SNIPER44 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Wel telkens als ik op multiplayer wil gaan en ik wil in een server dan komt er altijd op van: 'unable to connect' Ik had dit vroeger niet, maar ik heb onlangs een nieuw anti-virus geïnstaleerd: Panda AVPro 2009 Ik heb ook een nieuwe router gekocht voor mijn thuisnetwerk ect. Zou het dus aan één van beiden kunnen liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 bump Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DMG91 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 wss blokt panda hem probeer eens als je panda uit hebt gezet en anders staat je router niet goed ingesteld in dat geval gewoon bellen met 0800 023 3894 (nummer xbox) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.