Jump to content

Geen GTA V gepland voor 2010

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vond geen echt bijpassend forum voor dit topic dus koos ik maar dit forum.

post-114128-1247747254.png

Bron: www.XGN.nl

Rockstar North is aan het werken aan Agent, een game dat enkel voor de Playstation 3 uitkomt. Dus is het wachten tot na dit game.

Geplaatst:

Langer wachten. :eten: Maar een betere, game daarvoor doen we het allemaal! ^_^. Hij komt vast in 2011 uit zonder vertraging hoop ik :Y.

Geplaatst:

Ik vind dit eigenlijk niet zo heel erg. Heb ik veel meer tijd om nog van mijn GTA IV te genieten. En van al de mods en updates en trainers en ... te genieten. En hoe langer ze er aan werken, hoe beter de game zal worden! :eten:

Geplaatst:
Ik vind dit eigenlijk niet zo heel erg. Heb ik veel meer tijd om nog van mijn GTA IV te genieten. En van al de mods en updates en trainers en ... te genieten. En hoe langer ze er aan werken, hoe beter de game zal worden! :eten:

Ben ik totaal met je eens hoor :). Maar dan niet al te lang. Hoewel heb GTA IV ook niet erg lang. Dus lekker daar van genieten. :tu:

Geplaatst:

kunnen ze eindelijk het spel weer perfect maken.

vcs lcs en IV waren/zijn waardeloos.

vcs is nog aardig, maar de rest

gta4 heeft al 4 patches, die hadden niet nodig hoeven te zijn!

Geplaatst:

Zolang die patches maar modding in Singleplayer en in MP>Free Mode & Party Mode niet verstoren, voor de rest kunnen ze al de mods en trainers enzo uitschakelen zodat mensen niet kunnen cheaten in Ranked! En IV vind ik geen crap, voor mij is het de beste GTA tot nu toe. :dans:
Geplaatst:

Zolang die patches maar modding in Singleplayer en in MP>Free Mode & Party Mode niet verstoren, voor de rest kunnen ze al de mods en trainers enzo uitschakelen zodat mensen niet kunnen cheaten in Ranked! En IV vind ik geen crap, voor mij is het de beste GTA tot nu toe. :dans:

Vindt ik ook ik vindt tot nu toe GTA IV beste GTA ooit ^_^ .

Geplaatst: (bewerkt)

Wie zegt dat de nieuw GTA GTA V gaat heten?

Nouja, Jammer is dit nieuw niet echt voor mij.... Er zijn genoeg andere (Nieuwe) games...

Met een beetje geluk is de 360 op de release van GTA V veroudert en kan hij volop op de ps3 draaien waardoor hij natuurlijk GROTER is!

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:

Nouja, Jammer is dit nieuw niet echt voor mij.... Er zijn genoeg andere (Nieuwe) games...

Met een beetje geluk is de 360 op de release van GTA V veroudert en kan hij volop op de ps3 draaien waardoor hij natuurlijk GROTER is!

Veel kans dat tegen er een GTA V komt er al voor deze 2 een nieuwe variant is van hun consoles

en ik denk ook niet dat ze direct aan een GTA V gaan werken eerst nog iets anders :Y .

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben nu al soweiso zeker dat GTA V in 2012 komt. :/

Rockstar kennende stelt het waarschijnlijk nog een paar keer uit. :{

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Hoezo alleen PS3, denk wel dat ie op Xbox 360 uitkomt, zo verouderd is ie dan ook weer niet. :duh:

Geplaatst:

Hoezo alleen PS3, denk wel dat ie op Xbox 360 uitkomt, zo verouderd is ie dan ook weer niet. :duh:

En de PC dan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...