pascal.nijhuis Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Kent er hier iemand een prgje waarmee ik een andere versie van gtaforum kane gebruiken want mijn gta kan daar niet aan. niet die update maar een anderen Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Kent er hier iemand een prgje waarmee ik een andere versie van gtaforum kane gebruiken want mijn gta kan daar niet aan. niet die update maar een anderen Ik weet nu dus echt niet wat je bedoelt. Ten eerst type je aan een stuk door en dan type je sommige woorden ook nog fout. Daarbij zijn er geen andere versies van GTAForum op kiwigta na, maar dat is enkel een skin. Wees wat duidelijker met posten, dan helpen meer mensen je. Reageren
David22 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik denk dat hij bedoelt dat hij SA-MP 0.2X wilt gebruiken, in plaats van SA-MP 0.2X Update 1. Dit kan ja, maar is niet aan te raden. Ten minste, bedoel je dit? Reageren
Timske Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Of hij bedoelt een nog oudere versie. Btw, op oudere versies werkt je gta.dat wel waar je verschillende extra .img files erin gedaan hebt. Zoek voor oudere versies op Google Reageren
David22 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Of hij bedoelt een nog oudere versie. Btw, op oudere versies werkt je gta.dat wel waar je verschillende extra .img files erin gedaan hebt. Zoek voor oudere versies op Google Als je oudere versies gebruikt werken de servers niet meer, die draaien allemaal op 0.2X... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.