1112rutger Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Hey, ik heb weer een probleem, waarvan ik zeg ' Hoe is dit mogelijk.. '. Ik wil dat als iemand dood gaat IG, ze een bill moeten betalen, dit werkt allemaal MAAR als ze dood gaan moeten ze wel naar een bepaalde locatie gaan. Hier is de code: { { new Float:hospx = 2650.3025; new Float:hospy = 639.0163; new Float:hospz = 14.4531; SetPlayerPos(playerid, hospx,hospy,hospz); } SendClientMessage(playerid, color_pred, " You've died, now you will have to pay a bill of 240dollars, /payhbill to do so "); TogglePlayerControllable(playerid, false); return 1; } Probleem: SetPlayerPos werkt niet, als iemand dood gaat komt hij midden in een woestijn en... nja freezed daar zoals behoren... Reageren
Basssss Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Bovenaan: new PayBill[MAX_PLAYERS]; MAX_PLAYERS kan ook iets anders zijn, weet niet zeker. :$ OnPlayerDeath: { SetPlayerPos(playerid, 2650.3025, 639.0163, 14.4531); SendClientMessage(playerid, color_pred, " You've died, now you will have to pay a bill of 240dollars, /payhbill to do so "); TogglePlayerControllable(playerid, false); PayBill[playerid] = 1; return 1; } OnPlayerCommandText: { if(PayBill[playerid] == 1) { // Tekstgedoe dat je moet intypen, als betaald is gebruik je PayBill[playerid] = 0; } } OnPlayerConnect & OnPlayerDisconnect: { PayBill[playerid] = 0; } Bewerkt: 16 juli 2009 door Basssss Reageren
1112rutger Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 En hoe maak je dit zo dat als iemand uit logt terwijl hij PayBill == 1 is dat als hij weer inlogt nog steeds frozen is? Heb veel geprobeerd met boolereans enz.. Maar kom er niet uit. Reageren
1112rutger Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Als ik dood gaat, spawn ik bij me normale spawnplek maar ik hoor te spawnen bij de SF hospital, dit is de code: public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerColor(playerid, 0xffffff00); SetPlayerScore(playerid, 1337); if(dini_Bool(udb_encode(playername), "Death?:") == 1) { SendClientMessage(playerid, color_pred, " You've died, now you will have to pay a bill of 240dollars, /payhbill to do so "); TogglePlayerControllable(playerid, false); SetPlayerHealth(playerid, 10.0); SetPlayerPos(playerid, -2650.3025,639.0163,14.4531); return 1; } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SetPlayerPos(playerid, 2650.3025, 639.0163, 14.4531); SendClientMessage(playerid, color_pred, " You've died, now you will have to pay a bill of 240dollars, /payhbill to do so "); TogglePlayerControllable(playerid, false); SetPlayerHealth(playerid, 10.0); PayBill[playerid] = 1; return 1; } Reageren
David22 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) new DoodGegaan[MAX_PLAYERS]; OnPlayerConnect(playerid) { Doodgegaan[playerid] = 0; } OnPlayerSpawn(playerid) { if(DoodGegaan[playerid] == 1) { SetPlayerPos(...); } } OnPlayerDeath(playerid) { DoodGegaan[playerid] = 1; } @ hieronder Oh ja, vergeten @daaronder: NEE, NATUURLIJK NIET! ANDERS ZOU IK HET TOCH NIET ZO ZEGGEN! LUISTER EENS NAAR DE PRO'S Bewerkt: 18 juli 2009 door David22 Reageren
Basssss Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 OnPlayerSpawn(playerid) { if(DoodGegaan[playerid] == 1) { SetPlayerPos(...); DoodGegaan[playerid] = 0; } } Anders denkt de server dat je altijd dood bent. Reageren
1112rutger Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Moet het niet zijn: if(dini_Bool(udb_encode(playername), "text") == 1 of 0) I.p.v if(doodgegaan =1/0 ) ? En natuurlijk dini_BoolSet(udb etc) ? Reageren
1112rutger Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Als ik bijv een command /enter heb, dan spawn ik bij een plaats MAAR zonder texteriors ( buildings/bomen etc) hoe solve ik dit? :S PS: Sorry voor dubbel post... was vergeten dak vorige post had gemaakt Bewerkt: 19 juli 2009 door 1112rutger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.