Jump to content

Buitenlanders in Nederland

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik ben zelf een politiek vluchteling en ik heb ook de Nederlandse Nationaliteit.

De meeste zeuren hier over de Marokkanen die dit en dat doen.

Ik zelf vind dat het eraan ligt waar je woont.

In de stad waar ik woon ken ik een Marokkaanse drieling die heel gewoon doen tegen hun medemensen.

Ze dragen gewone kleding aan en geen Airmaxs enz.

Als je naar Den Haag gaat zie je heel veel van die groepjes jongeren. En ook vaak 's avonds laat.

En dat komt allemaal door die ouders. Als die ouders beter op hun kinderen letten is er niks aan de hand.

De drieling die ik ken zijn goed opgevoed en de moeder spreekt vloeiend Nederlands.

Hun hebben nooit overlast veroorzaakt.

De Marokkanen die wel overlast veroorzaken, die moet je wel hard aanpakken. Vooral de ouders.

maar kleding maakt niks uit want ikzelf draag ook air max en ik ben gewoon een nederlander.

• Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

30

• FerryN

26

• Yanick95

23

• Mocrosahbi

22

Geplaatst:

Jah precies , dieke niet alles wat je zegt klopt. Omgeving waar je woont kan je soms meeslepen maar het is niet zo dat Airmax alleen gedragen word door Marokkanen.

Geplaatst:
Jah precies , dieke niet alles wat je zegt klopt. Omgeving waar je woont kan je soms meeslepen maar het is niet zo dat Airmax alleen gedragen word door Marokkanen.

Waar ik woon heb je veel Lonsdaleboeren en die dragen allemaal Nike Air Max. Ik dacht dus meer dat die schoenen iets voor rascisten zijn

Geplaatst:

Waar ik woon heb je veel Lonsdaleboeren en die dragen allemaal Nike Air Max. Ik dacht dus meer dat die schoenen iets voor rascisten zijn

Dus je denkt dat iedereen die Air Maxen draagt racistist zijn?

Geplaatst:

het is gewoon of je die schoenen mooi vind of niet.

Geplaatst:

Dan ben ik ook een racist... :{ Dus niet.

Niet alle Marokkanen of buitenlanders zijn slecht, ik heb er zelfs 2 ontmoet die net zo normaal en aardig zijn als een gewone Nederlander. Natuurlijk zijn er van die arrogante rotzakken die alles vernielen en in steegjes staan te drugsdeale, daar heb ik ook een hekel aan. Maar ze zijn niet allemaal zo slecht nog niet. :N

Grtz RD :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Dan ben ik ook een racist... :{ Dus niet.

Niet alle Marokkanen of buitenlanders zijn slecht, ik heb er zelfs 2 ontmoet die net zo normaal en aardig zijn als een gewone Nederlander. Natuurlijk zijn er van die arrogante rotzakken die alles vernielen en in steegjes staan te drugsdeale, daar heb ik ook een hekel aan. Maar ze zijn niet allemaal zo slecht nog niet. :N

Grtz RD :cya:

Klopt helemaal, dat is ook zo. Maar ja, jammer dat die mensen die goed zijn dan misschien ook worden uitgescholden en zo misschien dan slecht worden. Misschien is dat de reden dat ze slecht zijn geworden ( nu bedoel ik natuurlijk niet dat ze monsters zijn maar dat ze gewoon gemener worden)

@ Cuban Gangster ben het ook met jou eens, ik draag ze ook en ik ben helemaal geen racisist

Bewerkt: door GunsNroses61
Geplaatst:

Mensen, over Air max schoenen, je hebt meerdere versies, je hebt de Classics, gewild bij de gabbers, die soms racistisch zijn of ervoor aangezien kunnen worden, en de Air max 95, die vaker door Marokkanen worden gedragen.

Geplaatst:

Ik geloof best dat er in de Koran dingen staan die verkeerd zijn, maar dit is misschien ook wel zo in de bijbel. Mensen aansporen tot het verdedigen van hun volk tot de dood er op volgt is nou niet een van de dingen die je mensen moet aanraden. Wat je vaak ziet gebeuren is dat moslims dit aanpakken met een zelfmoord actie waarbij veel meer mensen naar de gallemiezen gaan. Terwijl die mensen er helemaal niks aan kunnen doen dat bepaalde personen een uitspraak naar buiten brengen wat ze niet hadden moeten doen.

