Jump to content

One Time Only Auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

In een Package Delivery op de Car Stack komt er een Vincent aanrijden met Spoilers. Kan iemand natrekken of dat exclusief is??

Geplaatst:

uhm, hoe zit dit nou?

dat lijstje uit de beginpost moet je niet bij stevie inleveren.

waarom zet je dat er dan wel bij-->ik begrijp het niet.

kan iemand dit uitleggen wanneer en hoe je aan zo'n auto komt?

Geplaatst:

Ik snap je vraag niet goed...

Het eerste deel van de lijst zijn auto's die je voor stevie moet inleveren. (deze auto hebben een speciaal detail dat je niet meer tegenkomt)

Het andere deel gaat over zeldzame auto's in missies.

Nog vragen? :?

Geplaatst:

Het zijn allemaal wagens die je alleen tegen kunt komen door middel van een (zij)missie ;).

Geplaatst:
In een Package Delivery op de Car Stack komt er een Vincent aanrijden met Spoilers. Kan iemand natrekken of dat exclusief is??

Is dat dan zo'n klein spoilertje boven de 'spoiler' op de kofferbak en een luchtinlaat op de motorkap, dat is gewoon de Vincent LX2007, is niet exclusief :N .

Geplaatst:

Het eerste deel van de lijst zijn auto's die je voor stevie moet inleveren. (deze auto hebben een speciaal detail dat je niet meer tegenkomt)

moet je dan die autos met speciaal detail ook inelveren?

die komen dus maar 1 keer voor in het spel?

Geplaatst:

moet je dan die autos met speciaal detail ook inelveren?

die komen dus maar 1 keer voor in het spel?

Bij stievy's car theft's respawnen de auto's na een tijd terug dus kan je er een wegzetten en daarna dus de missie voltooien.

Geplaatst:

Maar je kan ze dus alsnog alleen in die missie krijgen ;). Over die Vincent, die heeft ook onder de motorkap en onder de deuren een spoiler.

Geplaatst:

Zilveren Comet -> Hating the Haters (Na cutscene links)

Grijze Super GT -> Union Drive

Oranje rode Turismo -> Union Drive (Na cutscene links, in Multiplayer zo te verkrijgen, maar ik dacht dat deze metallic kleur in SP niet rondreed?)

Metallic zeegroene/blauw Vincent -> She's a Keeper en Diamonds are a Girl's Best Friend

Bordeauxrode Flatbed -> Rigged to Blow

Geplaatst:
Hallo leden,

Ik wil graag een lijstje van alle wagens die je maar één keer tegen kan komen. Dan bedoel ik niet merken, maar kenmerken op de auto. Zoals een kleur, of een hood. Ik bedoel hiermee niet de GT versies, maar auto's die je alleen in bijvoorbeeld een bepaalde missie kunt krijgen.

Alvast bedankt,

CG :)

Stevie's Car Theft:

Infernus: deze is bruin-goud en en zal na alle Car Theft's altijd op die plek blijven verschijnen.

Comet: deze heeft evenals de Turismo een Bruin-Kopere kleur die je buiten om niet tegen komt.

Sultan: deze is Donkerblauw met Zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Moonbeam: deze heeft een speciale rode Metallic kleur die je buiten om niet tegen komt.

Sabre GT: Deze is Metallic groen en heeft een zwarte Gloss-streep, kom je buiten om niet tegen.

Patriot: Deze is netzoals bij Playboy X zijn missie's geel, maar heeft een vlag op de zijkant.

Huntley Sport: deze is heel speciaal: heeft een grijze onderkant en van boven is ie helemaal zwart, En heeft bovendien een krachtigere moter.

Buccaneer: Deze heeft een speciale Rood-Bruine metallic kleur, kom je buiten om niet tegen.

Dilletante: deze is helemaal goud gespoten, kom je buiten om niet tegen.

DF8-90: deze is netzoals de Glendale van Big Smoke helemaal Turqoise, kom je buiten om niet tegen.

Turismo: deze heeft evenals de comet een Bruin-kopere kleur die je buiten om niet tegen komt

Banshee: deze is Rood-Oranje en heeft een gele streep, kom je buitenom niet tegen.

Manana: ligt eraan als hij een dicht dak heeft: want dan is de 'kaft' rond de achterruit helemaal wit, kom je buiten om niet tegen.

Cognoscenti: deze is van boven af licht-Turqoise en vanaf de zijkant bekeken: helemaal donkerblauw, kom je buiten om niet tegen.

Rebla: deze is Bruin-Oranje Metallic en kom je buiten om niet tegen.

Dukes: deze is lichtdonker Metallic oranje en kom je buiten om niet tegen.

Intruder: deze is donker Blauw met zwarte bumpers en zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Faggio: Deze is licht metallic-groen met zwart, kom je buiten om niet tegen.

Missie Gerelateerd :

I'll take her... = Roze Feltzer

Undertaker = Romero

No Love Lost = The Lost Zombie

Tunnel of Death: Police Stockade

Hung out do Dry & Meltdown = Laundromat

Bryce's Infernus = Oranje Infernus

Deconstruction for Beginners & Blow Your Cover = Playboy X Patriot

Deconstruction for Beginners = Special Black Cavalcade, Special Green and Special Red.

