Nissan Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Cuban Gangster je praat allemaal bullshit, ik merk gwn je haat voor bepaalde personen hier. Egoïstische rand debiel. KillerZero86 jij bent ook echt een racist hea , dus als negers je in elkaar slaan haat je het hele volk. Merk je niet dat er verschillende mensen zijn binnen een ras. Marokkanen zijn slecht en goed hetzelfde geld voor Nederlanders. Dat is gwn een duidelijke racistische opmerking. Ik ben ook in elkaar geslagen door mensen van mijn eigen ras, moet ik ze nu ook haten ? Nee , ik pak alleen die mensen die mij hebben aangeraakt terug Ow, iemand is op zijn teentjes getrapt? Je moet kunnen aanvoelen wanneer iemand een grapje maakt... . Hoe kun je trouwens iets merken door middel van een computer?? En dan vind je mij een randebiel xD. En KillerZero heeft gewoon gelijk. Net als Nederlanders zijn er ook slechte en goede Marokkanen, alleen zijn er wat meer slechte Marokkanen dan goede, dat blijkt wel weer naar het onderzoek dat gedaan is naar de criminele activiteiten. 80% van de criminele activiteiten worden door Marokkanen neergezet. Dus lul niet, dat zijn gewoon de feiten. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Cuban Gangster je praat allemaal bullshit, ik merk gwn je haat voor bepaalde personen hier. Egoïstische rand debiel. KillerZero86 jij bent ook echt een racist hea , dus als negers je in elkaar slaan haat je het hele volk. Merk je niet dat er verschillende mensen zijn binnen een ras. Marokkanen zijn slecht en goed hetzelfde geld voor Nederlanders. Dat is gwn een duidelijke racistische opmerking. Ik ben ook in elkaar geslagen door mensen van mijn eigen ras, moet ik ze nu ook haten ? Nee , ik pak alleen die mensen die mij hebben aangeraakt terug Ow, iemand is op zijn teentjes getrapt? Je moet kunnen aanvoelen wanneer iemand een grapje maakt... . Hoe kun je trouwens iets merken door middel van een computer?? En dan vind je mij een randebiel xD. En KillerZero heeft gewoon gelijk. Net als Nederlanders zijn er ook slechte en goede Marokkanen, alleen zijn er wat meer slechte Marokkanen dan goede, dat blijkt wel weer naar het onderzoek dat gedaan is naar de criminele activiteiten. 80% van de criminele activiteiten worden door Marokkanen neergezet. Dus lul niet, dat zijn gewoon de feiten. 80 hele procenten,dat zegt toch gewoon al genoeg Bewerkt: 15 juli 2009 door thegodfather91 Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Het mag wel duidelijk zijn dat iedereen hun eigen mening heeft, maar dat wil niet zeggen dat je elkaar hier op het forum moet gaan lopen provoceren en uitgaan lopen lachen voor dingen die gebeurt zijn. Er zijn ook slechte Nederlanders net als er slechte buitenlanders zijn. Dat kan je gewoon niet ontkennen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Het mag wel duidelijk zijn dat iedereen hun eigen mening heeft, maar dat wil niet zeggen dat je elkaar hier op het forum moet gaan lopen provoceren en uitgaan lopen lachen voor dingen die gebeurt zijn. Er zijn ook slechte Nederlanders net als er slechte buitenlanders zijn. Dat kan je gewoon niet ontkennen. ja klopt,is ook zo maar ik ken zat goede nederlanders(trouwens ook belgen duitsers polen enzovoort) maar ik ken geen goede marokkanen hoor,echt niet. Bewerkt: 15 juli 2009 door thegodfather91 Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Het mag wel duidelijk zijn dat iedereen hun eigen mening heeft, maar dat wil niet zeggen dat je elkaar hier op het forum moet gaan lopen provoceren en uitgaan lopen lachen voor dingen die gebeurt zijn. Er zijn ook slechte Nederlanders net als er slechte buitenlanders zijn. Dat kan je gewoon niet ontkennen. ja klopt,is ook zo maar ik ken zat goede nederlanders(trouwens ook belgen duitsers polen enzovoort) maar ik ken geen goede marokkanen hoor,echt niet. Ik wel, maar marokkanen zijn agressiever dan NL'ers dat komt misschien door hun cultuur maar er zijn natuurlijk wel goede