Yanick95 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Mensen, overal heb je goede en slechte mensen. Je hebt goede en slechte Nederlanders, Duitsers, Fransen, Marokkanen, Turken noem maar op. Mensen over één kam scheren is wat Hitler ook deed, wat dictators deden, waar Geert Wilders nu ook mee bezig is. ''De Marokkanen'', ''De Turken''. Dat kun je verdomme niet zeggen. Gebruik nou eens je verstand, en denk na. Misschien zien jullie slechte Marokkanen in jullie buurt, betekent dat dat Marokkanen gewoon in het algemeen slecht zijn? Niet elke Marokkaan draagt een Nike petje, Air Max en dergelijk. Dat is onzin en probeer het maar niet te ontkennen of dergelijk, het staat er. Ik ken hier ook hele goeie Marokkanen. Natuurlijk ook slechte, maar je hebt in elk volk rotte appels. En nee, ik ben geen Marokkaan, of Turk of dergelijk. Mijn afkomst is 100% Nederlands en mijn ouders ook. Ik denk tenminste na, in tegenstelling tot de helft in dit topic die blind allerlei dingen loopt te posten. Ik schaam me echt voor jullie mensen. En ik heb het al eerder gezegd: De types die alleen maar lopen te kloten, en onze samenleving de tering in helpen mogen best een enkeltje thuisland krijgen. Geen probleem. Maar NIET allemaal. No racism! Bewerkt: 15 juli 2009 door Yanick95 Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Mensen, overal heb je goede en slechte mensen. Je hebt goede en slechte Nederlanders, Duitsers, Fransen, Marokkanen, Turken noem maar op. Mensen over één kam scheren is wat Hitler ook deed, wat dictators deden, waar Geert Wilders nu ook mee bezig is. ''De Marokkanen'', ''De Turken''. Dat kun je verdomme niet zeggen. Gebruik nou eens je verstand, en denk na. Misschien zien jullie slechte Marokkanen in jullie buurt, betekent dat dat Marokkanen gewoon in het algemeen slecht zijn? Niet elke Marokkaan draagt een Nike petje, Air Max en dergelijk. Dat is onzin en probeer het maar niet te ontkennen of dergelijk, het staat er. Ik ken hier ook hele goeie Marokkanen. Natuurlijk ook slechte, maar je hebt in elk volk rotte appels. En nee, ik ben geen Marokkaan, of Turk of dergelijk. Mijn afkomst is 100% Nederlands en mijn ouders ook. Ik denk tenminste na, in tegenstelling tot de helft in dit topic die blind allerlei dingen loopt te posten. Verklaar even aan mij waarom meestal bij die hangjongeren de meest buitenlanders zijn. EDIT: En nog een vraag over aan alle moslims: Vind je dan niet dat die extreme moslims niet gelijk moeten verbannen worden uit ons land? Bewerkt: 15 juli 2009 door CoolieJoolie Reageren
Yanick95 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Gozer, dat komt door een slechte opvoeding. Slechte integratie, gebrek aan sociale contacten met de buren bijvoorbeeld. Maar zijn alle 335.127 Marokkanen zo? Moeten die ALLEMAAL het land uit gezet worden? Verklaar je antwoord maar. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Gozer, dat komt door een slechte opvoeding. Slechte integratie, gebrek aan sociale contacten met de buren bijvoorbeeld.Maar zijn alle 335.127 Marokkanen zo? Moeten die ALLEMAAL het land uit gezet worden? Verklaar je antwoord maar. Gozer je zegt het zelf al, slecht opvoeding. En ik heb hele maar niks gezegd over ALLE MOSLIMS, kijk m'n vorige post maar even. Ik vind alleen dat die extreme moslims, moeten oprotten, als je hier komt moet je maar met onze normen en waarden leren leven. EDIT Bewerkt: 15 juli 2009 door CoolieJoolie Reageren
Yanick95 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Dat is toch ook precies wat ik zeg of niet dan? Maar er zijn hier ongetwijfeld mensen (Nee, ik ga niet dit hele topic doorspitten voor reacties, want ik weet gewoon zonder dit hele topic te lezen zelfs dat dit soort mensen altijd van de partij zijn) die racistische opmerkingen maken als ''Stuur ze allemaal het land uit''. Die zijn er gewoon. Ik probeer ze duidelijk te maken dat het onzin is, dat die uitspraken helemaal niet horen, racistisch zijn en dat Hitler soortgelijke opmerkingen maakte, alleen dan over Joden, gehandicapten, homoseksuelen en zigeuners. Volgens hem ''minderwaardig'', maar indirect doet Geert Wilders hetzelfde. Mensen beseffen dit niet, maar het is toch echt zo. Ik ben gelukkig goed opgevoed en ik weet heel goed wat ik zeg. