Jump to content

One Time Only Auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Tijdens de Thriatlons van BOGT kan je een zwarte of een gifgroene Bullet GT bemachtigen.

Meschien OTO?

Die dacht ik ook al te posten :7 , samen met zo'n gouden F620, een witte Comet en lauwe Turismo zeker? :7

Geplaatst:

Lol, ik mis tijdens de Triathlons de gouden F620 en de blauwe Turismo, die komen bij mij nooit voor :?.

Geplaatst:

Lol, ik mis tijdens de Triathlons de gouden F620 en de blauwe Turismo, die komen bij mij nooit voor :?.

Cherry-rode Turtismo moet het zijn :7 .

Geplaatst:

Dat maakt niet uit, ik heb ze alleen nog nooit in een Triathlon gehad.

Rode Infernus dan? In ieder geval... het vierde voertuig is Cherry-Rode... Infernus? :7

Geplaatst:

2 Comet's, 1 F620 en 1 Bullet GT.

Echt geen 2 Comet's >.< . Ach bij mij is het een Infernus... maar ze hebben altijd een vaste kleur... ongeveer :7 .

• 3 weken later...
Geplaatst:

Sorry dat ik jullie stoor in jullie zoektocht, maar ik kan me herinneren dat ik de Hellfury al dan niet in dezelfde kleur als in de missie, gewoon op straat heb gevonden. Ik dacht in Broker/Dukes, in dit deel: Click here to view the SnapMap

Ik weet zeker dat ik hem een keer daar in die buurt gevonden heb, geparkeerd langs de weg, alleen ik weet niet meer in welke kleur. Ik DACHT dat het op die weg was van die 'boog'(op die rotonde waar je overheen kan springen) tot dat stuk waar hij in een verhoogde snelweg overgaat, volgens mij stond hij vlak bij dat stuk waar aan de weg wordt gewerkt.

Geplaatst: (bewerkt)

Sinds TBoGT heeft hij een vaste plaats : Klik

^^ Van de marker in Algonquin ben ik niet helemaal zeker :)

Maar uit de missie ''Museum Piece'', dat was toch een Hexer ?

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Geplaatst:

In IV is het een Hellfury, omdat de Hexer hierop is gebaseerd.

De Hellfury draagt in grove lijnen de kleuren van de Hexer... maar interessant wat je zegt Mythbuster, zal eens een test doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet al welke kleur Hellfury je bedoelt Mythbuster, maar dit is een andere kleur paars. Net zoals je "normaal" rood hebt en je cherry-rood hebt ;).

EDIT: Hearvj, je bedoeld denk ik dan het skelet van de Hellfury, aangezien de Hexer van Johnny wit met blauwe strepen op de tank is...

Bewerkt: door Cuban Gangster
Geplaatst:

De Hexer is gewoon een gecustomisede Hellfury, niet CG? :7

Zo simpel, in ieder geval... de Hexer kan erbij...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...