JoshTheBoss Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) hallo, Ik wil graag een nieuwe pc. Ik heb geen speakers, muis, toetsenbord en beeldscherm nodig. GTA IV, COD5, (en binnenkort) COD6 moeten er makkelijk op high kunnen spelen. mijn budget is ongeveer 800 eurootjes. Qua optische drives wil ik graag DVD, DVD-brander en CD-ROM. Is dit mogelijk? groet, Josh Bewerkt: 16 juli 2009 door JoshTheBoss Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Er moet ook een Besturingssysteem bij?(sommige mensen vergeten dat nog wel eens) Reageren
HA5H Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Er moet ook een Besturingssysteem bij?(sommige mensen vergeten dat nog wel eens) Wat raad jij me aan? Dan moet je denken aan een bedrag boven de 1000.als je alles heerlijk op High wilt spelen Hij mag ook iets minder. Bewerkt: 16 juli 2009 door JoshTheBoss Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Wat raad jij me aan? Tja, dat ligt eraan wat jij fijner vind. XP, Vista of de beta van W7 die gratis te verkrijgen is maar waar je later wel voor moet betalen. Dan moet je denken aan een bedrag boven de 1000.als je alles heerlijk op High wilt spelen Dat hoeft echt niet hoor. Met 800 euro heb je ook een PII x4 en een HD 4890 waarbij het heerlijk op high loopt. EDIT: Hiermee kun je IV al heel fijn spelen hoor. En dan moet er ook nog een OS bij maar dat moet jij zelf kiezen. Bewerkt: 16 juli 2009 door Djmaddox Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Wat raad jij me aan? Tja, dat ligt eraan wat jij fijner vind. XP, Vista of de beta van W7 die gratis te verkrijgen is maar waar je later wel voor moet betalen. Dan moet je denken aan een bedrag boven de 1000.als je alles heerlijk op High wilt spelen Dat hoeft echt niet hoor. Met 800 euro heb je ook een PII x4 en een HD 4890 waarbij het heerlijk op high loopt. EDIT: Hiermee kun je IV al heel fijn spelen hoor. En dan moet er ook nog een OS bij maar dat moet jij zelf kiezen. Heel erg bedankt, ik kwam er zelf namelijk niet uit! Is er misschien nog een klein upgradeje bij, zodat hij nog beter werkt. (het budget is niet bereikt, dus waarom niet ) maar iniedergeval bedankt! Reageren
.Senne Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Dan moet je denken aan een bedrag boven de 1000.als je alles heerlijk op High wilt spelen Ik heb een upgrade gedaan voor 480 euro en kan alles op high aan 40 FPS. Dus een upgrade met 800 euro moet sowieso op high kunnen hoor. Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Is deze behuizing ook goed? http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/pro...amp;tn=BUILDERS EDIT: Hoef ik toch niet. Bewerkt: 16 juli 2009 door JoshTheBoss Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) jemig waar bouwen jullie pc's man voor 940 euro inc verzendkosten bij databyte core i7 920 Asus P6t dual channel 12x usb GTX 275 6gb ozch DDR3 coolmaster 520w cm 690 behuizing 5fans cpu cool een scyn 200 nog wat 1tb hardenschijf deze pc heb ik ook besteld zit nu nog te wachten op hem Bewerkt: 16 juli 2009 door blokzeil1 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Ik weet niet of jij blind bent maar hij heeft maar 800 euro. En waar is het OS? Fail. Bewerkt: 16 juli 2009 door Djmaddox Reageren
Exoit Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ja, die case is goed! Je kan ook een goedkopere van die serie kopen Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ok, ik heb besloten om Djmaddox zijn combinatie te nemen met Windows Vista. Ik heb een videokaart koeler en een case koeler toegevoegd. Ik zelf kan hem niet in elkaar zetten, en laat dat dus aan de winkel over. Heel erg bedankt! Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ok, ik heb besloten om Djmaddox zijn combinatie te nemen met Windows Vista. Ik heb een videokaart koeler en een case koeler toegevoegd. Ik zelf kan hem niet in elkaar zetten, en laat dat dus aan de winkel over.Heel erg bedankt! Neem beter Windws 7 of XP. Vista is wel de slechtste van die 3 keuzes. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Neem beter Windws 7 of XP. Vista is wel de slechtste van die 3 keuzes. Wil je even ophouden met je gezeur over Vista? Ik kom het in elk topic tegen en het begint een beetje irritant te worden, vooral als het je enige inhoud is in de post. Oké, Vista is geen geweldig besturingssysteem en toen ik er op over moest stappen, zag ik daar erg tegen op. Toch heb ik het gedaan en het valt, nadat ik wat instellingen heb verandert, best mee. Als je niet zo'n zeurderig persoon bent, zal het allemaal wel loslopen. Daarnaast kan je, als je nu een Vista licentie koopt, gratis upgraden naar Windows7 als die uit is. Dan zit je niet met een RC (die nog steeds niet perfect is) en tot die tijd gewoon met een fatsoenlijk besturingssysteem. Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 na ja, gialorix, sprunk heeft wle gelijk, voor een gmae machine de resources slurpende vista nemen is nou neit bepaald geniaal, xp zal het beste zijn qua geheugengebruik, het enige gemis is dat je geen dx10/11 hebt, maar dat maakt weinig verschil. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.