Mocrosahbi Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Nee ben hier geboren... En ik weet niet alle spreekwoorden want ze worden helemaal niet gebruikt hier. niet meer. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 In wijken die vol staan van buitenlanders niet nee. Bij mij wordt dat spreekwoord best vaak gebruikt. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik ben ook van mening dat Nederland vol is. Het is natuurlijk niet netjes om helemaal geen buitenlander meer binnen te laten, de kans is klein, maar er kan toch een 'goede' Marokkaan of Turk bij zitten. Daarom ben ik voor een soort van Zero-Tolerance beleid. Marokkanen en andere buitenlanders mogen best in Nederland komen, maar zodra ze 1 keer een zwaardere overtreding of misdaad begaan, worden ze zonder pardon in een rubberbootje de zee op gezet of in het bagageruim van een vliegtuig terug gebracht naar hun eigen land.Al die marokkanen lijken naar Nederland te komen om de boel hier te verkloten. Als je wilt kloten, doe je dat in de zandbak en daar hebben ze er in marokko genoeg van.... Dus bij deze een oproep aan alle marokkanen in marokko: Als je toch niet van plan bent om iets van je leven te maken, bespaar jezelf de moeite (en ons geld) en blijf lekker daar. Nou lijkt het net alsof al die ''vervelende'' allochtoonse jongeren hierheen komen om de boel te verzieken. Ik denk niet dat dat het probleem is. Vaak zijn de ouders naar Nederland gevlucht omdat het in eigen land slecht gaat, of omdat er hier beter werk te vinden is. De kinderen worden meestal hier in Nederland geboren en hebben dus een Nederlandse Nationaliteit, of de kinderen zijn nog piep jong. Ik denk daarom dat het eerder aan de opvoeding ligt, vaak zijn het ook grotere gezinnen en ik denk niet dat die ouders zich veel met hun kinderen bemoeien. Misschien heeft dat ook met een bepaalde cultuur te maken. Ik vind dat je die personen gewoon moet aan pakken als zei de wetgeving overtreden, net zo goed als Nederlandse jongeren worden aangepakt. En als het hier te vol word, ben ik van mening dat er gewoon minder asielzoekers toegelaten moeten worden. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Nou lijkt het net alsof al die ''vervelende'' allochtoonse jongeren hierheen komen om de boel te verzieken. Ik denk niet dat dat het probleem is. Merendeel komt de boel ook verzieken. Het aandeel van Marokkanen in illegale praktijken is 80%. En raad eens? Merendeel is ook nog eens onder de 30 jaar! Ik zeg nu niet meteen dat alle Marokkaanse jongeren zo zijn, maar ik vind het toch wel een zeldzaamheid als ik een aardige Marokkaan tegen kom. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 ik heb een hekel aan marokkanen,ik heb er serieus nog niet een ontmoet die gewoon normaal tegen nederlanders doet.er zullen er best wel goede zijn maar ik zie dat niet waar ik woon.ik woonde in crooswijk en daar zitten er een heleboel en geeneen die normaal doet,alleen maar schelde en kaaskop dit en je kanker moeder dat dan krijg je er wel een hekel aan hoor en de meeste NLers die ik ken(buren familie enzo) vinden wilders juist goed en als je een ding terug zegt dan komen ze gelijk met een helegroep lafaards wel lekker iemand in zn eentje uitschelden maar als dat bij hun gebeurd oh oh dan zijn ze wel laf genoeg om met een groep te komen. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Nou lijkt het net alsof al die ''vervelende'' allochtoonse jongeren hierheen komen om de boel te verzieken. Ik denk niet dat dat het probleem is. Merendeel komt de boel ook verzieken. Het aandeel van Marokkanen in illegale praktijken is 80%. En raad eens? Merendeel is ook nog eens onder de 30 jaar! Ik zeg nu niet meteen dat alle Marokkaanse jongeren zo zijn, maar ik vind het toch wel een zeldzaamheid als ik een aardige Marokkaan tegen kom. Ja maar vele zijn hier toch gewoon geboren? Moet je dan niet kijken naar de opvoeding? En als hun in overtreding zijn gewoon goed aanpakken (daar leert men wel een keer van). Maar dat vind ik ook gelden voor Nederlandse jongeren die de boel lopen te verzieken. Want die zitten er ook tussen hoor, of dat nou in mindere of meerdere maten is. Bewerkt: 15 juli 2009 door .NightFlower Reageren
