Jump to content

Portforwarding bijna gelukt, alleen port 3658 niet


Tha-Ran

Recommended Posts

Hi,

Ik heb poorten:

80 TCP

443 TCP

5223 TCP

5223 UDP

3478 UDP

3479 UDP

Geopend, ik heb een Digiconnect WIC328 en in het menu moet ik dan naar een virtuele server en dan mijn IP, port range ect. invullen en dan op ''Apply'' drukken om die poorten te openen, maar ik moet de port 3658 nog openen. Dus dan heb ik alles ingevuld, IP, port range ect. maar dan druk ik voor de laatste keer op ''Apply'', maar dan staat er ineens:

''De webpagina kan niet worden weergegeven

mogelijke acties:

Verbindingsproblemen vaststellen

Meer informatie''

Ik heb dit tientallen keren geprobeerd dit overnieuw te doen maar het blijft zo. :-(

Weten jullie misschien wat ik kan doen want ik word hier echt schijtziek van.

Dank jullie!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Iemand? :?

probeer is op TCP of test het met een site (ben ff vergeten welke) om te kijken of die open is...

of probeer deze

http://www.utorrent.com/testport?port=3658

test het ook voor de zekerheid met een port die wel openstaat..( gwn het laatste getal aan de link veranderen)

en anders toch ff goed kijken op portforward ofzo of je het wel goed heb gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Iemand? :?

probeer is op TCP of test het met een site (ben ff vergeten welke) om te kijken of die open is...

of probeer deze

http://www.utorrent.com/testport?port=3658

test het ook voor de zekerheid met een port die wel openstaat..( gwn het laatste getal aan de link veranderen)

en anders toch ff goed kijken op portforward ofzo of je het wel goed heb gedaan

Dat met die µTorrent site werkt alleen voor µTorrent zelf joh. :puh: Maargoed, check maar op http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm of je je router ziet staan, klik erop en zoek in de volgende pagina naar Playstation 3 en in de bladzijde die dan komt naar GTA 4. Dan komen de exacte instructies voor je in beeld. Misschien vergeet je nl. gewoon een stap. Succes ermee verder...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de TS met bovenstaande info van Iscariah al een heel eind moet komen. ^_^ Zo niet, Tha-Ran, post het dan even hier, dan gaan we verder op zoek naar oplossingen. :Y

Je hebt trouwens drie keer achter elkaar gepost, op gtaforum hebben we regels die dit "dubbelposten" verbieden. Het is de kunst om even geduld te hebben, is het niet vandaag, dan verschijnt de nodige hulp morgen wel in je topic.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...