Jump to content

Buitenlanders in Nederland

Recommended Posts

Geplaatst:

Je bedoelt dat je het goed vind dat de moskeeën die hier gebouwd worden in Nederlandse stijl zijn, in plaats van oosterse stijl?

• Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

30

• FerryN

26

• Yanick95

23

• Mocrosahbi

22

Geplaatst:
Je bedoelt dat je het goed vind dat de moskeeën die hier gebouwd worden in Nederlandse stijl zijn, in plaats van oosterse stijl?

Laat ik het anders zeggen, ze staan heel slecht in de Nederlandse omgeving en cultuur, een beetje verwestersing had voor mij wel gemogen ja, zowel qua kleuren als vormen.

Geplaatst:
Die Marokkanen zeiken ook altijd op die 'boeren' maar ze kennen die gasten niet eens want het gros van de Marokkanen woont gewoon in de steden. Wie discrimineert er dan??

Ik woon zelf ook in een dorp ja, en ik ga altijd naar een grote discotheek in een dorp. Van de 2000 man die daar komt zijn er 1950 autochtoon. Die discotheek is een van de meeste beruchte discotheken van NL en er wordt ook elke week gevochten en mensen worden geintimideerd, en meisjes worden lastigvallen en laatst is er ook iemand verkracht.

Ik zit hier met genoeg Nederlands tuig om me heen dus ik zal niet gauw zeggen dat alleen buitenlanders problemen veroorzaken, laat dat ff duidelijk zijn.

Dat kan best wel zo zijn, maar het is ons land. Dit is geen Marokko2 hoor. Die slechte buitenlanders mogen hun eigen land naar de tering helpen. Volgens mij luisteren ze ook nog niet, en als nederland dan zero heeft bereikt, gaan ze naar een ander land.

Geplaatst:

AMSTERDAM - Meerdere Albert Heijn to go-filialen op treinstations weigeren medewerkers van Marokkaanse afkomst in dienst te nemen. 'Geen Marokkanen!' is de dringende boodschap van de winkels Amsterdam Westtunnel, Amsterdam Lelylaan en Den Haag Centraal Station.

BRON: Telegraaf

''Ik zeg. Doen !''

Geplaatst:
waarom moet ik op een vacht sport?ik vecht niet met ze,want meestal zijn die gasten 16+ en dan nog met zn 6en tegen mij dan helpt een vechtsport ook niet hoor :D

Wees en man A.U.B jullie zeggen wel dat Marokkanen in de meerderheid bij vechtpartijen enzo? Dat is onzin kennen jullie nog Marokko VS Engeland 800 engelsen zaten marokkaanse vlag te verbranden wij hebben ze met 400 ingemaakt :D

Geplaatst:
waarom moet ik op een vacht sport?ik vecht niet met ze,want meestal zijn die gasten 16+ en dan nog met zn 6en tegen mij dan helpt een vechtsport ook niet hoor :D

Wees en man A.U.B jullie zeggen wel dat Marokkanen in de meerderheid bij vechtpartijen enzo? Dat is onzin kennen jullie nog Marokko VS Engeland 800 engelsen zaten marokkaanse vlag te verbranden wij hebben ze met 400 ingemaakt :D

Zeg je nou wij? Ga jij dan maar snel terug naar Marokko. Want nu heb je jezelf klemgepraat. Laatst op televisie. Allochtonen jongeren mochten op een bepaalde plaatst niet meer rondhangen. Nu hebben ze geen zak te doen. Moeten ze dan niet naar school!?

Geplaatst: (bewerkt)

Interresant topic dit, ik houdt wel van discussies.

Ik ben zelf half-Duits.

Ik kan geen Duits spreken, ik houdt niet van worst en lijk niet op een Duitser.

Ik ben zelf drie keer (ja, je leest het goed, DRIE keer) in elkaar geslagen door Marokkanen.

Ik vindt het niet kunnen, dat Marokkanen alles mogen doen en wij er de schuld van krijgen.

Ik vindt het niet kunnen, dat Marokkanen doen, alsof dit HUN land is.

Ik vindt het niet kunnen, dat Marokkanen gaan lopen schelden in het Marokkaans.

Als hun hier heen willen komen, dan moeten ze, vindt ik, beschaafd Nederlands leren spreken, normaal leren doen, normaal naar school gaan, opleiding volgen, werken en het belangrijkste, RESPECT tonen tegen hun medemens.

Kijk hier asjeblieft even, echt waar, als je dan naar beneden scrolt, kun je de bevolkingspeil zien, hoeveel Marokkanen en Nederlanders enz.

Bewerkt: door Twister24
Geplaatst:

Ik vind het top hoor dat buitenlanders hier willen wonen, maar dan moeten ze zich niet asociaal gedragen. Ik respecteer zowat elk mens wel hoor, maar als die buitenlanders doen als NL van hen is, dan mogen ze maar mooi weer terug naar hun eigen land hoor. Twister geef ik helemaal gelijk in zijn post. Ze schelden in hun taal zodat jij het niet kunt horen, maar als jij LUL! ofzo zegt, snappen zij het natuurlijk wel.

Conclusie:

Geen problemen met ze tenzij ze denken dat het HUN land is of asociaal gaan doen.

