn, en jij alleen ervaring hebt met de rotte appels. Natuurlijk valt het jou op straat op dat die allochtone jongen iets naar je roept. Maar vallen de andere allochtonen die rustig rondlopen en een normaal leven leiden jou ook op? Ik weet niet hoe het in NL zit, maar hier in België zitten de gevangenissen grotendeels met buitenlanders.. Reageren
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Hier in Nederland zijn de bakken zo leeg dat ze ze willen sluiten . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Hier in Nederland zijn de bakken zo leeg dat ze ze willen sluiten . Kunnen wij er wel wat naar jullie sturen, bij ons zitten ze zo goed als vol Reageren
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Daar zijn ze ook over aan 't vergaderen he . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Daar zijn ze ook over aan 't vergaderen he . Ja en als afwachting ontsnappen er weer een paar , je zou voor minder, als gavangenissen overbevolkt zijn stel je de douches dan voor maar dit gaat offtopic. Ik kan niet meepraten over Buitenlanders in Nederland, bij ons doen de buitenlanders niks verkeerd . Reageren
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Waarom zit de bak bij jullie dan vol met buitenlanders? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Waarom zit de bak bij jullie dan vol met buitenlanders? Niet alleen met buitenlanders ze zit gewoon vol van al dat volk dat 'levenslang' of dergelijke heeft gekregen en die zitten daar nog allemaal, kan er niemand meer bij . Reageren
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Maak ze dan gewoon gelijk dood ofzo. Dan bespaar je 't geld dat je zou moeten uitgeven aan levensmiddelen . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Maak ze dan gewoon gelijk dood ofzo. Dan bespaar je 't geld dat je zou moeten uitgeven aan levensmiddelen . Daar hebben we wetten tegen . Reageren
Jowx Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ontopic!! Cuban Gangster, ik waarschuw je bij deze om op te passen met je uitspraken. (evt. reactie graag per PB en niet in dit topic) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.