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Zeg ik dan dat elke Marokkaan zo is? En in mijn buurt alleen? Jij kunt me zo niks wijsmaken. Meer dan 90% is Marokkaans of Turks in mijn wijk. Raad eens? Allemaal tuig! Van de 7.351 inwoners is ruim 90% buitenlands en van hen allemaal is denk ik nog geen 2% dat geen tuig is. Verklaar dat maar eens, elke daar heeft wel eens proberen in te breken. Geen tuig zeg je? Bijna alle Marokkanen die ik ooit heb gekend waren tuig. Verklaar je nader. Ze hangen de beest uit in Nederland en misbruiken onze Vrijheid. Verklaar dat heel even. @ hierboven: Dus ik ben niet goed opgevoed? Dat slaat helemaal nergens op. En dan noem je ons fout? Bewerkt: 15 juli 2009 door DragonFley Reageren
Yanick95 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Zeg ik dan dat elke Marokkaan zo is? En in mijn buurt alleen? Jij kunt me zo niks wijsmaken. Meer dan 90% is Marokkaans of Turks in mijn wijk. Raad eens? Allemaal tuig! Van de 7.351 inwoners is ruim 90% buitenlands en van hen allemaal is denk ik nog geen 2% dat geen tuig is. Verklaar dat maar eens, elke daar heeft wel eens proberen in te breken. Geen tuig zeg je? Bijna alle Marokkanen die ik ooit heb gekend waren tuig. Verklaar je nader. Ze hangen de beest uit in Nederland en misbruiken onze Vrijheid. Verklaar dat heel even. @ hierboven: Dus ik ben niet goed opgevoed? Dat slaat helemaal nergens op. En dan noem je ons fout? Gozer, dit kunnen er net zo goed 10 van de 15 zijn, dus kom nou alsjeblieft niet met onzin praten en dingen waar je niks van af weet. Heb je officiële statistieken? Nee, dus kom gewoon niet praten. En je kunt net zo goed 18 Marokkanen kennen, alle 18 irritante jongens dus morgen zijn alle Marokkanen irritant volk? Alsjeblieft hou op. Je weet dat dit op niets uit gaat lopen, omdat jij helemaal niet kunt argumenteren, discussieren of dergelijk. Of je moet ineens een heel andere manier van taalgebruik hebben, en het beter aanpakken wat betreft je mening uiten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Het valt me ook altijd op dat Marokkanen en andere buitenlanders alles mogen zeggen, tot het ergste geval toe, zij mogen ons wel discrimineren. Maar zeg maar eens iets terug... Dan gaan ze zeuren over discriminatie, krijg je hele groepen op je dak, kun je niet veilig meer over straat. Over een kort lontje gesproken, ik ben nooit echt een racist geweest, of tegen buitenlanders. Maar ik kan jullie allemaal vertellen, ook de buitenlanders hier. Als ze zo door gaan krijgen jullie alleen maar meer haters. En dan zitten wij zoals gewoonlijk fout, terwijl het in bijna elk geval de buitenlanders zijn die hun eigen glazen ingooien, onze gastvrijheid misbruiken, de beest uithangen, Nederland verpesten. Gewoon kapot maken voor de mensen die hier oorspronkelijk wonen, de Nederlanders.Want alles wat wij zeggen is meteen discriminatie, klaag maar eens over wat de meeste Marokkanen zeggen, dan is het discriminatie, maar volgens hun is het NIKS wat ze zeggen, dat het geen pijn kan doen omdat het maar woordjes zijn. Dat zijn de mensen die eens nodig een lesje psychiatrische uitleg, of hoe dat heet, moet gaan krijgen. Ook dat met Wilders. Hij zegt iets wat de buitenlanders niet bevalt, hij kan niet veilig meer over straat. Er word weer een moord op hem gepleegd. Waar slaat dat in godsnaam op? Wij vermoorden toch ook niet elke Marokkaan die ons uit scheld? Dus waarom zouden jullie dat wel moeten doen? Even voor alle mensen die zo zijn als de 'typische Marokkanen', ROT OP UIT ONS LAND!. Misbruik onze wetten niet, verpest dan jullie eigen land. Maar laat Nederland erbuiten. Als jullie je geloof zwart willen maken, ga gerust je gang. Maar ga dan niet zeuren over discriminatie als je het land uit word gezet. Je zult mij niet snel iets racistisch horen zeggen maar als die 'typische Marokkanen' me lastig vallen zal er best wel iets loskomen in me gedachte, en als ik het zeg? Dan kom ik niet ongeschonden thuis. Dan slaan ze me weer in elkaar, dan zouden ze me nog neersteken als het moet. En dat is de normaalste zaak van de wereld. Ik zal hier niet veel posten maarja... Dit moet ik toch echt kwijt over die nutteloze, levenloze, kut Marokkanen. En dan heb ik het niet over elke. Maar gewoon die echte Nike-Marokkanen, blanken haters. Nog even een goed zinnetje voor allen hier, als jullie Nederland zo haten, ga dan gewoon weg uit ons land. Als je telkens Nederland in België verandert enzo, dan heb je mijn mening. Hier ga ik 100% mee akkoord! Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Kben het toch eens met CoolieJoolie... Je bent hier te gast als buitenlander..(Nee, niet als je hier geboren bent :S ) Als je hier loopt te donderen dan vind ik dat je op mag donderen naar je eigen warme landje. Maarja, ze zijn idd niet allemaal zo, want ik ken er ook 1, die gewoon een goeie jonge is. En trouwens, ik snap ook niet waarom ze allemaal moskee's hier in NEderland neer ploffen, want als er een kerk zou staan in marokko zal het de 3e wereldoorlog worden... Allemaal onzin, nederland= gewoon Nederlandse cultuur, en dat moet zo blijven.. Net zoals het in marokko die cultuur moet blijven... Reageren
Bayside Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Het valt me ook altijd op dat Marokkanen en andere buitenlanders alles mogen zeggen, tot het ergste geval toe, zij mogen ons wel discrimineren. Maar zeg maar eens iets terug... Dan gaan ze zeuren over discriminatie, krijg je hele groepen op je dak, kun je niet veilig meer over straat. Over een kort lontje gesproken, ik ben nooit echt een racist geweest, of tegen buitenlanders. Maar ik kan jullie allemaal vertellen, ook de buitenlanders hier. Als ze zo door gaan krijgen jullie alleen maar meer haters. En dan zitten wij zoals gewoonlijk fout, terwijl het in bijna elk geval de buitenlanders zijn die hun eigen glazen ingooien, onze gastvrijheid misbruiken, de beest uithangen, Nederland verpesten. Gewoon kapot maken voor de mensen die hier oorspronkelijk wonen, de Nederlanders.Want alles wat wij zeggen is meteen discriminatie, klaag maar eens over wat de meeste Marokkanen zeggen, dan is het discriminatie, maar volgens hun is het NIKS wat ze zeggen, dat het geen pijn kan doen omdat het maar woordjes zijn. Dat zijn de mensen die eens nodig een lesje psychiatrische uitleg, of hoe dat heet, moet gaan krijgen. Ook dat met Wilders. Hij zegt iets wat de buitenlanders niet bevalt, hij kan niet veilig meer over straat. Er word weer een moord op hem gepleegd. Waar slaat dat in godsnaam op? Wij vermoorden toch ook niet elke Marokkaan die ons uit scheld? Dus waarom zouden jullie dat wel moeten doen? Even voor alle mensen die zo zijn als de 'typische Marokkanen', ROT OP UIT ONS LAND!. Misbruik onze wetten niet, verpest dan jullie eigen land. Maar laat Nederland erbuiten. Als jullie je geloof zwart willen maken, ga gerust je gang. Maar ga dan niet zeuren over discriminatie als je het land uit word gezet. Je zult mij niet snel iets racistisch horen zeggen maar als die 'typische Marokkanen' me lastig vallen zal er best wel iets loskomen in me gedachte, en als ik het zeg? Dan kom ik niet ongeschonden thuis. Dan slaan ze me weer in elkaar, dan zouden ze me nog neersteken als het moet. En dat is de normaalste zaak van de wereld. Ik zal hier niet veel posten maarja... Dit moet ik toch echt kwijt over die nutteloze, levenloze, kut Marokkanen. En dan heb ik het niet over elke. Maar gewoon die echte Nike-Marokkanen, blanken haters. Nog even een goed zinnetje voor allen hier, als jullie Nederland zo haten, ga dan gewoon weg uit ons land. Als je telkens Nederland in België verandert enzo, dan heb je mijn mening. Hier ga ik 100% mee akkoord! Als je het daarna weer terug veranderd naar Nederland heb je ook mijn mening. En wat Nick Kerkwijk zegt over moskeën en kerken kan ik me ook in vinden Al had ik mezelf beloofd niet in de discussie betrokken te raken.. :$ Bewerkt: 15 juli 2009 door Bayside Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Kben het toch eens met CoolieJoolie...Je bent hier te gast als buitenlander..(Nee, niet als je hier geboren bent :S ) Als je hier loopt te donderen dan vind ik dat je op mag donderen naar je eigen warme landje. Maarja, ze zijn idd niet allemaal zo, want ik ken er ook 1, die gewoon een goeie jonge is. En trouwens, ik snap ook niet waarom ze allemaal moskee's hier in NEderland neer ploffen, want als er een kerk zou staan in marokko zal het de 3e wereldoorlog worden... Allemaal onzin, nederland= gewoon Nederlandse cultuur, en dat moet zo blijven.. Net zoals het in marokko die cultuur moet blijven... Dat is omdat dit een vrij land is, en dat hoort bij Nederland. Reageren
