j0uk3 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Hallo Ik heb ene probleem als ik gta 4 speel ziet alles er lelijk/traag uit... ik zet alles op high maar nog is het lelijk/traag. ik weet dat mijn videokaart slecht is maar dat boeit niet? Hier mijn specs: * Windows Vista® Home Premium * Intel Core i7 975 Extreme 3.33GHz 8MB Cache * Intel X58 Chipset "Nehalem" * Nvidia nForce 430 Geforce 6150 SE * 10,000 RPM – 16 mb cache 1TB * 20x Dual Layer DVD Burner Meer info weet ik niet.. Hij zou gta 4 toch wel ana moeten kunnen? De pc is in elkaar gezet door iemand... hij zei dat hij gta 4 wel zou kunnen draiien op Highest.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 HalloIk heb ene probleem als ik gta 4 speel ziet alles er lelijk/traag uit... ik zet alles op high maar nog is het lelijk/traag. ik weet dat mijn videokaart slecht is maar dat boeit niet? Hier mijn specs: * Windows Vista® Home Premium * Intel Core i7 975 Extreme 3.33GHz 8MB Cache * Intel X58 Chipset "Nehalem" * Nvidia nForce 430 Geforce 6150 SE * 10,000 RPM – 16 mb cache 1TB * 20x Dual Layer DVD Burner Meer info weet ik niet.. Hij zou gta 4 toch wel ana moeten kunnen? De pc is in elkaar gezet door iemand... hij zei dat hij gta 4 wel zou kunnen draiien op Highest.... Lol, eigenlijk boeit dat heel veel. Je processor is king maar je videokaart is NIKS. Met die onboard chip kan je niet eens pinball spelen. Tja, dat zal een nieuwe videokaart worden als je IV wilt spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 HalloIk heb ene probleem als ik gta 4 speel ziet alles er lelijk/traag uit... ik zet alles op high maar nog is het lelijk/traag. ik weet dat mijn videokaart slecht is maar dat boeit niet? Hier mijn specs: * Windows Vista® Home Premium * Intel Core i7 975 Extreme 3.33GHz 8MB Cache * Intel X58 Chipset "Nehalem" * Nvidia nForce 430 Geforce 6150 SE * 10,000 RPM – 16 mb cache 1TB * 20x Dual Layer DVD Burner Meer info weet ik niet.. Hij zou gta 4 toch wel ana moeten kunnen? De pc is in elkaar gezet door iemand... hij zei dat hij gta 4 wel zou kunnen draiien op Highest.... Als je er een andere videokaart in stopt wel. je hebt de allersnelste desktop-cpu in je computer in combinatie met een kutkaart. (er is geen ander woord voor dat ding anno 2008/9) Ik raad je aan om zoiets te kopen, je hebt er toch het geld voor http://tweakers.net/nieuws/61075/sapphire-...90-vapor-x.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 HalloIk heb ene probleem als ik gta 4 speel ziet alles er lelijk/traag uit... ik zet alles op high maar nog is het lelijk/traag. ik weet dat mijn videokaart slecht is maar dat boeit niet? Hier mijn specs: * Windows Vista® Home Premium * Intel Core i7 975 Extreme 3.33GHz 8MB Cache * Intel X58 Chipset "Nehalem" * Nvidia nForce 430 Geforce 6150 SE * 10,000 RPM – 16 mb cache 1TB * 20x Dual Layer DVD Burner Meer info weet ik niet.. Hij zou gta 4 toch wel ana moeten kunnen? De pc is in elkaar gezet door iemand... hij zei dat hij gta 4 wel zou kunnen draiien op Highest.... Als je er een andere videokaart in stopt wel. je hebt de allersnelste desktop-cpu in je computer in combinatie met een kutkaart. (er is geen ander woord voor dat ding anno 2008/9) Ik raad je aan om zoiets te kopen, je hebt er toch het geld voor http://tweakers.net/nieuws/61075/sapphire-...90-vapor-x.html En hoeduur is die kaart? Ik mag maximaal 375,- uitgeven voor een ander pc onderdeel... en hoe moet dat erin? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 En hoeduur is die kaart?Ik mag maximaal 375,- uitgeven voor een ander pc onderdeel... en hoe moet dat erin? Er staat dat ie 226 gaat kosten. En je stop hem in een PCI-E slot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Staat erbij kip. 226 euro. Je stopt hem in zo'n slot: Het zwarte ding, maar dan kan het een andere kleur zijn. Als je die kaart koopt kun je volgens mij GTA IV of elk ander spel de komende 5 jaar op zijn allerhoogst spelen Sjeezus... Core i7 975 Extreme... 