GunsNroses61 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 klopt, het is ook te, ikzelf ken ook een marrokaanse jongen hij is echt aardig tegen NL'ers maar andere marrokanen die zijn dan weer kut tegen mensen. Ik ben geen racist ofzo. Ik haat racisten zelfs, maar kijk vaak lokken de Marrokanen het uit omdat ze ''stoer'' willen doen. Dat heb ik zelf ook al heel vaak meegemaakt, Ik negeer dat gewoon maar het begint echt te irriteren omdat ze ''stoer'' willen doen. Verder ben ik met degene het eens wie zei dat als ze een misdaad deden dat ze dan moeten worden teruggestuurd. Dat moet gewoon! Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Maarja, als je de hele dag achter je computertje zit en nooit buiten komt dan is het inderdaad niet raar dat je bang bent voor een paar Marokkanen met een grote bek... Moet ik me aangesproken voelen? Als dat zo is, zal ik maar effe reageren, inderdaad, EFFE, want ik maak hier niet te veel woorden aan vuil. Jij weet niks over mijn privé leven, dus met wie ik omga en met wie niet. Of ik vaak buitenkom of niet, dus, hou je mond gewoon, je kent namelijk niemand op het forum in het echt. Dus kom niet met loze meuk . Ik had het niet tegen jou. Ik ken gewoon veel mensen in mijn omgeving die zo zijn...pff ik heb jou posts in dit topic niet eens gelezen, ook de openingspost niet. Dat zou je dan eens moeten proberen voordat je onzin gaat praten. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Maarja, als je de hele dag achter je computertje zit en nooit buiten komt dan is het inderdaad niet raar dat je bang bent voor een paar Marokkanen met een grote bek... Moet ik me aangesproken voelen? Als dat zo is, zal ik maar effe reageren, inderdaad, EFFE, want ik maak hier niet te veel woorden aan vuil. Jij weet niks over mijn privé leven, dus met wie ik omga en met wie niet. Of ik vaak buitenkom of niet, dus, hou je mond gewoon, je kent namelijk niemand op het forum in het echt. Dus kom niet met loze meuk . Ik had het niet tegen jou. Ik ken gewoon veel mensen in mijn omgeving die zo zijn...pff ik heb jou posts in dit topic niet eens gelezen, ook de openingspost niet. Dat zou je dan eens moeten proberen voordat je onzin gaat praten. Helemaal mee eens, Je hebt altijd angst, ookal denk je zelf van niet je hebt het wel. Vind jij het normaal dat je helemaal relaxt bent als je een groepje marrokanen of andere buitenlanders/allochtonen achter je aan zien lopen en smoezen dat ze je in elkaar gaan slaan? dan ben je toch ook een beetje bang? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Helaas is er nog niemand in de regering op het idee gekomen om elke buitenlander met een strafblad dit land uit te sturen. Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Helaas is er nog niemand in de regering op het idee gekomen om elke buitenlander met een strafblad dit land uit te sturen. Inderdaad, eigenlijk zouden wij allemaal een handtekeningenactie moeten organiseren, samenvoegen en opsturen naar de regering. Reageren
RJV92 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Helaas is er nog niemand in de regering op het idee gekomen om elke buitenlander met een strafblad dit land uit te sturen. Je kan ze niet eens terugsturen. Ze zijn hier geboren dus hebben ze (ook) de Nederlandse nationaliteit. Ze voelen zich geen Nederlanders, maarja. Hier roepen ze de hele tijd 'mocro's dit dat wollah allah' maar in Marokko zelf worden ze door de echte Marokkanen als buitenlanders gezien.. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Helaas is er nog niemand in de regering op het idee gekomen om elke buitenlander met een strafblad dit land uit te sturen. Je kan ze niet eens terugsturen. Ze zijn hier geboren dus hebben ze (ook) de Nederlandse nationaliteit. Ze voelen zich geen Nederlanders, maarja. Hier roepen ze de hele tijd 'mocro's dit dat wollah allah' maar in Marokko zelf worden ze door de echte Marokkanen als buitenlanders gezien.. Dan geldt dat voor die mensen die wel uit het buitenland komen en de rest zou dan misschien een heropvoedings cursus moeten doen? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Helaas is er nog niemand in de regering op het idee gekomen om elke buitenlander met een strafblad dit land uit te sturen. Je kan ze niet eens terugsturen. Ze zijn hier geboren dus hebben ze (ook) de Nederlandse nationaliteit. Ze voelen zich geen Nederlanders, maarja. Hier roepen ze de hele tijd 'mocro's dit dat wollah allah' maar in Marokko zelf worden ze door de echte Marokkanen als buitenlanders gezien.. Ik zeg toch Buitenlanders, allochtonen, niet de autochtonen. Reageren
