Timske Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Hallo ik ga jullie vandaag uitleggen hoe je een achtergrond met paint maakt in 3D, ik raad je aan om verschillende kleuren te gebruiken. Deze tutorial is maar kort en zijn maar een beetje de basics Mijn figuur: Nu gaan we naar de Selecteer tool: Selecteer je figuur, houd shift in en maak mooie bewegingen dat je een mooi resultaat krijgt. >Click< Natuurlijk niet de mooiste, >Hier< een mooiere outcome Bedankt voor het volgen van mij snelle tutorial Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Blits hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
F1Master007 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Mooi voor de mensen die niks met photoshop kunnen en toch iets leuks willen maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Al outcomes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 coole tut aangezien ik geen photoshop heb. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik vind het een beetje te simpel. Je kan dat zelfs zelf tekenen met die lijntjes . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik vind het een beetje te simpel. Je kan dat zelfs zelf tekenen met die lijntjes . voor paint vind ik het anders best cool hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Je kan het ook met de hand tekenen. Dan ''paint'' je het ook ^^. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 mijn outcome. Hij is niet echt speciaal ofzo, maar ik vind hem wel grappig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Mijn outcome: Ik vind hem wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.