850 euro En dan zo'n shit interne kaart Bewerkt: 16 juli 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blokzeil1 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 wie kwam er op het idee om zo een slechte onboard kaart te nemen met zo een mega cpu? tering man ik heb net mijn nieuwe pc besteld maar dan met een intel core i7 920 en een GTX 275 en trouwens hoeveel werkgeheugen heb je er in en welke PC-versie of snelheid voor een jouw cpu moetje zeker DDR3 1866 werkgeheugen in douwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 HalloIk heb ene probleem als ik gta 4 speel ziet alles er lelijk/traag uit... ik zet alles op high maar nog is het lelijk/traag. ik weet dat mijn videokaart slecht is maar dat boeit niet? Hier mijn specs: * Windows Vista® Home Premium * Intel Core i7 975 Extreme 3.33GHz 8MB Cache * Intel X58 Chipset "Nehalem" * Nvidia nForce 430 Geforce 6150 SE * 10,000 RPM – 16 mb cache 1TB * 20x Dual Layer DVD Burner Meer info weet ik niet.. Hij zou gta 4 toch wel ana moeten kunnen? De pc is in elkaar gezet door iemand... hij zei dat hij gta 4 wel zou kunnen draiien op Highest.... Die heeft zeker het verstand van een minderjarige. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Die heeft zeker het verstand van een minderjarige. Ik ben ook minderjarig en ik weet er heel veel van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rsnbetul5 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 HalloIk heb ene probleem als ik gta 4 speel ziet alles er lelijk/traag uit... ik zet alles op high maar nog is het lelijk/traag. ik weet dat mijn videokaart slecht is maar dat boeit niet? Hier mijn specs: * Windows Vista® Home Premium * Intel Core i7 975 Extreme 3.33GHz 8MB Cache * Intel X58 Chipset "Nehalem" * Nvidia nForce 430 Geforce 6150 SE * 10,000 RPM – 16 mb cache 1TB * 20x Dual Layer DVD Burner Meer info weet ik niet.. Hij zou gta 4 toch wel ana moeten kunnen? De pc is in elkaar gezet door iemand... hij zei dat hij gta 4 wel zou kunnen draiien op Highest.... Lol, eigenlijk boeit dat heel veel. Je processor is king maar je videokaart is NIKS. Met die onboard chip kan je niet eens pinball spelen. Tja, dat zal een nieuwe videokaart worden als je IV wilt spelen. Het ligt niet aan de videokaart hoor, dat het zo'n lelijk beeld is. Ik heb dat zelf ook, terwijl me videokaart wel goed is! Dit is gewoon een bug, tenminste dat denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 HalloIk heb ene probleem als ik gta 4 speel ziet alles er lelijk/traag uit... ik zet alles op high maar nog is het lelijk/traag. ik weet dat mijn videokaart slecht is maar dat boeit niet? Hier mijn specs: * Windows Vista® Home Premium * Intel Core i7 975 Extreme 3.33GHz 8MB Cache * Intel X58 Chipset "Nehalem" * Nvidia nForce 430 Geforce 6150 SE * 10,000 RPM – 16 mb cache 1TB * 20x Dual Layer DVD Burner Meer info weet ik niet.. Hij zou gta 4 toch wel ana moeten kunnen? De pc is in elkaar gezet door iemand... hij zei dat hij gta 4 wel zou kunnen draiien op Highest.... Lol, eigenlijk boeit dat heel veel. Je processor is king maar je videokaart is NIKS. Met die onboard chip kan je niet eens pinball spelen. Tja, dat zal een nieuwe videokaart worden als je IV wilt spelen. Het ligt niet aan de videokaart hoor, dat het zo'n lelijk beeld is. Ik heb dat zelf ook, terwijl me videokaart wel goed is! Dit is gewoon een bug, tenminste dat denk ik. Het ligt wel zeker aan de videokaart, de 6150SE heeft nog moeite met San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DMG91 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 woow gast ik wil je best helpen met je videokaart inbouwen als je in buurt van nijmegen woont ik denk dat je dan gewoon best GTX285 erin kan douwe die zit rond de prijs die je mag uitgeven. gewoon zonden van je systeem hoe die nu is zonder videokaart kun je er nog niets mee xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.