Jump to content

NVIDIA Control panel en Realtek Audio weg?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik probeerde daarstraks (alweer) mijn microfoon de fixen zodat mensen me ook kunnen horen zonder te gillen als een spastische oma. Dus ik vinkte wat aan en ik moest mn PC restarten. Allemaal fijn en wel, Dus ik doe dat. Nadat hij opnieuw opgestart is zie ik opeens dat Realtek HD Audio Manager verdwenen is net zoals Nvidia Control Panel. Nu heb ik dus geen geluid meer en kan ik mijn beeldscherminstellingen ook niet meer veranderen. Heeft iemand een oplossing want gamen zonder geluid is poep.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je XP? Want ik had ook eens een vaag probleem met mijn XP account. Mijn achtergrond was blanco, ik kon er niks aan veranderen, Nvida zooi enzo kon ik ook niet meer in. Uiteindelijk maar een nieuwe account gemaakt. :N

Nu is het bij mij zo dat het Nvidia Control Panel proces nvcplui.exe heet, misschien is dit ook bij jou zo en kun je 'm zo activeren?

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:
Ik heb een GTX260

Version 8.15.11.8171.

Date: 22-4-09.

Dus wel gewoon de Nvidia drivers en niet vga.dll ofzo? (Ja ik check 't maar even, je weet nooit :7 ).

Geplaatst:
Ik heb een GTX260

Version 8.15.11.8171.

Date: 22-4-09.

Dus wel gewoon de Nvidia drivers en niet vga.dll ofzo? (Ja ik check 't maar even, je weet nooit :7 ).

Dat zie ik nergens staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...