justin12345 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Heey mensen ik heb een cool vliegtuig gezien op wikigta hij heet de Andromada der staat dat er een code voor is maar ik zoek hem maar ik kan hem niet vinden en ik heb hem nodig voor de playstation 2 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Er is geen cheat voor de Andromada. De enige manier om de Andromada te zien is in missies, volgens mij Stowaway en A Home in the Hills. Er is een manier in Stowaway om in de Andromada te kunnen, maar je kan er dan niet in vliegen. Als je een groot vliegtuig nodig hebt, kan je misschien de AT-400 gebruiken die in de hangar in het zuidoosten van vliegveld Las Venturas staat. Edit: @Hieronder laatste regel: De /v command werkt niet altijd, ligt aan server. Maargoed, dit is geen multiplayer forum. Bewerkt: 15 juli 2009 door Donald F. Duck Reageren
Deluxo Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Als je Grand Theft Auto: San Andreas voor de PC had, zou je de Andromada kunnen spawnen met Trainers. Je kunt ook een Andromada bemachtingen in de Multiplayer, daarmee bedoel ik dus MTA: San Andreas en SA:MP. In SA:MP kun je hem bemachtigen door op ''T" te drukken en "/v Andromada" te typen. Reageren
justin12345 Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 kan je um niet spawnen voor de playstation 2 of op een andere manier ? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Het is helaas en jammer voor de playstation2 fans dat er niet eens mods zijn hiervoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.