Nissan Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) ik heb een hekel aan marokkanen,ik heb er serieus nog niet een ontmoet die gewoon normaal tegen nederlanders doet.er zullen er best wel goede zijn maar ik zie dat niet waar ik woon.ik woonde in crooswijk en daar zitten er een heleboel en geeneen die normaal doet,alleen maar schelde en kaaskop dit en je kanker moeder dat dan krijg je er wel een hekel aan hoor en de meeste NLers die ik ken(buren familie enzo) vinden wilders juist goed en als je een ding terug zegt dan komen ze gelijk met een helegroep lafaards wel lekker iemand in zn eentje uitschelden maar als dat bij hun gebeurd oh oh dan zijn ze wel laf genoeg om met een groep te komen. Heb je trouwens al gemerkt dat je ze nooit alleen ziet lopen? Ik heb op school bijna een steek incident gehad door dit gedoe. Zo'n groep Marokkanen had een jongen echt helemaal volgescholden, die daarna zijn clubje ging halen. Dat werd dus een knokpartij van jewelste. En raad eens? Aan het eind van het verhaaltje krijgen de NEDERLANDERS STRAF omdat zij kennelijk begonnen zijn door te discrimineren! EN HOE VIND JE DAT DAN :S:S:S:S:S. @.Nightflower: Ik ken van een paar klojo's de ouder en die zijn dus vreselijk netjes he. Een paar zijn naar de politie gegaan om hun eigen zoon aan te geven wegens diefstal. Dan streep ik die ouders toch wel van m'n lijstje af hoor. En Nederlandse klojo's zitten er echt wel tussen, alleen gebeurd het veel minder vaak. Dus gebruik, zoals Sandra al gezegt heeft, gewoon het ZERO TOLLERANCE beleid. Bewerkt: 15 juli 2009 door Cuban Gangster Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 ik heb een hekel aan marokkanen,ik heb er serieus nog niet een ontmoet die gewoon normaal tegen nederlanders doet.er zullen er best wel goede zijn maar ik zie dat niet waar ik woon.ik woonde in crooswijk en daar zitten er een heleboel en geeneen die normaal doet,alleen maar schelde en kaaskop dit en je kanker moeder dat dan krijg je er wel een hekel aan hoor en de meeste NLers die ik ken(buren familie enzo) vinden wilders juist goed en als je een ding terug zegt dan komen ze gelijk met een helegroep lafaards wel lekker iemand in zn eentje uitschelden maar als dat bij hun gebeurd oh oh dan zijn ze wel laf genoeg om met een groep te komen. Heb je trouwens al gemerkt dat je ze nooit alleen ziet lopen? Ik heb op school bijna een steek incident gehad door dit gedoe. Zo'n groep Marokkanen had een jongen echt helemaal volgescholden, die daarna zijn clubje ging halen. Dat werd dus een knokpartij van jewelste. En raad eens? Aan het eind van het verhaaltje krijgen de NEDERLANDERS STRAF omdat zij kennelijk begonnen zijn door te discrimineren! EN HOE VIND JE DAT DAN :S:S:S:S:S. @.Nightflower: Ik ken van een paar klojo's de ouder en die zijn dus vreselijk netjes he. Een paar zijn naar de politie gegaan om hun eigen zoon aan te geven wegens diefstal. Dan streep ik die ouders toch wel van m'n lijstje af hoor. En Nederlandse klojo's zitten er echt wel tussen, alleen gebeurd het veel minder vaak. Dus gebruik, zoals Sandra al gezegt heeft, gewoon het ZERO TOLLERANCE beleid. meestal gewoon in een groepie en op school zitten er ook al zoveel ze zoeken de hele tijd gewoon ruzie. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Er loopt een afghaan door de gang en die zegt tegen een Nederlander 'he blanke!' en hij loopt weer verder. Er loopt een Nederlander door de gang en die zegt tegen een afghaan 'he zwarte!' en de Nederlander zit bij de decaan omdat die zou hebben gediscrimineerd. Punt is, ik denk dat de groep met een andere huidskleur die net zo goed nederlands is als jij en ik zich heel snel gediscrimineerd voelt. En dat resulteert weer in vechtpartijen. Reageren
FerryN Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik weet het niet hoor, maar ik en mijn hele familie stemt op Wilders . Haat je mij nu? Da's even pech... Veel mensen uit mijn familie stemmen ook op Wilders . Ikzelf heb jammer genoeg nog geen stemrecht . Mijn moeder heeft ook op Wilders gestemd, maar niet om de anti-buitenlanders/islamieten beleid van hem, maar omdat hij op andere vlakken heel goed staat. (Mijn moeder is zelf ook allochtoon) Er loopt een afghaan door de gang en die zegt tegen een Nederlander 'he blanke!' en hij loopt weer verder.Er loopt een Nederlander door de gang en die zegt tegen een afghaan 'he zwarte!' en de Nederlander zit bij de decaan omdat die zou hebben gediscrimineerd. Punt is, ik denk dat de groep met een andere huidskleur die net zo goed nederlands is als jij en ik zich heel snel gediscrimineerd voelt. En dat resulteert weer in vechtpartijen. Tja, ik ben zelf getint, maar ze zeggen soms ook tegen me zwarte, en ik zelf ook tegen een surinamer in de klas zwarte, en meerdere doen dat, maar nog nooit wat gehoord van discriminatie of dergelijke :S Reageren
