Jump to content

SetPlayerPos


Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb weer een probleem, waarvan ik zeg ' Hoe is dit mogelijk.. :puh:'.

Ik wil dat als iemand dood gaat IG, ze een bill moeten betalen, dit werkt allemaal MAAR als ze dood gaan moeten ze wel naar een bepaalde locatie gaan.

Hier is de code:

{
{
	new Float:hospx = 2650.3025;
	new Float:hospy = 639.0163;
	new Float:hospz = 14.4531;
		SetPlayerPos(playerid, hospx,hospy,hospz);
	}
SendClientMessage(playerid, color_pred, " You've died, now you will have to pay a bill of 240dollars, /payhbill to do so ");
TogglePlayerControllable(playerid, false);
return 1;

}

Probleem: SetPlayerPos werkt niet, als iemand dood gaat komt hij midden in een woestijn en... nja freezed daar zoals behoren...

Geplaatst: (bewerkt)

Bovenaan:

new PayBill[MAX_PLAYERS];

MAX_PLAYERS kan ook iets anders zijn, weet niet zeker. :$

OnPlayerDeath:

{
SetPlayerPos(playerid, 2650.3025, 639.0163, 14.4531);
SendClientMessage(playerid, color_pred, " You've died, now you will have to pay a bill of 240dollars, /payhbill to do so ");
TogglePlayerControllable(playerid, false);
PayBill[playerid] = 1;
return 1;

}

OnPlayerCommandText:

{
if(PayBill[playerid] == 1)
{
	// Tekstgedoe dat je moet intypen, als betaald is gebruik je PayBill[playerid] = 0;
}
}

OnPlayerConnect & OnPlayerDisconnect:

{
PayBill[playerid] = 0;
}

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

En hoe maak je dit zo dat als iemand uit logt terwijl hij PayBill == 1 is dat als hij weer inlogt nog steeds frozen is?

Heb veel geprobeerd met boolereans enz.. Maar kom er niet uit.

Geplaatst:

Als ik dood gaat, spawn ik bij me normale spawnplek maar ik hoor te spawnen bij de SF hospital, dit is de code:

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerColor(playerid, 0xffffff00);
SetPlayerScore(playerid, 1337);
	if(dini_Bool(udb_encode(playername), "Death?:") == 1)
{
 	SendClientMessage(playerid, color_pred, " You've died, now you will have to pay a bill of 240dollars, /payhbill to do so ");
 	TogglePlayerControllable(playerid, false);
 	SetPlayerHealth(playerid, 10.0);
 	SetPlayerPos(playerid, -2650.3025,639.0163,14.4531);
 	return 1;
}
return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerPos(playerid, 2650.3025, 639.0163, 14.4531);
SendClientMessage(playerid, color_pred, " You've died, now you will have to pay a bill of 240dollars, /payhbill to do so ");
TogglePlayerControllable(playerid, false);
SetPlayerHealth(playerid, 10.0);
PayBill[playerid] = 1;
return 1;

}

Geplaatst: (bewerkt)

new DoodGegaan[MAX_PLAYERS];

OnPlayerConnect(playerid)
{
Doodgegaan[playerid] = 0;
}

OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(DoodGegaan[playerid] == 1)
{
	SetPlayerPos(...);
}
}

OnPlayerDeath(playerid)
{
DoodGegaan[playerid] = 1;
}

@ hieronder Oh ja, vergeten :7

@daaronder: NEE, NATUURLIJK NIET! ANDERS ZOU IK HET TOCH NIET ZO ZEGGEN! LUISTER EENS NAAR DE PRO'S :@

Bewerkt: door David22
Geplaatst:

OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(DoodGegaan[playerid] == 1)
{
	SetPlayerPos(...);
	DoodGegaan[playerid] = 0;
}
}

Anders denkt de server dat je altijd dood bent. :puh:

Geplaatst:

Moet het niet zijn:

if(dini_Bool(udb_encode(playername), "text") == 1 of 0)

I.p.v if(doodgegaan =1/0 ) ?

En natuurlijk dini_BoolSet(udb etc) ?

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik bijv een command /enter heb, dan spawn ik bij een plaats MAAR zonder texteriors ( buildings/bomen etc) hoe solve ik dit? :S

PS: Sorry voor dubbel post... was vergeten dak vorige post had gemaakt ^_^

Bewerkt: door 1112rutger

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...