Jump to content

Willard

GunsNroses61

Recommended Posts

Heej ik heb gehoord dat de Willard Willard zeldzaam was, maar ik kreeg hem net na het failen van de missie Babysitting, is het normaal dat je dan een Willard krijgt of was dit gewoon toeval? PS de Willard was donker groen.

Delen op andere websites

Volgens mij is de Willard niet zo zeldzaam. :puh:

ow. okej, mijn fout dan. maar de Willard zag ik neit zo vaak en ik hoorde ook van iemand dat die zeldzaam was dus ik dacht... ;p

Delen op andere websites

Ik kom hem best vaak tegen op Dukes Expressway of zoiets wat in Broker ligt. Tenminste... ik! :D

En dan nog iets: inderdaad is de Willard niet zo zeldzaam. Er zijn geen luxe kleuren voor deze auto in het spel.

>>> Door Hanneswasco: Als je iets bij je vorige post wilt voegen kan je ook gewoon je post bewerken met het Bewerk-knopje onderaan je post. Zo hoef je geen tweede post aan te maken. Bij deze heb ik je dubbelpost samengevoegd.<<<

Delen op andere websites

De Willard Willard zul je het snelste vinden in de Firefly Project's

Als je zelf met een niet al te luxe vier-deurs rijd.

Je kan hem ook tegenkomen op Francis International Airport maar dat is heel soms.

Delen op andere websites

Ik zie hem ook wel vaak rond industrieterreinen(zoals Tommy zegt:vind je ze sneller met een wrak), niet erin maar zo aan de rand op plaatsen waar er veel 'Projects' staan en 'Community's', is ook maar een zwakke en goedkope auto.

Delen op andere websites

Ik zie hem ook wel vaak rond industrieterreinen(zoals Tommy zegt:vind je ze sneller met een wrak), niet erin maar zo aan de rand op plaatsen waar er veel 'Projects' staan en 'Community's', is ook maar een zwakke en goedkope auto.

Nouja niet perse met een wrak maar een oudere en goedkope vier-deurs zoals een Primo ofzo.

Je kan ze ook met de Emperor vinden al heb ik deze liever aangezien een Willard FWD is.

Delen op andere websites

Hangt ervan af wat je als wrak ziet he,

soms zie je hem ook op Charge Island, maar ga daarvan niet te hard van uit ^_^ .

Nou namelijk de 'Beaters'

Ik heb nu net een Willard gevonden toen in een een DF8-90 V6 reed in de Firefly Project's

op Charge Island zie ik ze heel soms.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Delen op andere websites

Een DF8-90 is nu niet wat ik bij definitie een wrak noem :7 , zeker de V6 niet.

Beaters zijn al zowieso wrakken maar niet dat de 'normale' Emperor zover van de wrakken verwijdert is(wat een zever zeg ik nu toch :schater: ).

Delen op andere websites

Een DF8-90 is nu niet wat ik bij definitie een wrak noem :7 , zeker de V6 niet.

Beaters zijn al zowieso wrakken maar niet dat de 'normale' Emperor zover van de wrakken verwijdert is(wat een zever zeg ik nu toch :schater: ).

Maar toch vond ik hem daarmee.

Een hakumai is trouwens ook handig om de Willard te vinden.

Delen op andere websites

Zou je niet verwachten hoor maar en dit is weer zo'n raar zinnetje: de voertuigen in GTA staan allemaal met een beperkt aantal voertuigen 'verbonden' bij elk voertuig is dit anders waardoor je dus zodanig kan overstappen(zinnetje van KoE_Mzungu): op auto's en zo sportwagens tegen te komen.

Bij de Willard is dit ook maar je moet gewoon deze 'Linked'Voertuigen weten,

Hakumai ziet er ook meer uit de tijd van de Willard te komen :7 .

Delen op andere websites

Zou je niet verwachten hoor maar en dit is weer zo'n raar zinnetje: de voertuigen in GTA staan allemaal met een beperkt aantal voertuigen 'verbonden' bij elk voertuig is dit anders waardoor je dus zodanig kan overstappen(zinnetje van KoE_Mzungu): op auto's en zo sportwagens tegen te komen.

Bij de Willard is dit ook maar je moet gewoon deze 'Linked'Voertuigen weten,

Hakumai ziet er ook meer uit de tijd van de Willard te komen :7 .

Ik heb een lijstje waarmee je hem tegen kan komen gemaakt.

Hakumai,

Emperor,

Sabre,

Primo,

DF8-90,

Landstalker,

Premier,

Marbelle,

Het zullen er vast nog wel meer zijn alleen weet ik deze tot nu toe.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...