marokkanen Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Het mag wel duidelijk zijn dat iedereen hun eigen mening heeft, maar dat wil niet zeggen dat je elkaar hier op het forum moet gaan lopen provoceren en uitgaan lopen lachen voor dingen die gebeurt zijn. Er zijn ook slechte Nederlanders net als er slechte buitenlanders zijn. Dat kan je gewoon niet ontkennen. ja klopt,is ook zo maar ik ken zat goede nederlanders(trouwens ook belgen duitsers polen enzovoort) maar ik ken geen goede marokkanen hoor,echt niet. Je woont in Nederland. Dus het is hoogst waarschijnlijk dat je meer Nederlanders als Marokkanen kent. Maar hoeveel Marokkanen ken je dan eigenlijks? Want als je bijvoorbeeld in Amsterdam zou wonen daar lopen er veel buitenlanders rond en zou je misschien ook beter met ze kunnen opschieten. Tuurlijk hebben ze daar onderling ook wel problemen, maar wat vaak het probleem is in zo'n wijk van eens stad is dat Nederlanders zich gaan bemoeien met hun cultuur en daar komt dus gewoon ruzie van. Maar als je misschien wat meer Marokkanen,Turken,Antillianen zou kennen zou je waarschijnlijk wel anders praten. Hier op het forum zitten ook een Paar mensen die zwart zijn. En ik weet toevallig dat heel veel mensen dat niet opmerken en evengoed met hun overweg kunnen als met een blanke. Dus Realiseer jij je maar eens dat je waarschijnlijk ook aardig bent tegen buitenlanders hier op het forum. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Het mag wel duidelijk zijn dat iedereen hun eigen mening heeft, maar dat wil niet zeggen dat je elkaar hier op het forum moet gaan lopen provoceren en uitgaan lopen lachen voor dingen die gebeurt zijn. Er zijn ook slechte Nederlanders net als er slechte buitenlanders zijn. Dat kan je gewoon niet ontkennen. ja klopt,is ook zo maar ik ken zat goede nederlanders(trouwens ook belgen duitsers polen enzovoort) maar ik ken geen goede marokkanen hoor,echt niet. Je woont in Nederland. Dus het is hoogst waarschijnlijk dat je meer Nederlanders als Marokkanen kent. Maar hoeveel Marokkanen ken je dan eigenlijks? Want als je bijvoorbeeld in Amsterdam zou wonen daar lopen er veel buitenlanders rond en zou je misschien ook beter met ze kunnen opschieten. Tuurlijk hebben ze daar onderling ook wel problemen, maar wat vaak het probleem is in zo'n wijk van eens stad is dat Nederlanders zich gaan bemoeien met hun cultuur en daar komt dus gewoon ruzie van. Maar als je misschien wat meer Marokkanen,Turken,Antillianen zou kennen zou je waarschijnlijk wel anders praten. Hier op het forum zitten ook een Paar mensen die zwart zijn. En ik weet toevallig dat heel veel mensen dat niet opmerken en evengoed met hun overweg kunnen als met een blanke. Dus Realiseer jij je maar eens dat je waarschijnlijk ook aardig bent tegen buitenlanders hier op het forum. ik woon in rotterdam,iederekeer als ik marrokkanen zie dan lopen ze in een groepje,en schelden ook veel.ze lopen de hele tijd kanker dit en je kanker dat enzo.en dat zie ik alleen maar en ik zie nooit een marokkaan die is iemand helpt of gewoon wat aardigs zeg.ja dan krijg ik er wel een hekel aan.en ik ken erg veel marokkanen en ook veel nederlandersen de nederlanders doen normaal(bijna dan) en de marokkanen schelden me uit met kanker kaaskop enzo.dan krijg ik ook zo iets van:flikker nou effe gouw op. en ja er wonen veel merokkanen en nee ik kan niet meet ze opschieten. Bewerkt: 15 juli 2009 door thegodfather91 Reageren
