Jump to content

Windows 7 vastlopers

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal, sorry als ik soms wat onrustig overkom, ik ben echt pissed off, heb net al mijn toetsenbord aan flarden gegooit, omdat dat waardeloze windows, sinds vandaag begint emt vastlopen.

Ik kan geen windows media player starten, die loopt vast, ik kan verder geen andere gerelateerd windows aplicatie starten, die startne simpelweg neit op, of willen niet afsluiten. Ik probeer dus via windows 7 de installatie op te starten door eht op de zelfde manier te doen als ik het in xp heb gedaan, te mounten op een virtuele drive, op die drive kan ik nooit komen, want deze computer loopt hoe dan ook vast in windows 7, dus ik heb de iso uitgepakt, geprobeert de isntallatie te runnen, de applicatie start op, maar hij komt simpelweg neit tevoorschijn.

Dus hoe kan ik recovery mode opstarten, zodat ik op zijn minst windows 7 kan herstellen?

Waarom loopt hij uberhaupt vast? er is totaal geen aanleiding voor.

Hoe brand ik nu ide iso naar een dvdtje? ik heb het met Nero geprobeert, de eerst ekeer maakte ik een fout, dus dvdtje naar de klote, hij kan de oude data neit verwijderen(het is v********* een dvd-rw)

Heeft iemand simpele instructies(ik kan ehct zelf geen denkwerk doen, ik ben ehct bloedchagrijnig), dus als ik hiermee hulp kan krijgen is dat ehct geweldig.

Geplaatst:

hij heeft het altijd al normaal gedaan, maar okee...

CPU: AMD Athlon64 x2 5600+ @2.9GHz

Gehuegen: 2GB DDR2-800 Buffalo

Videokaart: MSI Radeon HD2600XT Diamond 512MB

Voeding: Chieftec 500W

HDD: Samsung Spinpoint 750GB, 2 partities

Het kan iig geen geheugen probleem izjn, dna zou hij immers ook in windows xp moeten vastlopen, iets wat hij niet doet.

Geplaatst: (bewerkt)

Aan je specs ligt het niet, als ie t eerder wel deed.

Ik zou Windows 7 gewoon herstellen. Dat zou het moeten oplossen.

En welke build van Win7 heb je?

- Recovery mode:

Doe de cd in je pc en start je pc op vanaf de cd.

Je zal een optie krijgen om Windows te herstellen

- Waarom loopt het vast:

Geen idee, ik heb ook Windows 7 en ik heb bijna nooit dat iets vastloopt.

- DVD branden:

Het beste programma om mee te branden is: IMGBurn

Opstarten en kies: "Write image file to disc" en kies de iso van Win7

- DVD Wissen:

Klik op (bijv:) "Write image file to disc" en druk op het cd'tje met de gum erop (naast Test mode)

zie afb.

img1dmp.jpg

Bewerkt: door BC7

Bedankt BC7, ik zal morgen, als er nog een dvdtje over is hem proberne te branden.

Wat ik vergeten te vertellen is dat hij ook bij het aflsuiten vastloopt, als ik hem wil afsluiten ne het afsluitscherm komt, blijft hij daar in hangen.

Ik heb momenteel build 7100, de RC1.

Ik ben nu aan het scannen met MBAM op xp in de windows map, hopelijk vind hij iets, de herstelconsole is iig iets waar ik niet mee romheen kan.

MBAM vond niks, ben nu de pc aan het klaar maken voor een format, klaarmaken zodat alles wat vna bealgn is op mijn externe hdd past(die is maar 400GB, wil wss net) en dna ff een format, worden wss veel partities, minimaal 4.

1 die groot genoeg is voor windows xp dus wss 5GB, 1tje voor 7, wss 30GB, dna 1tje voor data van windows xp, wss 200GB, 1tje voor 7 data, ook 200GB, en dan de rest voor mijn documenten, dan is mijn data beter beveiligd, virussen kijken regelmatig neit verder dan schijf D

Bewerkt: door wesley123
Geplaatst:

okee, schijfje gemaakt, alles ging goed in windows xp, maar mooi niet dat hij hem leest hoor, ik iwl hem vanaf de cd booten, niks. hier word ik echt bloed chagrijnig van.

ik heb het gedaan zoals BC7 heeft gezegt, met dezelfde tool etc.

Ik heb zelf nog gekozen om de cd als eerst te lezen, deze staat neit als eerst in de lijst, maar ik heb met F11 wel de drive gekozen

EDIT: probleem opgelost, de drive bleek kapot te zijn, heb er nu een ander ingedaan en hij doet het weer perfect.

Bewerkt: door wesley123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...