Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik heb Taken Out gedaan. En het is mij opgevallen dat de Huntley inderdaad helemaal zwart is. Ik kan alleen geen Screen maken. Maar we hebben een Nieuwe OTO
Phoenyxar Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik heb Taken Out gedaan.En het is mij opgevallen dat de Huntley inderdaad helemaal zwart is. Ik kan alleen geen Screen maken. Maar we hebben een Nieuwe OTO Goed , als CG nu van ze luie reet wouafkomen, stoppen met 'Weeekend at Florian's' en de auto toevoegen zou dit wel goed zijn .
Nissan Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Lol. Ik ben bij de McReary missies man . Ik zal de Huntley toevoegen .
Phoenyxar Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Ik heb weer al eens een OTO: de Albany 'Roman's Taxi' Esperanto in 'The Cousins Bellic' is uniek, dit is de enige manier om deze helemaal zwart te kunnen verkrijgen, wanneer anders de voorste panelen grijs zijn. Hier ben ik zeker van .
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Heb jij The Cousins Bellic zitten doen? , maarja, ik zal hem even toevoegen .
Phoenyxar Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Heb jij The Cousins Bellic zitten doen? , maarja, ik zal hem even toevoegen . Is me gewoon ergens opgevallen en ik ben toch weer al eens opnieuw begonnen, weet je nog
Nissan Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 (bewerkt) Weer een nieuwe OTO. De Contender waarin Bucky Sligo rijd in de missie Smackdown is compleet zwart met een silverkleurig frame op de voorkant. Hij heeft een rode gloed wanneer je hem in 't licht houd. Bewerkt: 17 oktober 2009 door Cuban Gangster
Phoenyxar Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Weer een nieuwe OTO. De Contender waarin Bucky Sligo rijd in de missie Smackdown is compleet grijs met een silverkleurig frame op de voorkant. Hij heeft een rode gloed wanneer je hem in 't licht houd. Heb ik overheen gezien, nu je het zegt, hij glom al zo mooi tijdens die missie , die kan er dus bij .
Nissan Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 (bewerkt) Godverdomme wat typ ik scheef. 't Bericht van toestraks moest zijn: Een ZWARTE Contender, met een PAARSE gloed in het licht. En een ZILVER kleurig frame . En een fout van Mitchell viel me op in het lijstje bij de Sabre GT van Stevie's Car Theft. Hij noemt het een Gloss streep, maar dat moet denk ik toch echt een Bumblebee zijn . Bewerkt: 17 oktober 2009 door Cuban Gangster
pompbakje Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 is den infernus echt altijd op die plaats te vinden achter alle stevies car thefts?
Nissan Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Nope, das een foutje. Goed dat je me eraan herrinerd, ik verwijder het direct .
pompbakje Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Nope, das een foutje. Goed dat je me eraan herrinerd, ik verwijder het direct . ok, geen probleem, dacht al dat het niet kon
Nissan Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Zou ook nogal idioot zijn. Dat je de 2 na snelste wagen zomaar ergens kon oppikken in het spel .
Phoenyxar Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Zou ook nogal idioot zijn. Dat je de 2 na snelste wagen zomaar ergens kon oppikken in het spel . Het is wel een voorkomende bug, niet gegarandeerd maar mogelijk en ik heb je dat al meer gezegt hoor . Maar bedant ook pompbakje om het maar eens in te hameren .
pompbakje Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Zou ook nogal idioot zijn. Dat je de 2 na snelste wagen zomaar ergens kon oppikken in het spel . en wat is de snelste wagen dan?
Recommended Posts