Nissan Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Het mag wel duidelijk zijn dat iedereen hun eigen mening heeft, maar dat wil niet zeggen dat je elkaar hier op het forum moet gaan lopen provoceren en uitgaan lopen lachen voor dingen die gebeurt zijn. Er zijn ook slechte Nederlanders net als er slechte buitenlanders zijn. Dat kan je gewoon niet ontkennen. Hoe vaak is dit al wel niet gezegt?? Kennelijk hoeven Marokkanen mij niet te kennen om me de huid vol te schelden. Dus je vraag heeft niets te maken met het goed of slecht zijn. ik woon in rotterdam,iederekeer als ik marrokkanen zie dan lopen ze in een groepje,en schelden ook veel.ze lopen de hele tijd kanker dit en je kanker dat enzo.en dat zie ik alleen maar en ik zie nooit een marokkaan die is iemand helpt of gewoon wat aardigs zeg.ja dan krijg ik er wel een hekel aan.en ik ken erg veel marokkanen en ook veel nederlandersen de nederlanders doen normaal(bijna dan) en de marokkanen schelden me uit met kanker kaaskop enzo.dan krijg ik ook zo iets van:flikker nou effe gouw op. Weet je wat zo vreemd is? Ze wonen hier in ons land, zijn hier te gast en leven van ons geld, en dan zeggen ze dat wij dan maar weg moeten :S. Wat is dit voor onzin? Als dit het 2e Marokko word dan word dit net zo'n grote zandbak als het daar is. Bewerkt: 15 juli 2009 door Cuban Gangster Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Het mag wel duidelijk zijn dat iedereen hun eigen mening heeft, maar dat wil niet zeggen dat je elkaar hier op het forum moet gaan lopen provoceren en uitgaan lopen lachen voor dingen die gebeurt zijn. Er zijn ook slechte Nederlanders net als er slechte buitenlanders zijn. Dat kan je gewoon niet ontkennen. Hoe vaak is dit al wel niet gezegt?? Kennelijk hoeven Marokkanen mij niet te kennen om me de huid vol te schelden. Dus je vraag heeft niets te maken met het goed of slecht zijn. het blijkt wel dat het nodig is aangezien ik een pagina's terug dingen las die weer de verkeerde kant opgaan en ik van mening ben dat mensen elkaar gewoon moeten respecteren om wie ze zijn. Discussiëren is natuurlijk niet verkeerd, maar elkaar gaan lopen katten en dat het straks uitloopt op een grote spam festijn met verwijten is natuurlijk ook niet de bedoeling. thegodfather91 ik snap je frustratie het is natuurlijk ook irritant en ja ik geef toe dat ik ook geen Marokkanen mensen zie helpen, maar Nederlanders zijn niet veel beter. Misschien als je het bekijkt in het algemeen hier in Nederland wel, maar als er een ongeluk gebeurt of er ligt iemand in het water te spartelen blijven mensen ook gewoon rustig staan kijken en gaan rustig met 112 aan de lijn hangen. Terwijl niemand in het water springt. Nederlanders spotten ook vaak genoeg met kanker. Ga maar eens voor de lol op Youtube kijken dan zie je ook veel filmpjes en dan hoor je de ene Nederlanders na de ander het K woord zeggen. Ken je de serie Shouf Shouf? moet je daar eens naar kijken is een goed voorbeeld hoe het wel zou moeten Nederlanders + Marokkanen Reageren
Kloep Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Woei!! Leuk topic. Nja, ik zal ook maar even mijn mening geven. Ik zit zelf op MBO (eerst VMBO), ga naar school in Kanaleneiland (probleemwijk in utrecht) en woon vlak naast Kanaleneiland. Ik ken dus wel aardig wat Marokkanen. Het lijkt mij inmiddels wel duidelijk dat je goede en slechte Marokkanen hebt, geen verschil met Nederlanders dus. Dus 80% van de criminele activiteiten in Nederland word door allochtonen gedaan? Best veel, maar bedenk dat er ook redelijk wat mensen allochtoon zijn. Tuurlijk, geen 80% van de samenleving, maar wel veel. Ik dacht dat het rond de 40% lag. Ikzelf ben ook allochtoon. Ikzelf ben hier geboren, net zoals mijn vader en broers. Mijn moeder is hier niet geboren, maar woont al wel (pakweg) 45 jaar in Nederland. Ben ik nu ook slecht, puur omdat ik een allochtoon ben? Mag ik toch niet hopen. Ik kwam maandag nog een groepje van drie Marokkanen tegen. Eén begon Arabisch tegen mij te praten. Die had ik wel snel boos, want ik hoefde enkel: "Je vind jezelf erg grappig zeker?" te zeggen. Krijg je meteen gegil van hun, met de andere twee erbij. Tip van mij als je dat krijgt (werkt alleen als je makkelijk praat). Lul ze er gewoon uit. Praat gewoon aan één stuk door. Niet stoppen met praten, gewoon doorgaan. Op een gegeven moment worden ze je gewoon helemaal zat, en gaan ze weg. En even voor de duidelijkheid, dit doe ik ook bij Nederlanders, dus niet alleen bij Marokkanen ofzo. Ik denk dat ik wel even klaar ben voor nu. