Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) Weer 2 in The Stash 25: Een Donker Metallic groene Primo met zwarte velgen. En een Gold/Maroon Sabre Gt En in de missie: Frosting On The Cake. Zwarte Stretch E Bewerkt: 15 november 2009 door Eddie Low
Phoenyxar Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Die Stretch E is toch al een paar keer gezegt EL .
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Bumpje, de F620 in de Random-Character-missie voor Daisy die je kunt vinden in Maisonette 9, de auto staat gewoon buiten en is wellicht haar auto, hij is Rood-Oranje, zeldzame kleur en zeldzame auto...
GTARM Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 De Comet uit 'No.1' heeft een gele kleur die er anders uit ziet dan de gewone en dus verder niet te vinden valt.De Ruiner van Ivan Bytchkov is goud(wat je wel meer ziet) met zware velgen wat hem uniek maakt. Hij rijdt hem verder in de missie toch totaal los? Ja dat is waar, maar dat sluit niet uit dat hij exclusief is . De Shafter in 'Pegorino's Pride' is zwart, zwarte velgen maar heeft een zilveren grille wat hem uniek maakt. Die comet uit 'No.1'heb ik gewoon gesaved, ik hem hem niet total los gereden ?
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Die comet uit 'No.1'heb ik gewoon gesaved, ik hem hem niet total los gereden ? Dat ging over de Ruiner die uiteindelijk toch niet door Bytchkov werd total loss gereden, je kan er gewoon in wegrijden, maar je zal de missie wel falen.
Nissan Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 (bewerkt) Ik heb er wat gevonden in The Stash 1 in TBoGT. - Parelwitte Huntley Sport. - Gitzwarte Mafia Style Uranus. - Blista Compact zwart met groen. EDIT: The Stickup 1 - Blauwe Sultan RS met paarse gloed, een rode streep en dak. The Convoy 1 - Zwarte Sultan RS met groene streep en een dak met de kleur van goud. The Stash 2: - Parelwitte Sultan RS - Lichtblauwe met paarse gloed Presidente V10 Supercharged. - Lichtgoud kleurige Primo. - Donkerpaarse Tampa. - Lichtblauwe met paarse gloed Sultan Twin Turbo. The Highjack 1: - Witte met lichtblauwe strepen Tampa. The Convoy 2: - Lichtblauwe Comet met paarse gloed. Bewerkt: 22 december 2009 door Cuban Gangster
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Het lijstje is een beetje dood ?
Nissan Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Nee, maar de code is nog steeds een grote puinzooi.
Phoenyxar Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Ik heb er wat gevonden in The Stash 1 in TBoGT. - Parelwitte Huntley Sport. - Gitzwarte Mafia Style Uranus. - Blista Compact zwart met groen. EDIT: The Stickup 1 - Blauwe Sultan RS met paarse gloed, een rode streep en dak. The Convoy 1 - Zwarte Sultan RS met groene streep en een dak met de kleur van goud. The Stash 2: - Parelwitte Sultan RS - Lichtblauwe met paarse gloed Presidente V10 Supercharged. - Lichtgoud kleurige Primo. - Donkerpaarse Tampa. - Lichtblauwe met paarse gloed Sultan Twin Turbo. The Highjack 1: - Witte met lichtblauwe strepen Tampa. The Convoy 2: - Lichtblauwe Comet met paarse gloed. Volgens mij heb je die allemaal van Eddie-Low, hij heeft die allemaal tegen mij gezegt toch, dus ze kunnen...
Nissan Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 . Nee die heb ik vandaag zelf ontdekt, want ik ben een New Game begonnen met TBoGT .
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) . Nee die heb ik vandaag zelf ontdekt, want ik ben een New Game begonnen met TBoGT . Aah daarom dat Eddie-Low ze allemaal al tegen mij had gezegt 1 maand geleden Ö. Hij is alleen te tam om ze te posten... Er ligt een Smuggler in de Marina in Sexy Time met de opvallende kleuren: Wit-Blauw-Oranje, mogelijk OTO? Bewerkt: 24 december 2009 door Hearv94
King of San Andreas Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 handig , ik gebruik het nu altijd als ik een missie speel .
Phoenyxar Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) Op het einde van Not So Fast staat er een Baby-blauwe Sentinel voor je klaar, misschien? In Caught With Your Pants Down is het verkeer van vooraf vastgelegd aan Star Junction mogelijk is één van de Feltzers OTO? De zwart-met-witte Maverick is terug te zien in de missie Ladie's Time, je vliegt erin dus moeilijk kan het niet zijn, als je op je parkeerplaats land kan je makkelijk Toni neerschieten. Er zit trouwens een enorme bug indeze missie. In de missie Going Deep staat de ondergrondse parking vol van Admirals en Oracles, er staan er zo 30 daar moet toch maar eens toevallig een OTO tussen staan, die rode bijvoorbeeld . This Ain't Checkers: de Witte met Rood Bullet Bewerkt: 29 december 2009 door Hearv94
Nissan Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Heel de lijst in de eerste post is door mij en hearv gerestaureerd . We're back on business!
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Tijdens de Thriatlons van BOGT kan je een zwarte of een gifgroene Bullet GT bemachtigen. Meschien OTO?
Recommended Posts