Woefie Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Hey , ik ben al even bezig met wat te leren scripten en maak nu een eigen kleine Team Deathmatch gamemode , Ik zou graag weten hoe ik nu een checkpoint maak voor het ene team , waar 1 speler het aanvallende team dan bv 5-10s (dat aftelt) in de checkpoint moet staan en dat er dan een text komt te staan dat ze gewonnen zijn. Kent iemand hier een tutorial voor of kan iemand met dit maken/uitleggen. Mvg , Woef Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 OnPlayerSpawn if team == attackers SetPlayerCheckpoint OnPlayerDeath DisablePlayerCheckpoint OnPlayerEnterCheckpoint if team == attackers timer = SetTimer endround OnPlayerLeaveCheckpoint KillTimer timer public endround SendClientMessageToAll Attackers have won SetTimer GMX public GMX GameModeExit Even snel uitgetypt. Heb geen zin om hele gamemode te schrijven. Reageren
Woefie Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 sorry , maar ik snap even niet hoe ik dit allemaal juist moet inbrengen . Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 sorry , maar ik snap even niet hoe ik dit allemaal juist moet inbrengen . Dan stel ik voor even een tut te lezen hoe Pawno werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.