Een Gabber is niet altijd per definitie een racist er zijn ook heel veel mensen die van hardcore houden en die het gewoon puur doen om de muziek. Hardcore verspreid (bepaalde groepen) haat tegen buitenlanders, maar dat wil niet gelijk zeggen dat ze buitenlanders haten. In rap komen ook zoveel teksten voor tegen buitenlanders of tegen blanken en dan heb ik het over rap battles et cetera.

Geplaatst:

Ja vreselijk zelfs... stoer doen achter pctjes omdat jullie laf zijn, wij zitten tenminste in een groepje, wij pesten elkaar niet wij gedragen zich echt als een volk. Jullie pesten elkaar op school enzo wees gewoon samen 1 volk klaar. Dan is er niks aan de hand... en als je dan gewoon andere mensen respecteert want volgensmij heb je nooit een marokkaan gezien, alleen op TV

Geplaatst:
Ja vreselijk zelfs... stoer doen achter pctjes omdat jullie laf zijn, wij zitten tenminste in een groepje, wij pesten elkaar niet wij gedragen zich echt als een volk. Jullie pesten elkaar op school enzo wees gewoon samen 1 volk klaar. Dan is er niks aan de hand... en als je dan gewoon andere mensen respecteert want volgensmij heb je nooit een marokkaan gezien, alleen op TV

En met dat heel gezellige groepje sla je dan iedereen in elkaar die je ook maar net even te lang aankijkt? Ik ben nog nooit in elkaar geslagen door een blanke, alleen door een groepje zwarte, dus ja, ik heb wat tegen ze.

De enige reden dat Wilders zoveel mensen op hem kan laten stemmen is omdat iedereen het met hem eens is en dat komt heus niet uit de lucht vallen. Dan kan je je wel blijven opstellen alsof je de goedheid zelve bent en nooit een vlieg kwaad doet, maar de mening van de mens komt ergens vandaan..

Geplaatst:

Cuban Gangster je praat allemaal bullshit, ik merk gwn je haat voor bepaalde personen hier. Egoïstische rand debiel.

KillerZero86 jij bent ook echt een racist hea , dus als negers je in elkaar slaan haat je het hele volk. Merk je niet dat er verschillende mensen zijn binnen een ras. Marokkanen zijn slecht en goed hetzelfde geld voor Nederlanders. Dat is gwn een duidelijke racistische opmerking. Ik ben ook in elkaar geslagen door mensen van mijn eigen ras, moet ik ze nu ook haten ? Nee , ik pak alleen die mensen die mij hebben aangeraakt terug ^_^

Geplaatst:
Jij bent een goed voorbeeld van een boerejongen.

Grappig, een stadsjongen die een goed voorbeeld is van een boerenjongen.

Waarom heb je wat tegen zwarte mensen als je in elkaar geslagen door ze bent?

Nou... Omdat ze me in mekaar sloegen misschien?

WHAHAHAHa Fa2

Praat Nederlands a.u.b.

ken ik ook zeggen ben ook in elkaar geslagen door skinheads dus moet ik blanken haten.

Grove fout: skinheads zijn een sub-cultuur, ik ben in mekaar geslagen door zwarten. Gewoon zwarten. Dus geen kaalgeschoren types o.i.d. Geen appels met peren gaan vergelijken.

En nog even op mijn tweede argument reageren s.v.p. Ik kan geen discussie voeren als je alleen mijn argumenten eruit pikt die jou uitkomen.

Geplaatst:

Teveel mensen, en niet alleen buitenlanders of allochtonen, hebben te lange tenen en te korte lontjes, maar dat zijn problemen die ze zelf moeten moeten oplossen.

Als je agressief bent, kan je daar niet de regering de schuld van geven.

Zelfbeheersing is een goed ding en die moet je zelf ontwikkelen, je mag verwachten dat dat makkelijker gaat naarmate je volwassener wordt.

Geplaatst:

Waarom gaan we elkaar nu allemaal uitschelden?

Mensen hebben een mening, en argumenten. Maar daar hoeven we elkaar toch niet voor af te zeiken? :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...