Yanick95 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Kijk, dit vind ik nou een mooie post. Niet een of andere idioot die denkt dat hij gelijk heeft door voorbeelden te gaan geven hoe hij in contact is gekomen met slechte Marokkanen (Want dat valt onder buitenlanders natuurlijk bij jullie, niet Chinezen, Japanners, Indonezen, maar Marokkanen en Turken).Respect aan de mensen die hun mening normaal naar buiten kunnen brengen. Dat maak jij er dan weer van. En wij brengen onze mening ook normaal naar buiten, alleen pakken wij er nog wat feiten bij. Ik geloof echt niet dat jij zo braaf doet als je zelf voorzegt hoor. Enne, nu ik die tabel gezien heb, mogen ze van mij wel in een keer alle buitenlanders met een strafblad het land uitschoppen. Ookal zijn ze hier geboren, dan nog gewoon terug naar Zweden of Marokko. Voor Nederlanders kan dat niet, die zijn hier geboren maar ook hebben ze hier hun Roots liggen. Pakken er wat feiten bij zeg je???? Ik vindt het niet kunnen, dat Marokkanen alles mogen doen en wij er de schuld van krijgen. Ik vindt het niet kunnen, dat Marokkanen doen, alsof dit HUN land is. Ik vindt het niet kunnen, dat Marokkanen gaan lopen schelden in het Marokkaans. Ik vind dit serieus te ver gaan, die jongeren moeten ze ophangen aan de hoogste boom en er moet niet meer naar omgekeken worden. Als je hier loopt te donderen dan vind ik dat je op mag donderen naar je eigen warme landje. Tja, als jij het als feiten beschouwt.. Maar dat zijn toch meer meningen, hè? Bewerkt: 16 juli 2009 door Yanick95 Reageren
Nissan Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Die dingen staan helemaal niet in mijn post. Jij pakt er dingen bij die er helemaal niet toe doen. De dingen die er toe doen zijn zo'nbeetje alle berichten van 2 pagina's terug. Waar er alleen maar feiten bij gepakt worden. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Met jullie allemaal ben ik het eens. Wereld verneukende Marokkanen/Turken mogen de hel in. Ikzelf kom uit het Turkse afkomst, maar er zijn ook aardige allochtonen. Als je een buitenlander ziet komen, moet je nooit meteen een andere pad nemen. Blijf chill, KIJK ZE NIET AAN, en loop rustig door. Ze kunnen wel zeggen van 'Wat een Junk' er niet op reageren. Zo veroorzaken er vechtpartijen, en dan ga jij weer denken moslim dit, moslim dat. Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Boe.Waarom maakt iedereen zich druk om de huidskleur. Het gaat volgens mij allemaal om de opvoeding, en als je tijdens je opvoeding hevig te maken krijgt met dingen word je er later ook dinges door. De opvoeding deugt zoiezo niet. vader zit dag en nacht te werken of zit in de gevangenis. Moeder is analfabeet en zit de hele dag thee te drinken terwijl ze naar arabische televisie kijkt. Kinderen hebben niks te doen en gaan dus naar buiten. en daar komen ze helemaal onder de invloed van allerlei criminele activiteiten omdat ze zich verstoten voelen door de maatschappij en hun ouders. Reageren
Yanick95 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Die dingen staan helemaal niet in mijn post. Jij pakt er dingen bij die er helemaal niet toe doen. De dingen die er toe doen zijn zo'nbeetje alle berichten van 2 pagina's terug. Waar er alleen maar feiten bij gepakt worden. Jij zegt wij, en onder wij versta ik alles wat hier post in dit topic. En die citeer ik dan ook. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Het is heel makkelijk op te lossen, iedereen die zich misdraagt het land uit of héél lang de gevangenis in. Niet alleen de Marokkanen, Turken, Chinezen of Amerikanen maar iedereen. Als een autochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!, als een allochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!. Geen "discriminatie" en minder criminaliteit, het is zo gemakkelijk. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Het is heel makkelijk op te lossen, iedereen die zich misdraagt het land uit of héél lang de gevangenis in. Niet alleen de Marokkanen, Turken, Chinezen of Amerikanen maar iedereen. Als een autochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!, als een allochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!. Geen "discriminatie" en minder criminaliteit, het is zo gemakkelijk. Maar als je die dan het land uit stuurd voelen ze zich gediscrimineerd. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Het is heel makkelijk op te lossen, iedereen die zich misdraagt het land uit of héél lang de gevangenis in. Niet alleen de Marokkanen, Turken, Chinezen of Amerikanen maar iedereen. Als een autochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!, als een allochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!. Geen "discriminatie" en minder criminaliteit, het is zo gemakkelijk. Maar als je die dan het land uit stuurd voelen ze zich gediscrimineerd. Dat is mijn probleem toch niet? Als zij zich zo willen voelen, prima. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Met jullie allemaal ben ik het eens. Wereld verneukende Marokkanen/Turken mogen de hel in. Ikzelf kom uit het Turkse afkomst, maar er zijn ook aardige allochtonen. Als je een buitenlander ziet komen, moet je nooit meteen een andere pad nemen. Blijf chill, KIJK ZE NIET AAN, en loop rustig door. Ze kunnen wel zeggen van 'Wat een Junk' er niet op reageren. Zo veroorzaken er vechtpartijen, en dan ga jij weer denken moslim dit, moslim dat. ja tuurlijk ga je dat dan denken want een normaal mens mag je best wel even aankijken of tegen praten(niet staren want dan gaan de meeste ook vragen waar je naar zit te kijken) Reageren
