Tha CheatMaster Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) hey iedereen ik zal maar ineens op de point komen: ik was met de sniper aan het schieten en er ontstond brandt dus ik blijf verder schieten en ik sta in de fik wat blijkt dat je dan niet meer moet mikken met de sniper is dan wel grappig als je CJ dan ziet schieten maar (hier komt het) als je hetzelfde doet met de camera dan neemt hij foto's in de houding dat hij schiet met de sniper :gtasign: Bewerkt: 28 mei 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 uuuuh heb je bewijzen want ik gelooft het zo nu en dan niet :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 28 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 je kunt het misschien zelf doen want het lukt altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 hey iedereenik zal maar ineens op de point komen: ik was met de sniper aan het schieten en er ontstond brandt dus ik blijf verder schieten en ik sta in de fik wat blijkt dat je dan niet meer moet mikken met de sniper is dan wel grappig als je CJ dan ziet schieten maar (hier komt het) als je hetzelfde doet met de camera dan neemt hij foto's in de houding dat hij schiet met de sniper :gtasign: ik snap het niet hoor, leg het eens wat duidelijker uit aub <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 28 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) hey iedereenik zal maar ineens op de point komen: ik was met de sniper aan het schieten en er ontstond brandt dus ik blijf verder schieten en ik sta in de fik wat blijkt dat je dan niet meer moet mikken met de sniper is dan wel grappig als je CJ dan ziet schieten maar (hier komt het) als je hetzelfde doet met de camera dan neemt hij foto's in de houding dat hij schiet met de sniper :gtasign: ik snap het niet hoor, leg het eens wat duidelijker uit aub <_< ok -je steekt jezelf in brand -je pakt je sniper mikken gaat niet meer hij schiet gewoon, dat kun je dan zien -je kunt dan ook je camera pakken en je trekt een footo en dan pakt CJ dan zijn fototoestel in de houding van een sniper Bewerkt: 28 mei 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 lollig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 weet je wat je ook 's moet proberen je foto door iemand anders laten maken en dan op de camera schieten met een shotgun dan zie je op die foto alle kogels rondvliegen echt mooi ziet dsat eruit :hehe: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 sinds wanneer kun je foto's maken en iemand anders foto's laten maken??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 28 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 sinds gta san andreas uit is op ps2 en je kunt van je zelf foto's maken door hem aan je bendelid te geven :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) weet je wat je ook 's moet proberen je foto door iemand anders laten maken en dan op de camera schieten met een shotgun dan zie je op die foto alle kogels rondvliegen echt mooi ziet dsat eruit :hehe: iemand anders foto's laten maken?? bedoel je met 2-player mode? EDIT: sry, had berichtje erboven niet gezien: maar hoe geef je het fototoestel dan aan je bendeleden? Bewerkt: 28 mei 2005 door david Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 28 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) EDIT: sry, had berichtje erboven niet gezien: maar hoe geef je het fototoestel dan aan je bendeleden? voor een bendelid gaan staan en dan driehoekje als er linskboven zon kaderke staat Bewerkt: 28 mei 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 EDIT: sry, had berichtje erboven niet gezien: maar hoe geef je het fototoestel dan aan je bendeleden? voor een bendelid gaan staan en dan driehoekje als er linskboven zon kaderke staat Bedankt, dit wist ik niet dus nu kan ik foto's van mijzelf maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 vet balen! bij lopen er noppes bendeleden rond! alleen ballas die op je schieten! BTW zit aan missie 'vertical bird' dus vandaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 (bewerkt) vet balen! bij lopen er noppes bendeleden rond! alleen ballas die op je schieten!BTW zit aan missie 'vertical bird' dus vandaar als je cheat: Rekruteer iedereen Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up Bewerkt: 1 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 ook niet op het begin pleintje?? Wel vet dat je dat kan doen je kan zeker ook je foto's opslaan met de pc versie ofniet??? dat kon ook al met de ps2 versie toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.