hippiebus Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Hoe kan ik een bom voor een rustler maken? ik dacht aan iets van als je op 2nd fire klikt dat er dan iets uitvalt, en als dat op de grond valt komt er een explosie (beetje normale grote, onderveer met een diameter van 3 stretches maar er is geen enkel item dat ontploft als het op de grond komt ofzo Dus, hoe doe ik dit? Bewerkt: 15 juli 2009 door hippiebus Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Grappig dat je hierover begint, als je dat gewoon in normaal GTA SA wilt doen dan moet je dat inderdaad met SCM, maar dit kan ook met MTA SA, door dat zelf te scripten. Hier is een filmpje van iemand die dat heeft gemaakt met MTA: SA met behulp van scripten. Reageren
hippiebus Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 maar dan kan je hem toch alleen gebruiken in MTA? (of niet soms? :$ ) en wat is het verschil tussen MTA en CLEO? Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 maar dan kan je hem toch alleen gebruiken in MTA? (of niet soms? :$ )en wat is het verschil tussen MTA en CLEO? Ja, je kan hem alleen gebruiken in mta. Het verschil tussen mta en cleo is dat ze bijde een andere script taal hebben. MTA heeft lua en CLEO heeft SCM. Reageren
hippiebus Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 maar dan kan je hem toch alleen gebruiken in MTA? (of niet soms? :$ )en wat is het verschil tussen MTA en CLEO? Ja, je kan hem alleen gebruiken in mta. Het verschil tussen mta en cleo is dat ze bijde een andere script taal hebben. MTA heeft lua en CLEO heeft SCM. Maarja, dan heb ik er dus niks aan, ik zoek iet voor gewone SA Jammer Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Waarschijnlijk gewoon simuleren. De hoogte opvragen van de grond waar die op komt (daar is een opcode voor), en vervolgens op het moment dat hij op de grond komt een explosie creëren. Het object destroyen voordat de explosie voorbij is, en klaar. Er is een opcode voor het "attachen" van een object aan verschillende dingen, waaronder cars. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.