Geplaatst:

Ook

filmpje is ook weer een voorbeeld van Marokkaanse jongeren.

Een Marokkaan die een opoefiets tegen een motor agent aangooid.

2 Motoragenten die houden een groep Marokkanen aan en de Marokkanen beginnen te schelden en te irriteren.

Dan krijgt die agent zomaar een fiets naar z'n hoofd gegooid, hoe associaal kun je zijn?!

Ik vind dit serieus te ver gaan, die jongeren moeten ze ophangen aan de hoogste boom en er moet niet meer naar omgekeken worden.

Dat jongeren goed aangepakt worden die vervelend gedrag vertonen en de boel lopen te verzieken, ben ik het volkomen mee eens. Maar dat zoiets wordt aangekeken op nationaliteit vind ik te ver gaan. Daar schiet je niks mee op.

Wanneer een moslim jongere of Marokkaan iets doet, is dat meteen 'nieuws'. Meer nieuws dan wanneer een autochtone jongere zoiets doet. Dus publiceren de media over allochtone jongeren. Hierdoor wordt ons beeld van hen beïnvloed, voor een groot deel onbewust. Ik kan mij goed voorstellen dat mensen met een cultureel-verschillende achtergrond sneller met criminaliteit in aanraking komen. Misschien omdat het moeilijk is om in te burgeren of een verkeerde opvoeding. Omdat ze weinig aansluiting vinden bij andere groepen, of omdat ze weinig perspectief hebben. Maar hoe vaak komt het wel niet voor dat ze bij een sollicitatie brief/gesprek worden afgewezen alleen maar op hun afkomst, als je elkaar zo bevooroordeeld lijkt mij het niet zo gek dat er allerlei onnodig gedoe ontstaat.

En als we er voor kiezen om die tweede stap te zetten, laten we dan niet beginnen met uitspraken als 'zij' en 'wij'. Als je een groep ergens mee van je verwijdert dan is dat het wel hoor. Praat liever over waar je naar toe wilt, hoe je wél samen wilt leven. En hoe suf dit ook klinkt, het normen en waarden idee is daar zo gek nog niet van. Neem waarden aan als 'accepteren van anderen zoals ze zijn' en dan lijken er ineens lang niet zoveel problemen te zijn als voorheen.

Maar de dupe zijn van een steeds groter wordende groep die het verpesten voor de rest. Als gevolg daarvan word ook de goede allochtoon met de nek aangekeken en minder geaccepteerd in de maatschappij. Waardoor de goede allochtoon eerder zal afwijken naar het slechte pad...

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:
Ik vind het top hoor dat buitenlanders hier willen wonen, maar dan moeten ze zich niet asociaal gedragen. Ik respecteer zowat elk mens wel hoor, maar als die buitenlanders doen als NL van hen is, dan mogen ze maar mooi weer terug naar hun eigen land hoor. Twister geef ik helemaal gelijk in zijn post. Ze schelden in hun taal zodat jij het niet kunt horen, maar als jij LUL! ofzo zegt, snappen zij het natuurlijk wel.

Conclusie:

Geen problemen met ze tenzij ze denken dat het HUN land is of asociaal gaan doen.

Kijk, dit vind ik nou een mooie post. Niet een of andere idioot die denkt dat hij gelijk heeft door voorbeelden te gaan geven hoe hij in contact is gekomen met slechte Marokkanen (Want dat valt onder buitenlanders natuurlijk bij jullie, niet Chinezen, Japanners, Indonezen, maar Marokkanen en Turken).

Respect aan de mensen die hun mening normaal naar buiten kunnen brengen.

Geplaatst:
Kijk, dit vind ik nou een mooie post. Niet een of andere idioot die denkt dat hij gelijk heeft door voorbeelden te gaan geven hoe hij in contact is gekomen met slechte Marokkanen (Want dat valt onder buitenlanders natuurlijk bij jullie, niet Chinezen, Japanners, Indonezen, maar Marokkanen en Turken).

Respect aan de mensen die hun mening normaal naar buiten kunnen brengen.

Dat maak jij er dan weer van. En wij brengen onze mening ook normaal naar buiten, alleen pakken wij er nog wat feiten bij. Ik geloof echt niet dat jij zo braaf doet als je zelf voorzegt hoor. Enne, nu ik die tabel gezien heb, mogen ze van mij wel in een keer alle buitenlanders met een strafblad het land uitschoppen. Ookal zijn ze hier geboren, dan nog gewoon terug naar Zweden of Marokko. Voor Nederlanders kan dat niet, die zijn hier geboren maar ook hebben ze hier hun Roots liggen.

Geplaatst:

Boe.

Waarom maakt iedereen zich druk om de huidskleur. Het gaat volgens mij allemaal om de opvoeding, en als je tijdens je opvoeding hevig te maken krijgt met dingen word je er later ook dinges door.

wat?????he ik weet niet of je weet hoe oud ik ben maar ik kan al zoiezo niet tegen 6 man op en zeker niet als ze een paar jaar ouder zijn,dan heeft vechtsport toch ook geen zin?!?en dat is wat anders.

en je haat mensen die op wilders stemmen?denk je dat dat wat uitmaakt?

Bewerkt: door thegodfather91

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...