FerryN Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Kben het toch eens met CoolieJoolie...Je bent hier te gast als buitenlander..(Nee, niet als je hier geboren bent :S ) Als je hier loopt te donderen dan vind ik dat je op mag donderen naar je eigen warme landje. Maarja, ze zijn idd niet allemaal zo, want ik ken er ook 1, die gewoon een goeie jonge is. En trouwens, ik snap ook niet waarom ze allemaal moskee's hier in NEderland neer ploffen, want als er een kerk zou staan in marokko zal het de 3e wereldoorlog worden... Allemaal onzin, nederland= gewoon Nederlandse cultuur, en dat moet zo blijven.. Net zoals het in marokko die cultuur moet blijven... Dat is omdat dit een vrij land is, en dat hoort bij Nederland. Jep, helaas is Nederland op sommige gebeiden gewoon te vrij. Moskeeën, ok, maar het is ook te overdrijven he, en een beetje naar de stijl van nu en hier, en niet van toen en daar. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Hoezo niet , jullie hadden een poep economie zonder ons. Eerst halen ze ons binnen als gastarbeiders. En nu willen ze ons ineens kwijt , wij gaan nergens heen geloof mij. Elke Allochtoon met papieren krijgen jullie er niet meer uit, zo is het nou eenmaal. Wilders gaat niks bereiken omdat het parlement toch niet volledig met hem hem eens is. Een poep economie zonder jullie ? Wij hadden het juist zo goed dat de Nederlanders de lagere banen niet meer wouden. Daardoor mochten jullie profiteren van onze welvaart, door hier te werken. Als we jullie niet hier naar toe hadden gehaald waren die banen echt wel weer ingenomen door Nederlanders. En Geert Wilders e.d. willen niet iedereen weg hebben, alleen de mensen die hier wel profiteren maar het voor ons slechter maken. En over die papieren, als de staat het wil zijn ze die zo weer kwijt . Edit: Moskeeën, ok, maar het is ook te overdrijven he, en een beetje naar de stijl van nu en hier, en niet van toen en daar. Ik snap je niet . Bewerkt: 15 juli 2009 door De Stofzuiger Reageren
RJV92 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Die Marokkanen zeiken ook altijd op die 'boeren' maar ze kennen die gasten niet eens want het gros van de Marokkanen woont gewoon in de steden. Wie discrimineert er dan?? Ik woon zelf ook in een dorp ja, en ik ga altijd naar een grote discotheek in een dorp. Van de 2000 man die daar komt zijn er 1950 autochtoon. Die discotheek is een van de meeste beruchte discotheken van NL en er wordt ook elke week gevochten en mensen worden geintimideerd, en meisjes worden lastigvallen en laatst is er ook iemand verkracht. Ik zit hier met genoeg Nederlands tuig om me heen dus ik zal niet gauw zeggen dat alleen buitenlanders problemen veroorzaken, laat dat ff duidelijk zijn. Reageren
FerryN Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Hoezo niet , jullie hadden een poep economie zonder ons. Eerst halen ze ons binnen als gastarbeiders. En nu willen ze ons ineens kwijt , wij gaan nergens heen geloof mij. Elke Allochtoon met papieren krijgen jullie er niet meer uit, zo is het nou eenmaal. Wilders gaat niks bereiken omdat het parlement toch niet volledig met hem hem eens is. Een poep economie zonder jullie ? Wij hadden het juist zo goed dat de Nederlanders de lagere banen niet meer wouden. Daardoor mochten jullie profiteren van onze welvaart, door hier te werken. Als we jullie niet hier naar toe hadden gehaald waren die banen echt wel weer ingenomen door Nederlanders. En Geert Wilders e.d. willen niet iedereen weg hebben, alleen de mensen die hier wel profiteren maar het voor ons slechter maken. En over die papieren, als de staat het wil zijn ze die zo weer kwijt . Edit: Moskeeën, ok, maar het is ook te overdrijven he, en een beetje naar de stijl van nu en hier, en niet van toen en daar. Ik snap je niet . Nou, nieuwste moskee van Nederland: En er zijn er heel veel, maar een voordeel tegenover de kerk is, dat de moskee wel veel meer gebruikt word dan een kerk. Moskee in Rotterdam: Bewerkt: 15 juli 2009 door FerryN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.