Timske Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Digitaal keyboard. Hallo, ik ben bezig met een digitaal keyboard te maken in Visual Basics, en tot nu gaat het goed. Wat te doen: -Goede noten toevoegen. -Layout. Screens: Groeten Timske Reageren
.Senne Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Dit wil ik hebben voor mijn touchscreen laptop. Reageren
Timske Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Dit wil ik hebben voor mijn touchscreen laptop. Lijkt me lachen met touchscreen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Leuk idee! Misschien leuk om de knoppen op je toetsenbord aan die knoppen te koppelen, zodat de A de eerste is, de S de tweede, enzovoorts. Ook handig voor de beginners de noten op de knoppen te zetten. Succes! Mvg, Flitskikker Reageren
Timske Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Leuk idee! Misschien leuk om de knoppen op je toetsenbord aan die knoppen te koppelen, zodat de A de eerste is, de S de tweede, enzovoorts. Ook handig voor de beginners de noten op de knoppen te zetten.Succes! Mvg, Flitskikker De noten wouw ik er boven zetten, en die toetsenbord functie weet ik nog niet of ik dat ga doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.