Phoenyxar Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Nee togni . Ik had Tlad maar die ging kapot he xD. Dat bedoel ik toch, dus rond die tijd zal er wel een enorme stormvloed op dit topic plaatsvinden . Maar jij gaat TLaD niet meer kopen, dus zullen EL en ik dat wel doen .
lexus123 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Stevie's Car Theft Carmodel Bijzonderheden Infernus deze is bruin-goud en en zal na alle Car Theft's altijd op die plek blijven verschijnen Sorry, maar hier klopt de ballen van. Ik heb het spel 100% uitgespeeld maar als ik terug ga naar de plek van de Infernus voor Stevie, staat ie er niet
Phoenyxar Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 (bewerkt) Sorry, maar hier klopt de ballen van. Ik heb het spel 100% uitgespeeld maar als ik terug ga naar de plek van de Infernus voor Stevie, staat ie er niet Ja, dat weten we wel, maar CG heeft dat nog niet aangepast . Bewerkt: 23 september 2009 door Hearv94
Nissan Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Mitch (Eddie Low) had een Bug waardoor hij bleef respawnen, dat pas ik nu wel even aan. Enne, met EoLC haal ik toch ook TLaD weer binnen ?
Phoenyxar Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Mitch (Eddie Low) had een Bug waardoor hij bleef respawnen, dat pas ik nu wel even aan. Enne, met EoLC haal ik toch ook TLaD weer binnen ? Ja, maar je ging hem toch downloaden via Marktplace en alleen maar TBoGT dacht ik . @Randomcharacter: Bedankt, maar we zien liever dat je er ook een auto bij post .
Nissan Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Inderdaad. Want dat is spam xD. Ik ga effe de lijst verbeteren, want een deel van de Infernus moet er nog uit.
paul007 Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb een nieuwe 'One Time Only' gevonden. Het is de zwarte Huntley uit de Assassination missie: Taken Out. Nu hoor ik je denken: "What the hell? Er bestaat al een zwarte Huntley." Dit is dus niet helemaal waar. Er zijn twee soorten Huntley's met een zwarte kleur: Huntley met zwarte/bruine kleur Huntley met zwarte kleur met een rode streep. Nu zit er dus wel een verschil tussen deze twee Huntley's (vergeet de rode streep!). Huntley nummer 2 heeft een pikzwarte kleur, terwijl Huntley nummer 1 een zwarte kleur heeft maar als je met de camera er een beetje overheen gaat zie je al snel een beetje een bruine gloed. Nu moet je de Huntley van de Assassination missie Taken Out zien als Huntley nummer 2 zonder rode streep. Dus een pikzwarte Huntley zonder gekke bruine gloed. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is maar de échte Huntley fans weten waar ik het over heb. Ik kan helaas geen duidelijke screen maken want ik bezit GTA IV op de Playstation 3. paul007 Bewerkt: 12 oktober 2009 door paul007
Dvt Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb een nieuwe 'One Time Only' gevonden.Het is de zwarte Huntley uit de Assassination missie: Taken Out. Nu hoor ik je denken: "What the hell? Er bestaat al een zwarte Huntley." Dit is dus niet helemaal waar. Er zijn twee soorten Huntley's met een zwarte kleur: Huntley met zwarte/bruine kleur Huntley met zwarte kleur met een rode streep. Nu zit er dus wel een verschil tussen deze twee Huntley's (vergeet de rode streep!). Huntley nummer 2 heeft een pikzwarte kleur, terwijl Huntley nummer 1 een zwarte kleur heeft maar als je met de camera er een beetje overheen gaat zie je al snel een beetje een bruine gloed. Nu moet je de Huntley van de Assassination missie Taken Out zien als Huntley nummer 2 zonder rode streep. Dus een pikzwarte Huntley zonder gekke bruine gloed. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is maar de échte Huntley fans weten waar ik het over heb. Ik kan helaas geen duidelijke screen maken want ik bezit GTA IV op de Playstation 3. paul007 Ja, dat is wel heel erg ' ' idd. Bewerkt: 13 oktober 2009 door Dvt
Phoenyxar Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik heb een nieuwe 'One Time Only' gevonden.Het is de zwarte Huntley uit de Assassination missie: Taken Out. Ok, ik geloof je wel en ik denk wel dat je gelijk hebt maar dan zal ik aan onze PC-screener een screentje vragen .
paul007 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik heb een nieuwe 'One Time Only' gevonden.Het is de zwarte Huntley uit de Assassination missie: Taken Out. Ok, ik geloof je wel en ik denk wel dat je gelijk hebt maar dan zal ik aan onze PC-screener een screentje vragen . Thanks, ik wil wel een foto maken van m'n PS3 versie maar ik denk niet dat de 'bruine gloed' waar ik het over heb duidelijk zal overkomen.
Phoenyxar Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik heb een nieuwe 'One Time Only' gevonden.Het is de zwarte Huntley uit de Assassination missie: Taken Out. Ok, ik geloof je wel en ik denk wel dat je gelijk hebt maar dan zal ik aan onze PC-screener een screentje vragen Thanks, ik wil wel een foto maken van m'n PS3 versie maar ik denk niet dat de 'bruine gloed' waar ik het over heb duidelijk zal overkomen. Dat kan je atijd proberen maar ik zal onze screener ook maar een aanspreken .
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik heb een nieuwe 'One Time Only' gevonden.Het is de zwarte Huntley uit de Assassination missie: Taken Out. Ok, ik geloof je wel en ik denk wel dat je gelijk hebt maar dan zal ik aan onze PC-screener een screentje vragen Thanks, ik wil wel een foto maken van m'n PS3 versie maar ik denk niet dat de 'bruine gloed' waar ik het over heb duidelijk zal overkomen. Dat kan je atijd proberen maar ik zal onze screener ook maar een aanspreken . Ik zal de Assiannations nu nog wel ff doen. Kijken of de Huntley helemaal zwart is
paul007 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 (bewerkt) Ik zal de Assiannations nu nog wel ff doen.Kijken of de Huntley helemaal zwart is Thanks! Ik heb niet zoveel zin om m'n fotocamera te pakken. Als je toch geen foto weet te krijgen zal ik binnenkort wel een foto maken. paul007 @hieronder: Niet zo zeiken man, ik heb die camera op dit moment sowieso niet bij de hand. En trouwens, jou post voegt anders ook geen enkele waarde toe. Bewerkt: 14 oktober 2009 door paul007
Nissan Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Geen zin om een foto te maken? Wat is dat voor onzin? Post dan ook gewoon niet he .
Recommended Posts