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Cuban en The godfather, ik ben nu wat rustiger en moe ik was net echt serieus boos, als ze gewoon wat tegen jullie zeggen, geef dan een grote bek terug of ga op een vechtsport ( zitten ook veel marokkanen en Turken, maar als je er mee om gaat mss dat je anders gaat denken ) op ik ook, je mag het niet in het echt gebruiken bij een vechtsport maar soms is het niet anders... Bewerkt: 15 juli 2009 door Flitskikker Quotes verwijderd Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 waarom moet ik op een vacht sport?ik vecht niet met ze,want meestal zijn die gasten 16+ en dan nog met zn 6en tegen mij dan helpt een vechtsport ook niet hoor Reageren
Yanick95 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Je kunt het beter anders verwoorden. Degenen die rottigheid uithalen in onze samenleving > enkeltje thuisland Degenen die zich aan de regels houden, goed leven in de samenleving blijven gewoon. Dan heb je het probleem opgelost, niet allemaal onder één kam scheren. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Het valt me ook altijd op dat Marokkanen en andere buitenlanders alles mogen zeggen, tot het ergste geval toe, zij mogen ons wel discrimineren. Maar zeg maar eens iets terug... Dan gaan ze zeuren over discriminatie, krijg je hele groepen op je dak, kun je niet veilig meer over straat. Over een kort lontje gesproken, ik ben nooit echt een racist geweest, of tegen buitenlanders. Maar ik kan jullie allemaal vertellen, ook de buitenlanders hier. Als ze zo door gaan krijgen jullie alleen maar meer haters. En dan zitten wij zoals gewoonlijk fout, terwijl het in bijna elk geval de buitenlanders zijn die hun eigen glazen ingooien, onze gastvrijheid misbruiken, de beest uithangen, Nederland verpesten. Gewoon kapot maken voor de mensen die hier oorspronkelijk wonen, de Nederlanders. Want alles wat wij zeggen is meteen discriminatie, klaag maar eens over wat de meeste Marokkanen zeggen, dan is het discriminatie, maar volgens hun is het NIKS wat ze zeggen, dat het geen pijn kan doen omdat het maar woordjes zijn. Dat zijn de mensen die eens nodig een lesje psychiatrische uitleg, of hoe dat heet, moet gaan krijgen. Ook dat met Wilders. Hij zegt iets wat de buitenlanders niet bevalt, hij kan niet veilig meer over straat. Er word weer een moord op hem gepleegd. Waar slaat dat in godsnaam op? Wij vermoorden toch ook niet elke Marokkaan die ons uit scheld? Dus waarom zouden jullie dat wel moeten doen? Even voor alle mensen die zo zijn als de 'typische Marokkanen', ROT OP UIT ONS LAND!. Misbruik onze wetten niet, verpest dan jullie eigen land. Maar laat Nederland erbuiten. Als jullie je geloof zwart willen maken, ga gerust je gang. Maar ga dan niet zeuren over discriminatie als je het land uit word gezet. Je zult mij niet snel iets racistisch horen zeggen maar als die 'typische Marokkanen' me lastig vallen zal er best wel iets loskomen in me gedachte, en als ik het zeg? Dan kom ik niet ongeschonden thuis. Dan slaan ze me weer in elkaar, dan zouden ze me nog neersteken als het moet. En dat is de normaalste zaak van de wereld. Ik zal hier niet veel posten maarja... Dit moet ik toch echt kwijt over die nutteloze, levenloze, kut Marokkanen. En dan heb ik het niet over elke. Maar gewoon die echte Nike-Marokkanen, blanken haters. Nog even een goed zinnetje voor allen hier, als jullie Nederland zo haten, ga dan gewoon weg uit ons land. Bewerkt: 15 juli 2009 door DragonFley Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Grove fout: skinheads zijn een sub-cultuur, ik ben in mekaar geslagen door zwarten. Gewoon zwarten. Dus geen kaalgeschoren types o.i.d. Geen appels met peren gaan vergelijken.En nog even op mijn tweede argument reageren s.v.p. Ik kan geen discussie voeren als je alleen mijn argumenten eruit pikt die jou uitkomen. En onder die zwarten kunnen geen verschillende sub-culturen vallen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.