marcelenpieter Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 gta 4 doet het wel maar ik krijg schokkend beeld ik zie de weg niet eens ik kan alleen de ruiten en lichten zien meer niet ik heb ook al de nieuwste drivers geinstaleert maar dat helpt niks :S alvast bedankt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Computerspecificaties? Omg, wanneer gaan mensen eens logisch nadenken en zoveel mogelijk info geven. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Aan zijn symptomen kan ik bijna al raden dat hij een te slechte videokaart en te weinig geheugen heeft. Toen ik maar 1 GB geheugen had, werd ook de straat e.d. niet geladen, of juist heel laat. En schokken komt door de te slechte videokaart (en waarschijnlijk processor). Download Flitskikker InfoTool en plaats hier even je specificaties (via de optie "BB-Code genereren"), dan kunnen wij je verder helpen. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.