Jump to content

Gta 4 of Gta SA?

Vegeta-Z

Recommended Posts

Sorry ik wou dit topic eigenlijk bij een soort general van ALLE gta's zetten, maar die kon ik niet vinden :N.

Maar nu mijn vraag:

Welke van deze gta's vinden jullie beter: nummertje 4 of san andreas?

Ik bedoel gta 4 is veel mooier, maar SA veel groter enz.

Zo zijn er een heleboel om deze twee te vergelijken.

Ik heb deze gta's gekozen omdat dit toch wel egt master gta's waren...of niet?

Gr.

Vegeta-Z :cya:

P.S.

Ik heb dit topic bij de gta 4 topics gezet, want ik dacht dat deze NU wat meer besproken zou zijn.

Delen op andere websites

Ligt er een beetje aan waar je ze op speelt, op de consoles is GTA IV beter , op de pc is GTA SA beter, waarom?

Bij GTA SA op de pc kan je modden en je kan online spelen.

En waarom GTA IV op de consoles, omdat je dan niet het probleem hebt om te kijken of je computer het wel aan kan...

Delen op andere websites

Ligt er een beetje aan waar je ze op speelt, op de consoles is GTA IV beter , op de pc is GTA SA beter, waarom?

Bij GTA SA op de pc kan je modden en je kan online spelen.

En waarom GTA IV op de consoles, omdat je dan niet het probleem hebt om te kijken of je computer het wel aan kan...

Ik heb zelf GTA IV, en SA heb ik gisteren net bij een vriend gespeeld ^_^

GTA IV is ongelooflijk geweldig en zelfs ondanks geen schaduwen bij mij zit ik er gemiddeld nog altijd een uurtje per dag op.

Maar GTA SA heeft een ongelooflijke spelwereld, treinen, vliegtuigen,...

GTA SA was voor mij eigelijk te 'Sims'-achtig. Je moest er voor zorgen dat je genoeg spieren had en weinig vet zodat de eikel in de fitness mij wat nieuwe moves wil leren.

Maar zoals Rockstar zelf had gezegd, hadden ze GTA IV véél groter gepland, maar hebben ze een hele lijst moeten schrappen voor de idiote XDoos omdat Bill Gates weer veel te gierig was om er een blu-rayspeler in te steken !

Conclusie : GTA IV is geweldig, maar GTA SA is fantastisch ! in Liberty City ken ik bijna alle straten al, terwijl ik in SA een ongelooflijke wereld heb, drie kleer de grootte van LC.

GTA SA is de beste natuurlijk.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Delen op andere websites

Als je meer het realisme wilt ga dan voor IV!

voordelen:

-Mooie Graphics

-Je kan lekker online met leuke gamemodes

-Realistisch

-Leuke storyline

nadelen:

-De pc heeft goede specs nodig om IV te kunnen spelen

-Weinig dingen om te doen na storyline

Als je iemand bent waar de graphics niet zou nauw steken (in vergelijking met GTA IV natuurlijk) en als je een top gameplay wilt ga dan voor SA!

voordelen:

-Beste storyline ever!

-Beste gameplay van alle gta's

-Grote speelwereld

-Je kan lekker veel mods vinden voor op de pc

-Heeft ook een (leuke) mp

-...

nadelen:

eum ... zijn die er wel? :D

Bewerkt: door SNIPER44
Delen op andere websites

Hangt ervan af van welk perspectief je het bekijkt, in GTA SA heb je meer land en meer cultuurstreken waardoor verschillende sferen en mogelijkheden mogelijk worden, je hetb er ook County wat ik persoonlijk heel belangrijk vindt want dan kan je even uit de drukte van de stad ontsnappen ^_^ .

GTA IV is voor mij eigenlijk toch beter, de physics zijn een hele hoop verbeterd waardoor je meer plezier beleeft op aspecten die in een vorige GTA helemaal niet van doen waren, sommige mogelijkheden van SA zijn waggevallen waardoor het toch een kleinere waarde krijgt maar dit wordt opgevangen door andere dingen die het spel zo mooi maken ^_^ .

Delen op andere websites

zoals eerder gezegt:

ga je voor graphics en realiteit, ga voor IV

ga je voor hele grote speelwereld, superstoryline, leuke auto's , modden van auto's, heerlijk in je f16 mensen bestoken-->GTA SA

ik zou voor SA gaan, later (als je over een jaar sa zat bent) kan je gta4 voor €15 kopen

Delen op andere websites

Ik zou GTA IV nemen.

GTA San andreas was wel leuk maar na de storyline begon het te vervelen, de zijmissies vond ik maar saai, er leek geen leven in de stad te zijn en de ps2 versie had geen online multiplayer.

Na 6 maanden heb ik het niet meer gespeeld... :{

GTA IV beviel me beter de storyline was leuk, er was leven in de stad, de zijmissies waren ook niet zo heel leuk, maar toch verveelde ik me niet in singleplayer, omdat je altijd wel iets nieuws ontdekt en het had een super leuke multiplayer met een free mode.

Het is bijna nu al anderhalf jaar oud en ik speel het nog steeds. ^_^

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...