pow Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Of kan dat niet? (kan nu ff niet op mn ps3, neefje zit erop) Bewerkt: 15 juli 2009 door pow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Ik ging een keer met Roman Pool spelen en toen schoot ik hem "perongeluk" 4x door zn kop met een shotgun en de volgende keer leefde hij gewoon weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Je kunt je vriend of date eigenlijk niet doodschieten. Als je een vriend doodschiet, is hij meer Knock-out. Want hij belt later of je hem op kunt halen van het ziekenhuis. En als je een vriendin tijdens een date doodschiet kom er een cutscene waarin ze zegt dat ze geen zin meer in de rest van de date heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pow Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Nog een vraag, ik kan met Kate niet naar een stripclub :S Maar met Alex wel, hoort dit zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Alex is een biseksuele vrouw. Kate is hetero. Kun je dan niet aanvoelen waarom?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Als je je vriend of vriendin hebt doodgeschoten belt ie na een tijdje met de vraag of je hem/haar wilt ophalen bij het ziekenhuis. En dat betekent: hij/zij leeft gewoon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Alex is een biseksuele vrouw. Kate is hetero. Kun je dan niet aanvoelen waarom?? Met Carmen kun je ook naar de stripclub hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Kate wil zich niet binden aan vrienden van haar broer dus zal ze minder willen doen dan je andere vriendinen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Kate wil zich niet binden aan vrienden van haar broer dus zal ze minder willen doen dan je andere vriendinen. Ze wil na een date ook geen ´koffie´ met je drinken omdat ze alleen vrienden wil zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 ik heb iemand in Random Characters doodgeschoten kom die nog tereug is dat erg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Ik heb dat ook eens gedaan, kreeg ik direct 3sterren voor , maar niet opgeslagen dus ik weet niet of die terugkomen maar ik denk van niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.