Phoenyxar Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Misschien ook met een Marbelle, of Solair? Bevestiging Tommy? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Misschien ook met een Marbelle, of Solair?Bevestiging Tommy? Thanks, Marbelle was ik vergeten. De Solair ga ik nu testen maar dan moet ik er wel 1tje vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Solair>South Slopes, Hove Beach en rond Outlook Park . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Solair>South Slopes, Hove Beach en rond Outlook Park . Ik vind hem trouwens eerder rond Middle Park in Algonquin dan in South Slopes etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Niet echt de locaties die ik zou bedenken voor een solair. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Juist wanneer je denkt dat hij alles heeft gezegt en niks meer weet en stopt komt hij af met een lijstje . Je weet het maar nooit met mij Nee xD. (kijkt naar eigen topic). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Tommy, lukt het nu met een Solair? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Er zijn meerdere mensen die kunnen testen . Ik heb een kwartier rondgereden en ben hem niet tegengekomen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Yo Hearv94: Ik hem er nu 1 gevonden in South Slopes Alleen er spawnen alleen maar Stratum's en Marbelle's Dus de solair laten we er buiten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Oke dan, er zijn wel genoeg ander auto's om een Willard te vinden(verwijzend naar jou lijstje) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.