RJV92 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Helaas is er nog niemand in de regering op het idee gekomen om elke buitenlander met een strafblad dit land uit te sturen. Je kan ze niet eens terugsturen. Ze zijn hier geboren dus hebben ze (ook) de Nederlandse nationaliteit. Ze voelen zich geen Nederlanders, maarja. Hier roepen ze de hele tijd 'mocro's dit dat wollah allah' maar in Marokko zelf worden ze door de echte Marokkanen als buitenlanders gezien.. Ik zeg toch Buitenlanders, allochtonen, niet de autochtonen. Ik heb het ook over de mensen die jij buitenlanders noemt....maar als ze hier geboren zijn hebben ze ook de Nederlandse nationaliteit. Ik stuur jou toch ook niet terug naar je eigen land als je hier geboren bent? Dat is precies hetzelfde... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Helaas is er nog niemand in de regering op het idee gekomen om elke buitenlander met een strafblad dit land uit te sturen. Je kan ze niet eens terugsturen. Ze zijn hier geboren dus hebben ze (ook) de Nederlandse nationaliteit. Ze voelen zich geen Nederlanders, maarja. Hier roepen ze de hele tijd 'mocro's dit dat wollah allah' maar in Marokko zelf worden ze door de echte Marokkanen als buitenlanders gezien.. Ik zeg toch Buitenlanders, allochtonen, niet de autochtonen. Ik heb het ook over de mensen die jij buitenlanders noemt....maar als ze hier geboren zijn hebben ze ook de Nederlandse nationaliteit. Ik stuur jou toch ook niet terug naar je eigen land als je hier geboren bent? Dat is precies hetzelfde... Zucht... Ik heb het over de mensen die echt buitenlands zijn. Die vanuit marokko, turkije, of waar dan ook vandaan (buitenland) hierheen komen. Niet over de mensen die hier geboren zijn. Die zijn niet buitenlands, die zijn hier geboren en getogen. Die bedoel ik niet... Reageren
.Senne Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik heb niets tegen de gewone, werkende en schoolgaande buitenlanders in ons land (bij mij België, maar er zijn hier evenveel), maar wel tegen die uilen die denken dat ze alles mogen, gewoon omdat het hun land niet is. Ze komen hiernaartoe, denken 'alachmalaa, Belgjes/Nederlanders! Die zijn niets waard, hebben een andere godsdienst,.. Respectloos behandelen dus!'. Dingen stelen, zinloos geweld plegen, schelden, rondhangen in groep, gevechten uitlokken enzovoort. Die gasten mogen allemaal buiten, want ze overbevolken de gevangenissen toch maar. Stel je voor dat wij in hun land iedereen gaan uitschelden en respectloos behandelen, we waren al lang doodgeslagen. Zij die hier mooi naar school gaan, goede punten halen, een job hebben en werken voor hun geld en bezittingen, mogen zeker blijven en ook blijven komen. Dan denk ik aan de kebabzaak in de straat, zonder hen hadden we hier geen kebab. En ja, er zijn ook autochtonen die gangsta spelen, maar dat heeft elk land, en daarvoor heeft elk land zijn gevangenis. Maar die zijn er toch niet om als gratis logement te dienen voor gangsta-allochtonen.. Reageren
Yanick95 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Je kunt het beter anders verwoorden. Degenen die rottigheid uithalen in onze samenleving > enkeltje thuisland Degenen die zich aan de regels houden, goed leven in de samenleving blijven gewoon. Dan heb je het probleem opgelost, niet allemaal onder één kam scheren. Reageren
Dieko Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik ben zelf een politiek vluchteling en ik heb ook de Nederlandse Nationaliteit. De meeste zeuren hier over de Marokkanen die dit en dat doen. Ik zelf vind dat het eraan ligt waar je woont. In de stad waar ik woon ken ik een Marokkaanse drieling die heel gewoon doen tegen hun medemensen. Ze dragen gewone kleding aan en geen Airmaxs enz. Als je naar Den Haag gaat zie je heel veel van die groepjes jongeren. En ook vaak 's avonds laat. En dat komt allemaal door die ouders. Als die ouders beter op hun kinderen letten is er niks aan de hand. De drieling die ik ken zijn goed opgevoed en de moeder spreekt vloeiend Nederlands. Hun hebben nooit overlast veroorzaakt. De Marokkanen die wel overlast veroorzaken, die moet je wel hard aanpakken. Vooral de ouders. Reageren
RJV92 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Tja, en die mensen waar jij dan uit het niets over begint zijn vaak het probleem niet, dus eigenlijk het discussiëren niet eens waard...zucht;). Reageren
FerryN Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Meeste nieuwe generatie zijn nu zo ongeveer in Nederland geboren . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.