Jump to content

Buitenlanders in Nederland

Recommended Posts

Geplaatst:
waarom moet ik op een vacht sport?ik vecht niet met ze,want meestal zijn die gasten 16+ en dan nog met zn 6en tegen mij dan helpt een vechtsport ook niet hoor :D

Wees en man A.U.B jullie zeggen wel dat Marokkanen in de meerderheid bij vechtpartijen enzo? Dat is onzin kennen jullie nog Marokko VS Engeland 800 engelsen zaten marokkaanse vlag te verbranden wij hebben ze met 400 ingemaakt :D

Wahaha, jongen als jullie tegen Engelse/Nederlandse/Duitse/Belgische hooligans staan zijn jullie echt nergens. Dan heb je niks aan een paar 17 jarige mannetjes die de zijkanten van hun haren hebben afgeschoren hoor. :D Geloof mij als Nederlandse hooligans achter die Marokkanen aangaan dan gebeurd hetzelfde als in België, dan wordt het 100m sprint.

Wij hebben die belgen en engels ingemaakt zemmel.

Megapilot: Dus? wij mogen weten waar we wonen wereld is vrij voor iedereen ;)

Maar als wij naar Marokko komen worden we direct in elkaar geslagen.

• Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

30

• FerryN

26

• Yanick95

23

• Mocrosahbi

22

Geplaatst: (bewerkt)
waarom moet ik op een vacht sport?ik vecht niet met ze,want meestal zijn die gasten 16+ en dan nog met zn 6en tegen mij dan helpt een vechtsport ook niet hoor :D

Wees en man A.U.B jullie zeggen wel dat Marokkanen in de meerderheid bij vechtpartijen enzo? Dat is onzin kennen jullie nog Marokko VS Engeland 800 engelsen zaten marokkaanse vlag te verbranden wij hebben ze met 400 ingemaakt :D

Wahaha, jongen als jullie tegen Engelse/Nederlandse/Duitse/Belgische hooligans staan zijn jullie echt nergens. Dan heb je niks aan een paar 17 jarige mannetjes die de zijkanten van hun haren hebben afgeschoren hoor. :D Geloof mij als Nederlandse hooligans achter die Marokkanen aangaan dan gebeurd hetzelfde als in België, dan wordt het 100m sprint.

ingemaakt met vechten tegen hooligans?zoja dan zit je te lullen want de hooligans van feyenoord en ajax lopen met gemak over jullie heen. :schater: ook van de engelsen en de belgen.

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

Wanneer? Volgens mij hebben jullie twee keer het onderspit gedolven, zowel in Antwerpen als in Brussel. Dat is ook niks om je voor te schamen.

Geplaatst:

voetbal dat is ook zo iets om altijd om te gaan vechten....

daarom haat ik voetbal ook....

mensen zoeken gwn een altanatief om te gaan rellen

weetje wat ze moeten doen!

ergens in de zee een platform maken zo een 500km uit de kust weg

betaal je 20euro intree ga jet met het bootje daar naar toe en daar mag je elkaar in elkaar slaan op eigen risco

kennen ze elkaar de hersen pan in meppen als ze dat zo graag willen

die 20 euro gaat dan mooi naar goeie doelen

Geplaatst:

Volgens mij mensen, zijn wij off-topic bezig. Het is volslagen irrelevant voor deze discussie om te weten wie de beste hooligans heeft.

En ik ben nog steeds geen millimeter afgeweken van mijn standpunt dat buitenlanders het in ons landje een stuk slechter doen dan wijzelf. Op mijn werk merk ik dat ook: het zijn altijd de autochtonen die lekker doorwerken.

Boe.

Waarom maakt iedereen zich druk om de huidskleur. Het gaat volgens mij allemaal om de opvoeding, en als je tijdens je opvoeding hevig te maken krijgt met dingen word je er later ook dinges door.

De opvoeding deugt zoiezo niet. vader zit dag en nacht te werken of zit in de gevangenis. Moeder is analfabeet en zit de hele dag thee te drinken terwijl ze naar arabische televisie kijkt. Kinderen hebben niks te doen en gaan dus naar buiten. en daar komen ze helemaal onder de invloed van allerlei criminele activiteiten omdat ze zich verstoten voelen door de maatschappij en hun ouders.

Rofl

@ Hierboven: Kijk nog eens rond op Wikipedia en je ziet dat niet elk geimigreerd volk slecht is.

Bewerkt: door ikt
Volgens mij mensen, zijn wij off-topic bezig. Het is volslagen irrelevant voor deze discussie om te weten wie de beste hooligans heeft.

