Phoenyxar Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 (bewerkt) Nee. Deze is buitenom zijn missie's niet te krijgen.Het beste is om hem in de missie Shadow te bemachtigen. Nee, daarvoor is Concrete Jungle meer geschikt hoor, want daar eindig je de missie in die auto, je moet hem alleen maar wegzetten, maar willen we liefst hier mee stoppen, dit is zo oftopic . Edit: als je de missie No Love Lost start staat er op de oprit van Faustin een Bronzen Turismo, OTO? Lenny Petrovic ontsnapt in de missie 'Final Destination' in een Groen(mogelijk limoengroene) Banshee, ook OTO? Bewerkt: 20 oktober 2009 door Hearv94
Nissan Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Final Destination is al genoemt. Het is niet No Love Lost, maar Do You Have Protection.
Phoenyxar Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Final Destination is al genoemt. Het is niet No Love Lost, maar Do You Have Protection. Nee, het is in No Love Lost en ik ben hem nu al terug kwijt want iemand heeft hem gestolen...
Nissan Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Zeg blinde kip, ga dan Do You Have Protection spelen jongen .
Phoenyxar Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Zeg blinde kip, ga dan Do You Have Protection spelen jongen . Zeg, daar was hij babyblauw, dus het was No Love Lost .
Nissan Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Omdat onze Lennart zo'n zeikerd is, ga ik effe No Love Lost en Do You Have Protection opnieuw spelen .
Phoenyxar Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Omdat onze Lennart zo'n zeikerd is, ga ik effe No Love Lost en Do You Have Protection opnieuw spelen . Wat voel ik mij vereerd zeg, je zal het toch ooit moeten toegeven hoor .
Nissan Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ik ga dadelijk het lijstje updaten met onder andere de Stretch E. Ook wil ik graag die van VCS, LCS en SA gaan bijvoeren. In SA zitten niet echt OTO's, maar zijn er wat auto's met een speciaal nummerbord.
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ik ga dadelijk het lijstje updaten met onder andere de Stretch E. Ook wil ik graag die van VCS, LCS en SA gaan bijvoeren. In SA zitten niet echt OTO's, maar zijn er wat auto's met een speciaal nummerbord. Doe je niet CG, die staan allemaal al op WikiGTA .
Nissan Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Nee togni . Bewijs dat eens .
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Nee togni . Bewijs dat eens . Zoek het zelf , trouwens weet ik zel ongeveer allemaal wel.
Nissan Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Zeg op. Weet iemand trouwens hoe die nieuwe BBCodes werken? Want de hele tabel is een grote schijthoop aan tekens waar ik niks van snap.
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) Zeg op. Weet iemand trouwens hoe die nieuwe BBCodes werken? Want de hele tabel is een grote schijthoop aan tekens waar ik niks van snap. Vraag aan Jacky om ze weer aan te passen , er ontbreekt trouwens ergens een 'IV' . Nog wat OTO's: Merit - First Date - Zilveren Merit Stallion - Escuella of the Streets - Zwart-Groene Stallion Heb ik al eens gezegt, maar CG is ze vergeten . Bewerkt: 1 november 2009 door Hearv94
TalkingPear Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Het word bijna spammen hier met z'n tweetjes...
Nissan Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Moet jij zeggen. Wie spammed er nu? @Jacky-2007: JACKY! IK SNAP GEEN F*CK VAN DE NIEUWE BBCODES .
Recommended Posts