Out of Commission/If the Price is Right = Metallic Oranje Sanchez.

Gracie Random Character = Parelwitte Cognoscenti.

Power Boating met Brucie = Olijfgroene Cavalcade met TV schermen.

Ivan the not so Terrible = Gold Ruiner met zwarte velgen.

No.1 = Massive Gold Comet

Pegorino's Pride = Black Schafter with Silver grille.

Union Drive = Unique Black Super GT.

Die blauwe LCPD truck

Infernus

Witte Cognoscenti

Roman's Taxi

---?

Infernus niet.

De Romero wel.

Listje van Tommy-Vercetti ^_^ :

Infernus: deze is bruin-goud en en zal na alle Car Theft's altijd op die plek blijven verschijnen.

Comet: deze heeft evenals de Turismo een Bruin-Kopere kleur die je buiten om niet tegen komt.

Sultan: deze is Donkerblauw met Zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Moonbeam: deze heeft een speciale rode Metallic kleur die je buiten om niet tegen komt.

Sabre GT: Deze is Metallic groen en heeft een zwarte Gloss-streep, kom je buiten om niet tegen.

Patriot: Deze is netzoals bij Playboy X zijn missie's geel, maar heeft een vlag op de zijkant.

Huntley Sport: deze is heel speciaal: heeft een grijze onderkant en van boven is ie helemaal zwart, En heeft bovendien een krachtigere moter.

Buccaneer: Deze heeft een speciale Rood-Bruine metallic kleur, kom je buiten om niet tegen.

Dilletante: deze is helemaal goud gespoten, kom je buiten om niet tegen.

DF8-90: deze is netzoals de Glendale van Big Smoke helemaal Turqoise, kom je buiten om niet tegen.

Turismo: deze heeft evenals de comet een Bruin-kopere kleur die je buiten om niet tegen komt

Banshee: deze is Rood-Oranje en heeft een gele streep, kom je buitenom niet tegen.

Manana: ligt eraan als hij een dicht dak heeft: want dan is de 'kaft' rond de achterruit helemaal wit, kom je buiten om niet tegen.

Cognoscenti: deze is van boven af licht-Turqoise en vanaf de zijkant bekeken: helemaal donkerblauw, kom je buiten om niet tegen.

Rebla: deze is Bruin-Oranje Metallic en kom je buiten om niet tegen.

Dukes: deze is lichtdonker Metallic oranje en kom je buiten om niet tegen.

Intruder: deze is donker Blauw met zwarte bumpers en zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Faggio: Deze is licht metallic-groen met zwart, kom je buiten om niet tegen.

Feltzer: Roze Feltzer uit 'I'll take her'

Romero: Zie je anders niet uit 'Undertaker'

De Zombie's: Hebben een zeldzame tekening uit 'No Love Lost'

Ben toen net de Romero tegengekomen bij je savehouse van Playboy.

Ben trouwens m'n eigen romero ook gwoon tegengekomen bij een stoplicht op Colony Island net na "Undertaker"

Tis pas de 1e keer in sinds april 2008 dat ik gwoon tegenkom.

Dus hij is er wel alleen heel, heel zeldzaam

Geplaatst:
Maar je kan ze dus alsnog alleen in die missie krijgen ;) . Over die Vincent, die heeft ook onder de motorkap en onder de deuren een spoiler.

Dat is volgens mij gewoon de Vincent LX2007.

Je kwam hem zeker in het bluaw tegen?

Geplaatst:

Een LX2007 heeft wel geen spoilers onder de deuren, maar wat zie jij als spoiler?

Misschien is dit gewoon de standaard-skirts want die steekt ook een beetje uit?

Onder de motorkap een spoiler :7 bedoel je onder de bumper misschien?

Geplaatst:
Een LX2007 heeft wel geen spoilers onder de deuren, maar wat zie jij als spoiler?

Misschien is dit gewoon de standaard-skirts want die steekt ook een beetje uit?

Onder de motorkap een spoiler :7 bedoel je onder de bumper misschien?

Waarschijnlijk bedoelt hij de Sidekirts,

en wat die Bumper onder de moterkap betreft ik denk dat dat een Ground-Effect is.

Geplaatst: (bewerkt)

Of ik heb de Vincent wat zitten bekijken onder de motorkap zitten de lichten maar heel deze hoogte waar deze zitten zit wat meer naar achter waardoor het misschien lijkt dat het deel daaronder wat wel normaal staat een spoiler is.

De witte is de gewone, LX2007 is de blauwe(Voorkant LX2007>P4):

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:
Of ik heb de Vincent wat zitten bekijken onder de motorkap zitten de lichten maar heel deze hoogte waar deze zitten zit wat meer naar achter waardoor het misschien lijkt dat het deel daaronder wat wel normaal staat een spoiler is.

De foto is wel een gewone Vincent:

Meschien moet je er als vergelijking een LX2007 naast zetten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...