peter-de-gekste Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Hallo iedereen, Ik heb sinds een tijdje problemen met mijn MSN: Ik meld me aan, blijf een paar seconden online, en krijg vervolgens de melding dat het afgesloten moet worden omdat het Windows Live Communications Platform niet meer werkt... Wat kan ik hieraan doen? Heb al een keer een schijfcontrole uitgevoerd en fouten laten herstellen, maar dat heeft niets uitgehaald.. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen MvG Peter Reageren
j0uk3 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Download CCleaner, Google En dan gewoon starten, hij zal de fouten opsporen en herstellen. Meestal werkt het bij mij wel. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 MSN Messenger verwijderen en dan Windows Live downloaden, installeren of naar de Slechte & Dure supportline van Microschoft bellen (reken maar op een antwoord dat niet helpt). Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) MSN Messenger verwijderen en dan Windows Live downloaden, installeren of naar de Slechte & Dure supportline van Microschoft bellen (reken maar op een antwoord dat niet helpt). Sorry, verkeerd geplaatst in de post dan, ik heb al Windows Live Messenger EDIT: Het is gelukt, bedankt! Bewerkt: 18 juli 2009 door peter-de-gekste Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.