En ik ben nog steeds geen millimeter afgeweken van mijn standpunt dat buitenlanders het in ons landje een stuk slechter doen dan wijzelf. Op mijn werk merk ik dat ook: het zijn altijd de autochtonen die lekker doorwerken.

ik was gister bij bas van de hijde en toen was er iets op en een mevrouw zei dat tegen de kassiere en toen zei ze:KAN IK ER WAT AAN DOEN?!hoezo asosiaal :ch: en het was een marokkaan :ch: ik heb dat van de anderen werkers daar nog nooit gehoord.

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

Nou, wel eens mijn berichtje gelezen over die Marokkaan?

Geplaatst:
Waarom moeten die Marrokaanse jongeneren zo mongolisch(zelfgemaakt woord) doen, Ottoman? Mogen we mensen niet meer aankijken ofzo? :? Ohja, je passeert en die gasten moeten weer de debiel gaan uithangen met hun gescheld. Zet die jongens eruit, daar kunnen onze landen(België en Nederland) geen zak mee aanvangen. :cya:

En kijk. Daar gaan we weer. Dit bedoel ik dan bijvoorbeeld. Je weet niet eens of die jongens Marokkaans zijn. Nee, ze hebben een getint uiterlijk en het is gelijk weer een Marokkaan hoor.

Dit slaat echt helemaal nergens op wat je zegt, weet je dat? Je scheert een heel volk over één kam, maar dat klopt niet.

Hoeveel quotes nog? :)

Geplaatst:

Misschien zou er een soort test (examen) gedaan moeten worden voordat je als allochtoon ons land in kan. Leg ze een Nederlands examen op Havo-niveau en pas als ze hoger dan een 8 scoren, mogen ze ons land binnen.

Zou houden we die 'kansjeugd' een beetje buiten de deur.

Geplaatst:
Misschien zou er een soort test (examen) gedaan moeten worden voordat je als allochtoon ons land in kan. Leg ze een Nederlands examen op Havo-niveau en pas als ze hoger dan een 8 scoren, mogen ze ons land binnen.

Denk je dat zelf?

Iemand mag misschien niet een hoge niveau kunnen doen willen ze niet op het criminele pad gaan.

Dus op niveau kun je het niet echt goed doen.

Geplaatst:

Toch wel leuk dat het merendeel van de jongeren in Nederland dat ook nog het VMBO-examen Nederlands maakt niet eens een acht scoort. Maar goed, je moet in de samenleving toch een underdog hebben.

Geplaatst:
En kijk. Daar gaan we weer. Dit bedoel ik dan bijvoorbeeld. Je weet niet eens of die jongens Marokkaans zijn. Nee, ze hebben een getint uiterlijk en het is gelijk weer een Marokkaan hoor.

Dit slaat echt helemaal nergens op wat je zegt, weet je dat? Je scheert een heel volk over één kam, maar dat klopt niet.

Hoeveel quotes nog? :)

Misschien doet hij dat, maar de gangsters verzieken het wel mooi voor de rest van het volk. Zij zijn de toekomst van ons land, niet hun ouders. Je ziet de jongeren juist het meeste op straat, de gangster uithangen, beetje stoer lopen doen. Ze zijn de vrijheid die ze hier krijgen gewoon niet gewend, in Marokko heb je al gauw kans in elkaar getrapt te worden als je aangehouden wordt, terwijl je zoiets hier nooit zou overkomen. Ze zijn niet meer bang voor de politie en doen wat ze willen, ze hoeven toch alleen maar naar de cel. Natuurlijk, je hebt zat allochtonen die gewoon normaal doen, maar een groot deel van de jongeren gaat zich gewoon als een stomme idioot en dat zorgt er heus niet voor dat wij op meer allochtonen zitten te wachten.

Ik ga niet ontkennen dat er niet van deze gangsters tussen ons eigen volk zitten, maar toch in veel mindere mate dan bij de allochtonen. En dat zie je vaak genoeg in steden en op scholen.

Maar als wij naar Marokko komen worden we direct in elkaar geslagen.

Nee je mag komen waar je wilt :D

Klopt maar we voelen ons veilig door onze muziek ( rap vooral)

Net als Gabbers bij hardcore beide komen aggresieve teksten voor, en als je het teveel luistert ga je ernaar gedragen net als wij :D

Bewerkt: door Mocrosahbi
Geplaatst:
Nee je mag komen waar je wilt :D

Klopt maar we voelen ons veilig door onze muziek ( rap vooral)

Net als Gabbers bij hardcore beide komen aggresieve teksten voor, en als je het teveel luistert ga je ernaar gedragen net als wij :D

Of het nu door hun muziek of door hun opvoeding komt, het feit dat je iemand in elkaar slaat die je, naar jou mening, te lang aankijkt is niet goed te praten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...