Jump to content

One Time Only Auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de limo-versie van de Schafter uit TBOGT voor mijn safehouse staan. Zeker weten een "OTO".

Is al gezegt hoor, maar is niet echt duidelijk, wat is eigenlijk de oorzaak dat de lijst zo onoverzichtelijk is? :7 Anders gezegt: waarom werken di codes niet...

Geplaatst:
table class="gtaf_table_header"><tr class="first_row"><td>Carmodel</td><td>Bijzonderheden</td></tr><tr><td>Infernus</td><td>deze is bruin-goud</td></tr><tr><td>Comet</td><td>deze heeft evenals de Turismo een Bruin-Kopere kleur</td></tr><tr><td>Sultan</td><td>deze is Donkerblauw met Zwarte velgen</td></tr><tr><td>Moonbeam</td><td>deze heeft een speciale rode Metallic kleur</td></tr><tr><td>Sabre GT</td><td>Deze is Metallic groen en heeft een zwarte Gloss-streep</td></tr><tr><td>Patriot</td><td>Deze is net zoals bij Playboy X zijn missies geel, maar heeft een vlag op de zijkant.</td></tr><tr><td>Huntley Sport</td><td>deze is heel speciaal: heeft een grijze onderkant en van boven is ie helemaal zwart, en heeft bovendien een krachtigere moter.</td></tr><tr><td>Buccaneer</td><td>Deze heeft een speciale Rood-Bruine metallic kleur</td></tr><tr><td>Dilletante</td><td>deze is helemaal goud gespoten</td></tr><tr><td>DF8-90</td><td>deze is netzoals de Glendale van Big Smoke helemaal Turqoise</td></tr><tr><td>Turismo</td><td>deze heeft evenals de comet een Bruin-kopere kleur</td></tr><tr><td>Banshee</td><td>deze is Rood-Oranje en heeft een gele streep</td></tr><tr><td>Manana</td><td>ligt eraan als hij een dicht dak heeft: want dan is de 'kaft' rond de achterruit helemaal wit</td></tr><tr><td>Cognoscenti</td><td>deze is van boven af licht-Turqoise en vanaf de zijkant bekeken: helemaal donkerblauw</td></tr><tr><td>Rebla</td><td>deze is Bruin-Oranje Metallic</td></tr><tr><td>Dukes</td><td>deze is lichtdonker Metallic oranje</td></tr><tr><td>Intruder</td><td>deze is donker Blauw met zwarte bumpers en zwarte velgen</td></tr><tr><td>Faggio</td><td>Deze is licht metallic-groen met zwart</td></tr></table>

Bij mij ziet de tekst er zo uit? Waardoor komt 't? En wat kan ik ertegen doen? :?

Geplaatst: (bewerkt)
Veel ge'>' en ge'<'

Bij mij ziet de tekst er zo uit? Waardoor komt 't? En wat kan ik ertegen doen? :?

Niks, dat is zo bij iedereen en daar wordt nog aan gewerkt ;) .

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

ok :D Iig. goed dat er aan zo iets gewerkt word! Dit zouden andere gta-fora's ook moeten krijgen! Ga zo door!

Geplaatst:

Kheb er 2 in de drugdeals gevonden :puh:

En de andere weet ik niet meer,

De drugdeals:

Speciale Uranus: met Window Vent, Bodykit, Metallic donker groen en de Spoiler.

Maar zonder de extra-voorlampen, en de Lozspeed tekens zijn nergens te vinden.

Sultan TT: Donkergroen metallic, met Zwarte velgen.

Speciale Sultan: Lijkt blauw en komt met een paarse gloed.

Speciale Primo Supercharged: Komt in goud met donkerrode zijkanten.

Speciale Manana: Komt in Lavendel met een Maroon-rood Dak.

Geplaatst:

De 2 eerste kloppen en de drie laatste moeten gezocht worden, eender wie op het forum mag zeggen in welke missie ze voorkomen :) .

De Gold/Maroon Prima V8 Supercharged Vond ik onder andere in The Stash 10 en 25 en The Stickup 14, 23<BR>Witte Huntley Sport met zwarte streep in The Stash 19.<BR>Blauwe Super Gt met paarse gloed in The Convoy 8 <BR>Blauwe Comet met paarse gloed in The Convoy 6<BR>Zwart/Goude Sultan RS in The Convoy 2<BR>Blauwe Presidente V10 met paarse gloed in The Stickup 15<BR>Zwarte Comet in The Stickup 21<BR>Maroon Super Gt in The Highjack 24<BR>Zwarte banshee met gele streep in The Stickup 23

Bewerkt: door Eddie Low
Geplaatst:

De Gold/Maroon Prima V8 Supercharged Vond ik onder anderein The Stash 10 en 25.

Witte Huntley Sport met zwarte streep in The Stash 19.

Blauwe Super Gt met paarse gloed in The Convoy 8

Mooi mooi, en ditmaal mét missie :7 , CG edit is wel gewenst :7 .

Geplaatst:

D'r valt nog niks te editten, BBCode is nog steeds een grote puinzooi.

De drugdeals:

Die zal ik toevoegen.

Zelf heb ik er ook nog.

Een blauwe Sultan RS met een zwarte motorkap.

Een ''Russian'' Uranus met een zeeblauwe kleur.

Geplaatst:

D'r valt nog niks te editten, BBCode is nog steeds een grote puinzooi.

De drugdeals:

Die zal ik toevoegen.

Zelf heb ik er ook nog.

Een blauwe Sultan RS met een zwarte motorkap.

Een ''Russian'' Uranus met een zeeblauwe kleur.

Blauwe Sultan RS kan je gewoon vinden, in het noord-oosten van Alerney, voorbij een oud(e) schuur/huis met allemaal landlopers erom heen, achter dat gebouw staan wat bosjes, ín die bosjes staat de auto :D

Maar wordt hier nog aan gewerkt? Ik vind het persoonlijk best een puinhoop.. :$

Kheb er weer 5

In The Stash 4:

Metallic Zwart/Groene Blista Compact.

En een Blauwe Blista Compact met paarse gloed.

En in The Stash 5:

Metallic Zwart/Groene Huntley Sport. Lijkt op de rasta versie maar zonder de aanpassingen en zonder de gele streep

The Stash 3: Zwarte Banshee met gele streep.

The Highjack 18:

Metallic Zwart/Groene Maverick

Bewerkt: door Eddie Low
Geplaatst:

Blauwe Sultan RS kan je gewoon vinden, in het noord-oosten van Alerney, voorbij een oud(e) schuur/huis met allemaal landlopers erom heen, achter dat gebouw staan wat bosjes, ín die bosjes staat de auto :D

Niet zeiken. Er word nog aan gewerkt ja. BBCode is ook een puinhoop.

Kheb er weer 5

In The Stash 4:

Metallic Zwart/Groene Blista Compact.

En een Blauwe Blista Compact met paarse gloed.

En in The Stash 5:

Metallic Zwart/Groene Huntley Sport. Lijkt op de rasta versie maar zonder de aanpassingen en zonder de gele streep

The Stash 3: Zwarte Banshee met gele streep.

The Highjack 18:

Metallic Zwart/Groene Maverick

Dit is niet gezond, het aantal OTO's dat jij vind :7.

Geplaatst:

Niet zeiken. Er word nog aan gewerkt ja. BBCode is ook een puinhoop.

Dit is niet gezond, het aantal OTO's dat jij vind :7.

Herhaal anders mijn zin :7 en dit is een van de weinige topics waar continu actief aan wordt verbeterd, dus liever niet zeiken :7 .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...