Dakendak Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Hey , kent er iemand een (3D) ninja-achtige game ? (het mag ook om ninjas draaien:D)
commando Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 niet echt ninja only, wel waar ook ninja's invoorkomen ( ook kan spelen)
Velaro Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hey , kent er iemand een (3D) ninja-achtige game ? (het mag ook om ninjas draaien:D) Hoi dakedak! Ik ken een zeer goede en uitdagende Ninja-game: Ninja Gaiden Sigma. Ik heb de demo van deze game gespeeld en ben hier zeer over te spreken. NGS is pittig door onder andere de eindbazen maar echt leuk om te spelen door de heftige gevechten en enkele adventure-elementen. Deze game is echter alleen voor de Playstation 3 en de Xbox 360 verschenen, als je die niet hebt zal ik eens naar een andere game kijken. In oktober komt de opvolger van deze game. Nog een tip: als je op zoek bent naar een game post je dit het beste in het 'ik zoek een game'-topic.
Dakendak Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Hey , kent er iemand een (3D) ninja-achtige game ? (het mag ook om ninjas draaien:D) Hoi dakedak! Ik ken een zeer goede en uitdagende Ninja-game: Ninja Gaiden Sigma. Ik heb de demo van deze game gespeeld en ben hier zeer over te spreken. NGS is pittig door onder andere de eindbazen maar echt leuk om te spelen door de heftige gevechten en enkele adventure-elementen. Deze game is echter alleen voor de Playstation 3 en de Xbox 360 verschenen, als je die niet hebt zal ik eens naar een andere game kijken. In oktober komt de opvolger van deze game. Nog een tip: als je op zoek bent naar een game post je dit het beste in het 'ik zoek een game'-topic. ok , ik zal beginnen zoeken in het ik zoek een game ... Nee , ik heb geen playstation 3 of Xdoos >>> Door Visser23: Bump van 1 maand, <<<
Recommended Posts