Zeaas Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Hallo leden, Ik heb een vraag. Ik zit nu in SF met me story line en ik word steeds gebelt door Cesar om geld aftepakken van mensen die steeds van LS naar SF rijden. Hij belt iedere woensdag en vrijdag staat er. Ik kan dan steeds 'Ja' of 'Nee' kiezen. Ik heb het al 2x gedaan. Mijn vraag is, Hoe vaak komt dat nog terug, dus wanneer houd het op? En is het noodzakelijk om dat steeds te doen, of alleen voor de cash. Alvast bedankt! Bewerkt: 16 juli 2009 door Zeaas Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Je bent niet verplicht het te doen, als hij belt druk je gewoon op de 'F' en de telefoon hangt op en je kunt weer verder. Reageren
Zeaas Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Klopt, maar dan belt hij steeds na een paar dagen weer . Kom je daar van af? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Kijk eens wat vaker rond op WikiGTA. klik en klik Reageren
Zeaas Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ja, dat moest ik weten. Dankjewel(k) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.