FireFighter Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) hey, Ik heb net dit even gemaakt, ik wilden een nieuwe sig. Is het goed genoeg om gedragen te worden? Versie 4 final: Ik heb net ook dit even gemaakt: V1.0 V2.0 Bewerkt: 17 juli 2009 door FireFighter Reageren
YouTuber Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Mooie kleuren maar volgens mij heb je er alleen maar een logo (of stond er al?) en wat tekst toegevoegd. De tekst is wel relaxerend maar de kleur past nier bij de sig. Probeer misschien eens het volgende: Typ je tekst. Maak een nieuwe layer aan. Ga naar Image en dan naar Apply Image... . Zorg er voor dat deze layer net boven de layer met tekst staat. Ga nu naar Layer en dan naar Create Clipping Mask. En neem de Move Tool (V) en beweeg je layer even rond totdat de layer in een goede positie staat in je tekst. Hopelijk zal dit je helpen. Reageren
FireFighter Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Mooie kleuren maar volgens mij heb je er alleen maar een logo (of stond er al?) en wat tekst toegevoegd. De tekst is wel relaxerend maar de kleur past nier bij de sig. Probeer misschien eens het volgende: Typ je tekst. Maak een nieuwe layer aan. Ga naar Image en dan naar Apply Image... . Zorg er voor dat deze layer net boven de layer met tekst staat. Ga nu naar Layer en dan naar Create Clipping Mask. En neem de Move Tool (V) en beweeg je layer even rond totdat de layer in een goede positie staat in je tekst. Hopelijk zal dit je helpen. Ik ga het proberen! Ik heb inderdaad gewoon plaatjes toegevoegt, maar ik heb het al een paar jaar niet gedaan hé, ik moet weer inkomen. Welke kleur denk je dat past? Reageren
YouTuber Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Mooie kleuren maar volgens mij heb je er alleen maar een logo (of stond er al?) en wat tekst toegevoegd. De tekst is wel relaxerend maar de kleur past nier bij de sig. Probeer misschien eens het volgende: Typ je tekst. Maak een nieuwe layer aan. Ga naar Image en dan naar Apply Image... . Zorg er voor dat deze layer net boven de layer met tekst staat. Ga nu naar Layer en dan naar Create Clipping Mask. En neem de Move Tool (V) en beweeg je layer even rond totdat de layer in een goede positie staat in je tekst. Hopelijk zal dit je helpen. Ik ga het proberen! Ik heb inderdaad gewoon plaatjes toegevoegt, maar ik heb het al een paar jaar niet gedaan hé, ik moet weer inkomen. Welke kleur denk je dat past? Dat is het net. Typ eerst eens een nieuwe tekst in bijvoorbeeld, rode kleur (of welke kleur dan ook, maakt niets uit!). En volg dan stap voor stap mijn advies. Dit is natuurlijk in volgorde .Typ je tekst in rode kleur. Maak ee nnieuwe layer aan. Ga naar Image en dan naar Apply Image... . (Deze layer moet net boven de layer met tekst staan!) Ga nu naar Layer en dan naar Create Clipping Mask. Neem de Move Tool (V) en beweeg je layer even rond totdat je layer in een goede positie staat in je tekst. Bewerkt: 16 juli 2009 door YouTuber Reageren
FireFighter Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Mooie kleuren maar volgens mij heb je er alleen maar een logo (of stond er al?) en wat tekst toegevoegd. De tekst is wel relaxerend maar de kleur past nier bij de sig. Probeer misschien eens het volgende: Typ je tekst. Maak een nieuwe layer aan. Ga naar Image en dan naar Apply Image... . Zorg er voor dat deze layer net boven de layer met tekst staat. Ga nu naar Layer en dan naar Create Clipping Mask. En neem de Move Tool (V) en beweeg je layer even rond totdat de layer in een goede positie staat in je tekst. Hopelijk zal dit je helpen. Ik ga het proberen! Ik heb inderdaad gewoon plaatjes toegevoegt, maar ik heb het al een paar jaar niet gedaan hé, ik moet weer inkomen. Welke kleur denk je dat past? Dat is het net. Typ eerst eens een nieuwe tekst in bijvoorbeeld, rode kleur (of welke kleur dan ook, maakt niets uit!). En volg dan stap voor stap mijn advies. Dit is natuurlijk in volgorde .Typ je tekst in rode kleur. Maak ee nnieuwe layer aan. Ga naar Image en dan naar Apply Image... . (Deze layer moet net boven de layer met tekst staan!) Ga nu naar Layer en dan naar Create Clipping Mask. Neem de Move Tool (V) en beweeg je layer even rond totdat je layer in een goede positie staat in je tekst. Ik heb versie 2 in de hoofdpost geplaatst! Reageren
YouTuber Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Zie je, dit kan je eigenlijk bij al je toekomstige sigs doen, maar het ligt helemaal aan jou wat jij mooier vind . Nu passen de kleuren perfect bij elkaar. Versie 3 vind ik wel een beetje humoristisch . Je kan mijn advies ook voor die teksten van boven gebruiken, maar jij mag kiezen! Reageren
FireFighter Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Zie je, dit kan je eigenlijk bij al je toekomstige sigs doen, maar het ligt helemaal aan jou wat jij mooier vind . Nu passen de kleuren perfect bij elkaar. Versie 3 vind ik wel een beetje humoristisch . Je kan mijn advies ook voor die teksten van boven gebruiken, maar jij mag kiezen! Dankje! Reageren
YouTuber Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 FireFighter, wat je ook nog kan doen is er een border aan toevoegen. Zo'n randje. Een randje van 1px is in de meeste gevallen perfect! Reageren
FireFighter Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 FireFighter, wat je ook nog kan doen is er een border aan toevoegen. Zo'n randje. Een randje van 1px is in de meeste gevallen perfect! Waar kan ik dat ook alweer doen? Reageren
.NightFlower Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Waar kan ik dat ook alweer doen? Border is heel simpel. Open je signature, maak een nieuwe layer aan met Shift + ctrl + n. Plaats deze layer boven alle andere layers. Selecteer dan de rectangular marquee tool (M). Selecteer dan de sig met CTRL + A, zodat er een stippel lijntje om de siganture staat. Ga dan naar Edit > Stroke, dan krijg je een schermpje. Bij 'Width' kan je aantal px in vullen dus hoe hoger het cijfer hoe dikker de rand, bij color kan je de gewenste kleur kiezen enz. Wat betreft jou signature, hij is erg simpel. Maar staat zeker niet mis om hem dragen hoor. Je tekst heeft wel een aparte stijl, al had ik zelf de kleur meer bruinig/goud gemaakt, omdat dit naar mijn mening wat beter zou staan kwa kleuren combinatie. Maargoed als je photoshoppen leuk vind, kan je eens wat tutorials proberen te volgen. Bewerkt: 16 juli 2009 door .NightFlower Reageren
YouTuber Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Jep, je hebt de border. Maar ik zie aan de hoofdpost dat je je vorige versies hebt verwijderd, dit is wel jammer voor de mensen die eigenlijk nieuwsgierig zijn naar de vorige versies, maar je. Reageren
FireFighter Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Jep, je hebt de border. Maar ik zie aan de hoofdpost dat je je vorige versies hebt verwijderd, dit is wel jammer voor de mensen die eigenlijk nieuwsgierig zijn naar de vorige versies, maar je. Ik heb ze overal verwijderd helaas, zelfs op mijn computer... Sorry voor de overige mensen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.