game~skater Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 @hierboven die quote: dus jij vind dat wij ons moeten aanpassen aan hun? Kijk, ik heb problemen gehad met vooral Marokkanen en vandaar dat ik een mening heb die ik hier niet mag uiten i.v.m. de regels, maar zoals Hans Teeuwen zegt: "een mening kan beledigend zijn'' en ik kan hem daar geen ongelijk in geven. Reageren
RJV92 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 waarom moet ik op een vacht sport?ik vecht niet met ze,want meestal zijn die gasten 16+ en dan nog met zn 6en tegen mij dan helpt een vechtsport ook niet hoor Wees en man A.U.B jullie zeggen wel dat Marokkanen in de meerderheid bij vechtpartijen enzo? Dat is onzin kennen jullie nog Marokko VS Engeland 800 engelsen zaten marokkaanse vlag te verbranden wij hebben ze met 400 ingemaakt Wahaha, jongen als jullie tegen Engelse/Nederlandse/Duitse/Belgische hooligans staan zijn jullie echt nergens. Dan heb je niks aan een paar 17 jarige mannetjes die de zijkanten van hun haren hebben afgeschoren hoor. Geloof mij als Nederlandse hooligans achter die Marokkanen aangaan dan gebeurd hetzelfde als in België, dan wordt het 100m sprint. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Het is heel makkelijk op te lossen, iedereen die zich misdraagt het land uit of héél lang de gevangenis in. Niet alleen de Marokkanen, Turken, Chinezen of Amerikanen maar iedereen. Als een autochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!, als een allochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!. Geen "discriminatie" en minder criminaliteit, het is zo gemakkelijk. Ja zo kan je er natuurlijk tegenaan kijken, maar een Nederlander uit Nederland zetten vind ik toch een beetje te. Daarbij als alle landen dit zouden doen dan moet je op een duur iemand de ruimte inschieten en dan maar hopen dat ie daar de boel niet verpest voor een Nederlander moet een andere straf zijn, maarja aan de andere kant heb je wel gelijk dan moeten ze maar nadenken voordat ze iets doen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Het is heel makkelijk op te lossen, iedereen die zich misdraagt het land uit of héél lang de gevangenis in. Niet alleen de Marokkanen, Turken, Chinezen of Amerikanen maar iedereen. Als een autochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!, als een allochtoon een vrouwtje overvalt au revoir!. Geen "discriminatie" en minder criminaliteit, het is zo gemakkelijk. Ja zo kan je er natuurlijk tegenaan kijken, maar een Nederlander uit Nederland zetten vind ik toch een beetje te. Daarbij als alle landen dit zouden doen dan moet je op een duur iemand de ruimte inschieten en dan maar hopen dat ie daar de boel niet verpest voor een Nederlander moet een andere straf zijn, maarja aan de andere kant heb je wel gelijk dan moeten ze maar nadenken voordat ze iets doen. Of gewoon heel lang de gevangenis in. Heb er toevallig laatst nog voor school een betoog over moeten schrijven, het schijnt dat het zero-tolerance beleid in New York prima resultaten geboekt heeft. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Waarom moeten die Marrokaanse jongeneren zo mongolisch(zelfgemaakt woord) doen, Ottoman? Mogen we mensen niet meer aankijken ofzo? Ohja, je passeert en die gasten moeten weer de debiel gaan uithangen met hun gescheld. Zet die jongens eruit, daar kunnen onze landen(België en Nederland) geen zak mee aanvangen. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 waarom moet ik op een vacht sport?ik vecht niet met ze,want meestal zijn die gasten 16+ en dan nog met zn 6en tegen mij dan helpt een vechtsport ook niet hoor Wees en man A.U.B jullie zeggen wel dat Marokkanen in de meerderheid bij vechtpartijen enzo? Dat is onzin kennen jullie nog Marokko VS Engeland 800 engelsen zaten marokkaanse vlag te verbranden wij hebben ze met 400 ingemaakt Wahaha, jongen als jullie tegen Engelse/Nederlandse/Duitse/Belgische hooligans staan zijn jullie echt nergens. Dan heb je niks aan een paar 17 jarige mannetjes die de zijkanten van hun haren hebben afgeschoren hoor. Geloof mij als Nederlandse hooligans achter die Marokkanen aangaan dan gebeurd hetzelfde als in België, dan wordt het 100m sprint. Wij hebben die belgen en engels ingemaakt zemmel. Megapilot: Dus? wij mogen weten waar we wonen wereld is vrij voor iedereen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.