Jump to content

php - variabelen laten opslaan in tekstvakken

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb nu een lijst van ongeveer 900 variabelen en ik wil het makkelijker maken om ze te bewerken.

ik heb dus 3 soorten variablen per product:

$p_1_1 = 'gelijk.gif'; <---- deze kan 3 dingen zijn (gelijk.gif / omlaag.gif / omhoog.png)

$s_1_1 = ''; <----- hier komt tekst / getallen te staan

$r_1_1 = '15'; <----- waarde, dus alleen getallen

Kan iemand een voorbeeld maken dat hij klein script maakt dat het bestand de variabelen uitleest, in de tekstbox zet en als ik het dan verander en op submit druk hij ook echt de variabel aanpast en de andere file?

ik weet geeneens of het mogelijk is maar ik kon niks op google vinden :(

Bewerkt: door Maikle
Geplaatst:

Dit gaat niet lukken zonder dat je script een ingewikkelde wending gaat nemen.

Ik weet niet of dit tegen de geest van je idee gaat, maar je kan proberen om table's in de MySQL-database te vullen met de informatie die je nu in je variabelen hebt staan. Het script zal deze uitlezen en in de tekstvakken zetten. Volledig aanpasbaar.

Een script hoe je zoiets maakt, maar om een table te maken gebruik je dit (nodige atributten zal je zelf uit moten pluizen):

CREATE TABLE 'Naam van de table, geen spaties!'

Je hebt er hopelijk wel wat aan ;)

GTA M.

Geplaatst:

jammer, ik wist al wel dat met mysql ging maar de free webhosting kan niet zoveel aan.. :7

en mijn computer thuis kan niet eeuwig aanstaan..

en die 900 variabelen overzetten.. PFF dat word nog een werk zeg :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Free hosting kan niet zoveel aan? Misschien is dit een betere host (heeft PHP en MySQL ondersteuning).

hoezo zijn hun eigenlijk volledig gratis?, ik zie geen reclame, geen ieritante limitations enzo? lol zon site heb ik gewoon nog nooit gezien :)

Bewerkt: door Maikle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...