Jump to content

One Time Only Auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand of er ook bijzondere voertuigen zijn bij de vigilante-opdrachten/stolen vehicles?

Ikzelf ben er nog geen tegengekomen, misschien een ander wel.

Geplaatst:

Weet iemand of er ook bijzondere voertuigen zijn bij de vigilante-opdrachten/stolen vehicles?

Ikzelf ben er nog geen tegengekomen, misschien een ander wel.

Net zoals CG zegt, het lijkt me sterk want de Vigilantes zijn nogal random en er zit dus geen patroon in, waardoor de kans op een OTO enorm klen maakt, maar toch eens iemand die wat verder nadenkt :) .

Geplaatst:

Hier nog drie, ik heb ze zelf gevonden dus daarom was ik zo zeker :7 :

-Hit The Pipe, Hakuchou Custom met die rare paint, zwart met daar de wit-beige vlammen over.

-Heavy Toll, Bati Custom, maar ben even de kleur vergeten :clown: .

-Shifting Weights, Double T Custom met een Paarse parelmoerlak.

Geplaatst:

De BBCodes zien er nu als volgt uit:

>[b]Bijzonderheden[/b]</td></tr><tr><td>Infernus</td><td>deze is bruin-goud</td></tr><tr><td>Comet</td><td>deze heeft evenals de Turismo een Bruin-Kopere kleur</td></tr><tr><td>Sultan</td><td>deze is Donkerblauw met Zwarte velgen</td></tr><tr><td>Moonbeam</td><td>deze heeft een speciale rode Metallic kleur</td></tr><tr><td>Sabre GT</td><td>Deze is Metallic groen en heeft een zwarte Gloss-streep</td></tr><tr><td>Patriot</td><td>Deze is net zoals bij Playboy X zijn missies geel, maar heeft een vlag op de zijkant.</td></tr><tr><td>Huntley Sport</td><td>

Ik snap er dus geen reet meer van en heb Jacky een PB gestuurd om het te verbeteren, aangezien hji daar zo goed in is. De komende OTO's worden toegevoegd als de Tabel weer normaal is :cab: .

Geplaatst:

De BBCodes zien er nu als volgt uit:

>[b]Bijzonderheden[/b]</td></tr><tr><td>Infernus</td><td>deze is bruin-goud</td></tr><tr><td>Comet</td><td>deze heeft evenals de Turismo een Bruin-Kopere kleur</td></tr><tr><td>Sultan</td><td>deze is Donkerblauw met Zwarte velgen</td></tr><tr><td>Moonbeam</td><td>deze heeft een speciale rode Metallic kleur</td></tr><tr><td>Sabre GT</td><td>Deze is Metallic groen en heeft een zwarte Gloss-streep</td></tr><tr><td>Patriot</td><td>Deze is net zoals bij Playboy X zijn missies geel, maar heeft een vlag op de zijkant.</td></tr><tr><td>Huntley Sport</td><td>

Ik snap er dus geen reet meer van en heb Jacky een PB gestuurd om het te verbeteren, aangezien hji daar zo goed in is. De komende OTO's worden toegevoegd als de Tabel weer normaal is :cab: .

Lijkt net iets moeilijker dan ervoor :7 , maar antwoord toch op mijn OTO's...

Geplaatst: (bewerkt)

Die TD, TR shit enzo stond er eerst nog niet. Die OTO's zijn goed, ik heb het gechecked.

Die Bati klopt niet, het is geen Custom maar een gewone 800, wel geel met zwarte strepen :) .

Wie heeft die overzichtelijke hoofdpost compleet verneukt?

Trouwens ontbreken de witte PMP-600 sports uit Museum Piece ;) .

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst: (bewerkt)

Nog eentje:

Missie: Clocking Off, TBoGT; OTO: een zwart-bruine Reefer, ja een boot, redelijk nutteloos, maar het is er wel eentje :7 .

(excuses voor dubbelpost, ze reageren hier gewoon niet wanneer e bewerkt :ch: )

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

Ik houd het in de gaten. Als het goed is wordt de pagina binnenkort vanzelf opnieuw op de goeie manier opgebouwd vanwege de update naar IPB3.

Geplaatst:

Ik houd het in de gaten. Als het goed is wordt de pagina binnenkort vanzelf opnieuw op de goeie manier opgebouwd vanwege de update naar IPB3.

Goed, dat zou wat meer duidelijkheid brengen :7 .

Nu ik er aan denk: zijn de Stretch en Oracle uit Diamonds in the Rough[TLaD] niet OTO?

Ook dacht ik misschien dat de Buffalo uit Kibbutz Nr. One[TBoGT] wel eens OTO kon zijn, hij is rood-roos en heeft een badging 'sport' denk ik :) .

Geplaatst:

Je kan Mori's wagen ook krijgen in No. 3

De Stretch E heb ik al genoemd. op dezelfde pagina :7. Waar zie jij een Oracle in die missie? Die Stretch is gewoon 'tzelfde als een normale Stretch dacht ik. Reefer is er een. PMP-600 uit Not So Fast, Museum Piece en Collectors Item is inderdaad een OTO.

De OTO's uit Drug Wars zijn niet echt OTO, maar alleen via Drug Wars te verkrijgen. Die voeg ik binnenkort ook toe.

Geplaatst:

Waar zie jij een Oracle in die missie?

Waar denk je? :7 Dat is de volgauto waaruit ze op je schieten en ik heb hem zelf al bemachtigd hoor ;) .

Geplaatst:

Ik heb de limo-versie van de Schafter uit TBOGT voor mijn safehouse staan. Zeker weten een "OTO".

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...