Jump to content

Schaduwen GTA SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi dudes,

allereerst wil ik zeggen dat ik helemaal niks van modden begrijp en dat ik het daarom ook nog nooit heb gedaan.

maar naar mijn GTA SA die zonet is besteld,

zou ik graag een eerste mod leren installeren.

Kan er mij iemand haarfijn uitleggen hoe je de schaduwen verandert naar schaduwen uit GTA IV? Want ik heb absoluut geen idee welk programma en codes of whatever ervoor nodig heb.

:dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Geplaatst:

Welkom :cya:

Exact dezelfde schaduwen krijgen als GTA IV zou nooit mogelijk zijn helaas. Het zijn 2 apparte engines en daarom kan je simpelweg niet alles copy-pasten. Er is wel een grafische upgrade mod, genaamd ENB Series. Je moet de inhoud van het zip pakket gewoon extracten naar je San Andreas folder. Neem ook een kijkje in de Master Turorial List.

Voordat je gaat modden moet je waarschijnlijk downgraden, als je het spel nieuw hebt gekocht.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Welkom :cya:

Exact dezelfde schaduwen krijgen als GTA IV zou nooit mogelijk zijn helaas. Het zijn 2 apparte engines en daarom kan je simpelweg niet alles copy-pasten. Er is wel een grafische upgrade mod, genaamd ENB Series. Je moet de inhoud van het zip pakket gewoon extracten naar je San Andreas folder. Neem ook een kijkje in de Master Turorial List.

Voordat je gaat modden moet je waarschijnlijk downgraden, als je het spel nieuw hebt gekocht.

oke bedankt!

Geplaatst:

Een patcher om mods te downloaden staat bij Downloads>GTA San Andreas>Editors en tools>bijna onderaan staat patcher downgrader GTA SA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...