RJV92 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Moslims moet je los zien van de zogenoemde marokkanen. Maar wat ik niet snap is dat iedereen zo bang is voor die Marokkanen!! Ik zie vaak genoeg met het uitgaan dat ze klappen krijgen van Nederlanders. Maar je hebt van die mietjes tussen de Nederlanders zitten die zeggen 'ik doe niks want dan krijg ik een klap op m'n kop'. Ja, als je dat uitstraalt dan krijg je ze sowieso wel. Of dat nou van een Nederlander, een Marokkaan of een Antilliaan is. Gewoon uitstralen dat je niet bang bent. Ik zit bij genoeg Marokkanen in de klas en die doen echt niks. Als je maar laat zien dat je niet bang bent. Maarja, als je de hele dag achter je computertje zit en nooit buiten komt dan is het inderdaad niet raar dat je bang bent voor een paar Marokkanen met een grote bek... En @ Mocrosahbi, de PVV wordt steeds groter. Als Geert Wilders aan de macht komt hebben jullie toch echt een probleem. Oh ja, vorig jaar in België zijn er al 'rassenrellen' uitgebroken tussen Anderlecht hooligans en Marokkanen. Toen kregen die Marokkanen ook klappen van blank tuig. Die liepen met ijzeren staven in hun handen rond en bivakmutsen op. En aan de andere kant stonden een paar van die jonge Marokkaantjes:D Sorry hoor maar als dit in Nederland gebeurt als Feyenoord/Ajax/Utrecht/Den Haag/PSV/Twente hooligans op mocrojacht gaan dan zijn jullie nergens.... Reageren
FerryN Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Neh, zoveel zetels gaat PVV niet krijgen, althans, dat verwacht ik niet, dat hij zoveel te zeggen heeft, en anders komt de kogel voor hem wel, maar Wilders staat op vele vlakken heel goed, maar dat anti buitenlanders is gewoon te, maar dat krijgt hij wss niet door. Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Dat haat ik nou aan de Marrokanen, Als er iemand aan de macht komt die hun niet bevalt, in dit geval Geer Wilders, is er gelijk kans op een moord op hem. Waar slaat dat nou weer op? Als hun iets verkeerds zeggen of doen gaan wij hun toch ook niet vermoorden? Iedere Marrokaan die ik tegenkom, is vervelend. Ze schelden mij allemaal uit, omdat ik mijn broek niet zo achtelijk laag heb ofzo, of iets in die trendt. Ja, ik zeg het nogmaals, maar de andere leden hadden het nog niet gezien in het scheld-topic Bewerkt: 15 juli 2009 door FireFighter Reageren
Nissan Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Maarja, als je de hele dag achter je computertje zit en nooit buiten komt dan is het inderdaad niet raar dat je bang bent voor een paar Marokkanen met een grote bek... Moet ik me aangesproken voelen? Als dat zo is, zal ik maar effe reageren, inderdaad, EFFE, want ik maak hier niet te veel woorden aan vuil. Jij weet niks over mijn privé leven, dus met wie ik omga en met wie niet. Of ik vaak buitenkom of niet, dus, hou je mond gewoon, je kent namelijk niemand op het forum in het echt. Dus kom niet met loze meuk . Reageren
RJV92 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Maarja, als je de hele dag achter je computertje zit en nooit buiten komt dan is het inderdaad niet raar dat je bang bent voor een paar Marokkanen met een grote bek... Moet ik me aangesproken voelen? Als dat zo is, zal ik maar effe reageren, inderdaad, EFFE, want ik maak hier niet te veel woorden aan vuil. Jij weet niks over mijn privé leven, dus met wie ik omga en met wie niet. Of ik vaak buitenkom of niet, dus, hou je mond gewoon, je kent namelijk niemand op het forum in het echt. Dus kom niet met loze meuk . Ik had het niet tegen jou. Ik ken gewoon veel mensen in mijn omgeving die zo zijn...pff ik heb jouw posts in dit topic niet eens gelezen, ook de openingspost niet. Bewerkt: 15 juli 2009 door RJV92 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.