Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1415583

Hey , ik ben al even bezig met wat te leren scripten en maak nu een eigen kleine Team Deathmatch gamemode ,

Ik zou graag weten hoe ik nu een checkpoint maak voor het ene team , waar 1 speler het aanvallende team dan bv 5-10s (dat aftelt) in de checkpoint moet staan en dat er dan een text komt te staan dat ze gewonnen zijn.

Kent iemand hier een tutorial voor of kan iemand met dit maken/uitleggen.

Mvg , Woef

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1415748

OnPlayerSpawn
if team == attackers
	SetPlayerCheckpoint

OnPlayerDeath
DisablePlayerCheckpoint

OnPlayerEnterCheckpoint
if team == attackers
	timer = SetTimer endround

OnPlayerLeaveCheckpoint
KillTimer timer

public endround
SendClientMessageToAll Attackers have won
SetTimer GMX

public GMX
GameModeExit

Even snel uitgetypt. Heb geen zin om hele gamemode te schrijven. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.