Jump to content

Truckroof en hoog wanted level


Mortov_Molotov

Recommended Posts

EDIT: ik heb een verkeerde titel gebruikt, sorry daarvoor!

Hello iedereen,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Mortov Molotov, een veel te oude (27j) GTA IV fan uit België.

Ik heb de story-line op één missie na (Out of Commission) uitgespeeld, en ik vroeg me een aantal zaken af:

(1) als deze missie voltooid is, kan ik nadien nog inloggen om de 100% checklist (zo gek ben ik, ja) af te maken? Of had ik dat al moeten doen voor ik de storyline had uitgespeeld?

(2) Het valt me op dat ik Francis McReary's kill wanted slecht drie keer (als experiment) heb kunnen gebruiken meteen na afloop van de "Blood Brothers" missie. Nadien stond zijn voicemail steeds op.

(3) Zo ook voor Packie, die ik nog niet aan de lijn heb kunnen krijgen om iets te doen (voor de 100% checklist)

Bij voorbaat bedankt voor jullie antwoorden!

Slukes,

Mortov Molotov

Bewerkt: door Mortov_Molotov
Link to comment
Delen op andere websites

(1) Natuurlijk kan dat :) Na Out of Commision spawn je waar de missie eindigt en kan je tot in het oneindige doorspelen.

(2) Het wil idd nog wel eens niet werken. In principe kan je het tot na de eindmissie blijven gebruiken, dus gewoon blijven proberen ^^

(3) Wat krijg je dan te horen? Je hoort nl. Packie's vriendschap al veel eerder te hebben vrijgespeeld. Heeft hij jou al een keer gebeld om uit te gaan?

En de titel maakt niet echt uit, beter dan een titel als HELP ofzo :puh:

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

(1) Je kan beter op WikiGTA kijken voor een veel meer gedetailleerde 100% Checklist ;).

(2) Yep, soms neemt hij niet op. Een vervelende bug die nog niet is verholpen met de Patches :duh: .

(3) Voor een eerste afspraak zal Packie je bellen, zoals bij al je andere vrienden. Mensen bellen je trouwens alleen als je eventjes geen (zij)missie gedaan hebt. Vervelend, maar je moet ermee leven.

Link to comment
Delen op andere websites

(2) Je kan Francis inderdaad niet altijd bereiken, die jongen heeft ook z'n slaap nodig! Daarnaast denk ik (ik weet het niet zeker!) dat je tussen de laatste drie missies geen McReary's kan bereiken. Dus ook niet Packie (3).

Link to comment
Delen op andere websites

(2) Je kan Francis inderdaad niet altijd bereiken, die jongen heeft ook z'n slaap nodig! Daarnaast denk ik (ik weet het niet zeker!) dat je tussen de laatste drie missies geen McReary's kan bereiken. Dus ook niet Packie (3).

Ik heb het gecontrolleerd en er zijn inderdaad geen McReary's te bereiken tijdens de Finale Missies ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
(2) Je kan Francis inderdaad niet altijd bereiken, die jongen heeft ook z'n slaap nodig! Daarnaast denk ik (ik weet het niet zeker!) dat je tussen de laatste drie missies geen McReary's kan bereiken. Dus ook niet Packie (3).

Ik kon gewoon niemand meer bellen na Special Someone te voltooien. Dwayne neemt nooit op, Jacob is altijd druk bezig. Brucie kan ik niet bereiken voor een race, want er staat geen race-tekst meer bij z'n nummer.

Link to comment
Delen op andere websites

(2) Je kan Francis inderdaad niet altijd bereiken, die jongen heeft ook z'n slaap nodig! Daarnaast denk ik (ik weet het niet zeker!) dat je tussen de laatste drie missies geen McReary's kan bereiken. Dus ook niet Packie (3).

Ik kon gewoon niemand meer bellen na Special Someone te voltooien. Dwayne neemt nooit op, Jacob is altijd druk bezig. Brucie kan ik niet bereiken voor een race, want er staat geen race-tekst meer bij z'n nummer.

Bedankt voor die informatie, is wel een bump, maar dit stond er nog niet ;) .

Ik heb er ook nooit op gelet maar nu je het zegt, kon ik dit ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...