Dutchy3010 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Heb je dutchy's code direct gekopieerd? Er moet geloof ik nog 004F: voor. Alsjeblieft praat geen onzin. Als je het niet weet, zeg dan ook gewoon niets. Dan over de code. Als ik hem test, werkt hij gewoon. Waarschijnlijk heb je mijn code gewoon op de verkeerde plaats gezet. Nog wel 2 opmerkingen (ik heb hem getest tot ik naar LV moet rijden, daar ben ik gewoon te lui voor ): 1. De volgende twee opcodes gaan niet samen: DEFINE OBJECTS 1 DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04 DEFINE MISSIONS 0 DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0 DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0 {$VERSION 3.1.0027} //-------------MAIN--------------- thread 'MAIN' 01F0: set_max_wanted_level_to 6 set_wb_check_to 0 00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 Camera.SetAtPos(2488.56, -1666.84, 13.38) $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2488.56, -1666.84, 13.38) $PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR) 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group Camera.SetBehindPlayer set_weather 0 wait 0 Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "VEST", "VEST", Torso) Player.Build($PLAYER_CHAR) Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True fade 1 0 select_interior 0 0629: change_integer_stat 181 to 4 016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 03E6: remove_text_box create_thread @MODEL :MAIN_297 wait $DEFAULT_WAIT_TIME 00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes jump @MAIN_297 :MODEL thread 'MODEL' Model.Load(#TAXI) Model.Load(#COLT45) Model.Load(#VBMOCD) Model.Load(#M4) Model.Load(#ARMY) :MODEL_36 if or not Model.Available(#TAXI) not Model.Available(#COLT45) not Model.Available(#VBMOCD) not Model.Available(#M4) not Model.Available(#ARMY) else_jump @MODEL_83 wait 0 jump @MODEL_36 :MODEL_83 0674: set_car_model #TAXI numberplate 'TAXIFAK' $TAXI = Car.Create(#TAXI, 2502.051, -1647.781, 13.44261) Car.Angle($TAXI) = 45.0 Car.Health($TAXI) = 400 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 22 ammo 20 // Load the weapon model before using this 01B9: set_actor $PLAYER_ACTOR armed_weapon_to 0 10@ = Actor.Create(CivMale, #VBMOCD, 2498.822, -1648.172, 13.55685) $M1 = Marker.CreateAboveActor(10@) Marker.SetColor($M1, 0) 05E2: AS_actor 10@ kill_actor $PLAYER_ACTOR Actor.Health(10@) = 2000 //0350: set_actor 10@ maintain_position_when_attacked 1 :MODEL_225 wait 0 Actor.Dead(10@) else_jump @MODEL_225 Marker.Disable($M1) $M2 = Marker.CreateAboveCar($TAXI) :MODEL_254 wait 0 Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, $TAXI) else_jump @MODEL_254 Marker.Disable($M2) $COORDINAAT_X = 2170.619 $COORDINAAT_Y = 1806.133 $COORDINAAT_Z = 13.24167 $COORDINAAT = Marker.CreateIconAndSphere(0, $COORDINAAT_X, $COORDINAAT_Y, $COORDINAAT_Z) :MODEL_324 wait 0 if Car.Wrecked($TAXI) else_jump @MODEL_355 wait 0 jump @MODEL :MODEL_355 if 01AE: car $TAXI sphere 0 near_point $COORDINAAT_X $COORDINAAT_Y radius 5.0 5.0 stopped else_jump @MODEL_324 wait 0 11@ = Actor.Create(Cop, #ARMY, 2162.625, -1826.44, 18.86719) Actor.Angle(11@) = 0.0 $M3 = Marker.CreateAboveActor(11@) Actor.WeaponAccuracy(11@) = 50 Actor.Health(11@) = 250 01B2: give_actor 11@ weapon 31 ammo 1000 // Load the weapon model before using this 01B9: set_actor 11@ armed_weapon_to 31 05E2: AS_actor 11@ kill_actor $PLAYER_ACTOR :MODEL_476 wait 0 Actor.Dead(11@) else_jump @MODEL_476 Marker.Disable($M3) 12@ = Actor.Create(Cop, #ARMY, 2143.798, -1802.887, 16.14063) Actor.Angle(12@) = 90.0 $M4 = Marker.CreateAboveActor(12@) Actor.WeaponAccuracy(12@) = 50 Actor.Health(12@) = 250 01B2: give_actor 12@ weapon 31 ammo 1000 // Load the weapon model before using this 01B9: set_actor 12@ armed_weapon_to 31 05E2: AS_actor 12@ kill_actor $PLAYER_ACTOR :MODEL_580 wait 0 Actor.Dead(12@) else_jump @MODEL_580 Marker.Disable($M4) 13@ = Actor.Create(Cop, #ARMY, 2179.37, -1781.16, 13.53014) Actor.Angle(13@) = 180.0 $M5 = Marker.CreateAboveActor(13@) Actor.WeaponAccuracy(13@) = 50 Actor.Health(13@) = 250 01B2: give_actor 13@ weapon 31 ammo 1000 // Load the weapon model before using this 01B9: set_actor 13@ armed_weapon_to 31 05E2: AS_actor 13@ kill_actor $PLAYER_ACTOR :MODEL_684 wait 0 Actor.Dead(13@) else_jump @MODEL_684 Marker.Disable($M5) 0394: play_music 1 01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 10000 time 5000 style 1 // MISSION PASSED!~n~~w~$~1~ Player.Money($PLAYER_CHAR) += 10000 Model.Destroy(#TAXI) Model.Destroy(#COLT45) Model.Destroy(#VBMOCD) Model.Destroy(#M4) Model.Destroy(#ARMY) end_thread Reageren
Forumrunner Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Las Venturas? Dan is er toch echt iets fout, want ik heb de eindbestemming achter de pizzashop dichtbij Ganton. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 $COORDINAAT_X = 2170.619 $COORDINAAT_Y = 1806.133 Dat is Las Venturas. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 $COORDINAAT_X = 2170.619 $COORDINAAT_Y = 1806.133 Dat is Las Venturas. Ehh . Dan heb ik iets fout gedaan met de coordinaten. Typefout. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Ik heb hem aan de praat . Bedankt Bierbuikje en Dutchy. Bewerkt: 17 juli 2009 door Forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.